marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Se Xiaomi za razvoj avtomobilov zanaša na BAIC?


05.09.2022
Objavil: Dare Gliha

Bloomberg poroča, da se Xiaomi pogovarja s podjetjem Beijing Automotive Group Co (BAIC Group), da bi slednje izdelovalo električne avtomobile pod skupno blagovno znamko Xiaomi.

Partnerstvo bi družbi Xiaomi omogočilo, da doseže svoj cilj proizvodnje električnih avtomobilov do leta 2024. Partnerstvo bi se lahko izkazalo za potrebno zaradi ovir, ki jih predstavljajo regulativne ovire, ki so ovirale njihov avtomobilski projekt.

To domnevno partnerstvo bi lahko delovalo na več načinov. Xiaomi bi lahko kupil delež v pekinški tovarni Hyundai No. 2, ki sta jo BAIC in Hyundai odprla leta 2002. Tovarna potrebuje več naložb, da bi lahko proizvajala električne avtomobile, vendar bi lahko delovala na način make-do, saj ima licenco za proizvodnjo avtomobilov na Kitajskem.

Če bo takšen projekt EV izveden, bo avtomobile izdelovala družba BAIC BluePark New Energy Technology, ki je BAIC-ova enota za EV, pod skupno blagovno znamko pa jih bo izdeloval Xiaomi. Xiaomi je v naslednjem desetletju obljubil 10 milijard dolarjev s ciljem, da bo do leta 2024 začel množično proizvajati lastne avtomobile.

Niti Xiaomi niti BAIC poročila še nista komentirala.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki