marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Se Xiaomi za razvoj avtomobilov zanaša na BAIC?


05.09.2022
Objavil: Dare Gliha

Bloomberg poroča, da se Xiaomi pogovarja s podjetjem Beijing Automotive Group Co (BAIC Group), da bi slednje izdelovalo električne avtomobile pod skupno blagovno znamko Xiaomi.

Partnerstvo bi družbi Xiaomi omogočilo, da doseže svoj cilj proizvodnje električnih avtomobilov do leta 2024. Partnerstvo bi se lahko izkazalo za potrebno zaradi ovir, ki jih predstavljajo regulativne ovire, ki so ovirale njihov avtomobilski projekt.

To domnevno partnerstvo bi lahko delovalo na več načinov. Xiaomi bi lahko kupil delež v pekinški tovarni Hyundai No. 2, ki sta jo BAIC in Hyundai odprla leta 2002. Tovarna potrebuje več naložb, da bi lahko proizvajala električne avtomobile, vendar bi lahko delovala na način make-do, saj ima licenco za proizvodnjo avtomobilov na Kitajskem.

Če bo takšen projekt EV izveden, bo avtomobile izdelovala družba BAIC BluePark New Energy Technology, ki je BAIC-ova enota za EV, pod skupno blagovno znamko pa jih bo izdeloval Xiaomi. Xiaomi je v naslednjem desetletju obljubil 10 milijard dolarjev s ciljem, da bo do leta 2024 začel množično proizvajati lastne avtomobile.

Niti Xiaomi niti BAIC poročila še nista komentirala.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki