marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

slikaUstvarite telefon po svoji meri: z aplikacijo Good Lock in robnimi ploščami
21.11.2025

Če je telefon vaš vsakodnevni spremljevalec, naj odraža vaš slog. Z aplikacijo Good Lock lahko prilagodite skoraj vse, od zaklenjenega zaslona do videza pregledovalnika odprtih aplikacij in načina, kako se odpira plošča z obvestili.

članki

Xiaomi začenja z ocenjevanjem ogljičnega odtisa svojih izdelkov


07.03.2023
Objavil: Dare Gliha

Xiaomi je objavil, da je izvedel analizo ogljičnega odtisa LCA (življenjskega cikla izdelka) na svojem najnovejšem paradnem konju med mobilnimi telefoni. To mu je uspelo v sodelovanju z zunanjo organizacijo za analize in certificiranje podatkov o ogljiku, kar je omogočilo vzpostavitev celovitega procesa in metodološkega modela za oceno ogljičnega odtisa pametnih telefonov.

Ta pristop vključuje meritve skupnih emisij toplogrednih plinov, od pridobivanja surovin do proizvodnje, distribucije, uporabe in morebitnega uničenja. Podrobneje, o ogljičnem odtisu pri Xiaomi 13 Pro Xiaomijeve meritve zajemajo oceno izpustov ogljika iz surovin, proizvodnje, nadaljnje distribucije in skladiščenja ter uničenja ob koncu življenjske dobe in so znašale 62,8 kg CO2e. Ta meritev je v skladu s standardom PAS2050, s čimer sta zagotovljeni točnost in verodostojnost podatkov.

»Te dragocene informacije nam pomagajo pri odločanju, saj dajemo prednost trajnosti v vsem, kar počnemo,« je dejal tiskovni predstavnik Xiaomija. »Pobuda nam je omogočila, da smo dosegli pomemben napredek pri zmanjševanju svojega ogljičnega odtisa in zagotavljanju, da imajo naši izdelki pozitiven vpliv na okolje. Ponosni smo, da nadaljujemo na tej poti v bolj trajnostno prihodnost.«

Xiaomi kot udeleženec Globalnega dogovora Združenih narodov (UNGC) podpira cilje trajnostnega razvoja (SDG), ki so jih določili Združeni narodi, in pripisuje velik pomen vključevanju trajnostnih ciljev, skladnih z njegovim poslovanjem in industrijo.

Trenutno Xiaomi nudi več kot 40 energetsko varčnih izdelkov in uporablja zasnovo One Paper Box za zmanjšanje embalaže do 40 %. Z uvedbo tega sistema za upravljanje ogljičnega odtisa Xiaomi naredi korak dlje v doseganju svojega cilja trajnosti in poudarja svojo zavezanost razvoju okolju prijaznih izdelkov, ki koristijo tako kupcem kot planetu.

Vsako zeleno dejanje je pomembno
Xiaomi razume in zagovarja svoj cilj spodbujanja univerzalnega razumevanja trajnostnega načina življenja in sodeluje pri prizadevanjih, kjer ima več ljudi po svetu ustrezne informacije o trajnostnem razvoju in življenjskem slogu v sožitju z naravo.

Danes se Xiaomi, poleg svoje zavezanosti k izboljšanju kakovosti podatkov o ogljičnem odtisu izdelkov in k razširitvi meritev ogljičnega odtisa izdelkov na več skupin izdelkov, zavzema tudi za ozaveščanje javnosti o trajnostnem življenju – skupaj z revijo National Geographic Magazine China.

»Naš status mlade globalne korporacije nam je vlil prepričanje, da opazna preobrazba izhaja iz ozaveščanja in sledenja postopnim korakom k spremembam.« Ustanovitelj, predsednik in izvršni direktor skupine Xiaomi je komentiral: »S tem sodelovanjem spodbujamo okoljsko ozaveščenost in posameznike k trajnostnim odločitvam pri nakupu izdelkov, odločanju za energetsko varčne alternative, izbiri bolj zelenega prevoza in izkoriščanju možnosti recikliranja.«

S skupnimi prizadevanji se ta pobuda opira na znanje in smernice znanstvenikov ter raziskovalcev National Geographica in zagotavlja izobraževalna orodja za motiviranje posameznikov in skupnosti, da razumejo učinke svojih življenjskih odločitev na planet ter odkrijejo načine za bolj trajnostno življenje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki