marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Xiaomi začenja z ocenjevanjem ogljičnega odtisa svojih izdelkov


07.03.2023
Objavil: Dare Gliha

Xiaomi je objavil, da je izvedel analizo ogljičnega odtisa LCA (življenjskega cikla izdelka) na svojem najnovejšem paradnem konju med mobilnimi telefoni. To mu je uspelo v sodelovanju z zunanjo organizacijo za analize in certificiranje podatkov o ogljiku, kar je omogočilo vzpostavitev celovitega procesa in metodološkega modela za oceno ogljičnega odtisa pametnih telefonov.

Ta pristop vključuje meritve skupnih emisij toplogrednih plinov, od pridobivanja surovin do proizvodnje, distribucije, uporabe in morebitnega uničenja. Podrobneje, o ogljičnem odtisu pri Xiaomi 13 Pro Xiaomijeve meritve zajemajo oceno izpustov ogljika iz surovin, proizvodnje, nadaljnje distribucije in skladiščenja ter uničenja ob koncu življenjske dobe in so znašale 62,8 kg CO2e. Ta meritev je v skladu s standardom PAS2050, s čimer sta zagotovljeni točnost in verodostojnost podatkov.

»Te dragocene informacije nam pomagajo pri odločanju, saj dajemo prednost trajnosti v vsem, kar počnemo,« je dejal tiskovni predstavnik Xiaomija. »Pobuda nam je omogočila, da smo dosegli pomemben napredek pri zmanjševanju svojega ogljičnega odtisa in zagotavljanju, da imajo naši izdelki pozitiven vpliv na okolje. Ponosni smo, da nadaljujemo na tej poti v bolj trajnostno prihodnost.«

Xiaomi kot udeleženec Globalnega dogovora Združenih narodov (UNGC) podpira cilje trajnostnega razvoja (SDG), ki so jih določili Združeni narodi, in pripisuje velik pomen vključevanju trajnostnih ciljev, skladnih z njegovim poslovanjem in industrijo.

Trenutno Xiaomi nudi več kot 40 energetsko varčnih izdelkov in uporablja zasnovo One Paper Box za zmanjšanje embalaže do 40 %. Z uvedbo tega sistema za upravljanje ogljičnega odtisa Xiaomi naredi korak dlje v doseganju svojega cilja trajnosti in poudarja svojo zavezanost razvoju okolju prijaznih izdelkov, ki koristijo tako kupcem kot planetu.

Vsako zeleno dejanje je pomembno
Xiaomi razume in zagovarja svoj cilj spodbujanja univerzalnega razumevanja trajnostnega načina življenja in sodeluje pri prizadevanjih, kjer ima več ljudi po svetu ustrezne informacije o trajnostnem razvoju in življenjskem slogu v sožitju z naravo.

Danes se Xiaomi, poleg svoje zavezanosti k izboljšanju kakovosti podatkov o ogljičnem odtisu izdelkov in k razširitvi meritev ogljičnega odtisa izdelkov na več skupin izdelkov, zavzema tudi za ozaveščanje javnosti o trajnostnem življenju – skupaj z revijo National Geographic Magazine China.

»Naš status mlade globalne korporacije nam je vlil prepričanje, da opazna preobrazba izhaja iz ozaveščanja in sledenja postopnim korakom k spremembam.« Ustanovitelj, predsednik in izvršni direktor skupine Xiaomi je komentiral: »S tem sodelovanjem spodbujamo okoljsko ozaveščenost in posameznike k trajnostnim odločitvam pri nakupu izdelkov, odločanju za energetsko varčne alternative, izbiri bolj zelenega prevoza in izkoriščanju možnosti recikliranja.«

S skupnimi prizadevanji se ta pobuda opira na znanje in smernice znanstvenikov ter raziskovalcev National Geographica in zagotavlja izobraževalna orodja za motiviranje posameznikov in skupnosti, da razumejo učinke svojih življenjskih odločitev na planet ter odkrijejo načine za bolj trajnostno življenje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki