marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOppo na konferenci Google Cloud Next 2025 napoveduje pobudo Agentic AI
24.04.2025

Google je nedavno v Las Vegasu gostil tridnevno konferenco Google Cloud Next 2025, na kateri je Oppo napovedal svojo pobudo Agentic AI Initiative in spregovoril o svoji strategiji, da bo z lastnim razvojem in sodelovanjem z Googlom postal vodilni na področju izkušenj z umetno inteligenco.

slikaHuawei je domnevno prodal že več kot 400.000 mobilnikov Mate XT
22.04.2025

Huaweijev Mate XT je prvi in doslej edini zložljivi pametni telefon z mehanizmom trikratnega prepogibanja, ki je bil septembra predstavljen na Kitajskem. Je vse prej kot poceni - pravzaprav je zelo, zelo drag.

slikaHONOR in Google Cloud krepita partnerstvo za novo dobo inteligentnih naprav
18.04.2025

HONOR je na dogodku Google Cloud Next 2025 predstavilo nove mejnike v sodelovanju z družbo Google Cloud, ki spreminjajo uporabniško izkušnjo s pametnimi napravami. Eric Fang, višji direktor produktnega načrtovanja pri HONOR-ju, je poudaril strateško partnerstvo, ki se z najnovejšimi jezikovnimi modeli (LLM) Gemini pomika v novo obdobje.

slikaSamsung znova toži BOE
16.04.2025

Samsung in BOE sta dva izmed največjih proizvajalcev zaslonov in sta se že več kot nekajkrat znašla na sodišču. Zadnji spor se je odvijal zaradi patenta pred ameriško komisijo za mednarodno trgovino, Samsung pa je prejšnji mesec v sporu uradno zmagal. Zdaj korejski tehnološki velikan ponovno išče pravico, vendar tokrat zaradi domnevno ukradenih poslovnih skrivnosti.

članki

Xiaomi objavil rezultate za leto 2024


18.03.2025
Objavil: Dare Gliha

Xiaomi je objavil svoje revidirane konsolidirane rezultate za leto, ki se je končalo 31. decembra 2024. Četrtletni prihodki skupine so v četrtem četrtletju leta 2024 prvič presegli 100 milijard RMB (»Q4 2024«), pri čemer so rezultati za celotno leto in četrto četrtletje presegli ocene.

Celotni prihodki v tem letu so se medletno povečali za 35,0 % (»YoY«) na 365,9 milijarde RMB, medtem ko se je prilagojeni čisti dobiček medletno povečal za 41,3 % na 27,2 milijarde RMB. V četrtem četrtletju leta 2024 je skupni prihodek Xiaomi dosegel 109,0 milijarde RMB, kar je 48,8-odstotno medletno povečanje, medtem ko se je prilagojeni čisti dobiček povečal za 69,4 % na 8,3 milijarde RMB, kar je močno preseglo pričakovanja trga.

Leta 2024 so vsi poslovni segmenti skupine vstopili na pot visoke rasti, ki jo je poganjala močna sinergija pametnega ekosistema »Človek × avto × dom«. To je povzročilo znatno rast pametnih telefonov, električnih vozil in pametnih velikih gospodinjskih aparatov. Prihodki od pametnih telefonov so se povečali za 21,8 % na 191,8 milijarde RMB, medtem ko so prihodki od pametnih električnih vozil in drugih novih pobud dosegli 32,8 milijarde RMB, s čimer so presegli več ciljev uspešnosti. Prihodki od IoT in izdelkov za življenjski slog so se medletno povečali za 30,0 %. na 104,1 milijarde RMB, pri čemer so pošiljke klimatskih naprav, hladilnikov in pralnih strojev dosegle rekordne vrednosti.

Leta 2025 se Xiaomi močno širi na trg ultra-premium in predstavlja Xiaomi 15 Ultra, Xiaomi SU7 Ultra in Mijia Central Air Conditioner Pro. Na dan lansiranja na celinski Kitajski (3. marca 2025) se je prodaja Xiaomi 15 Ultra povečala za več kot 50 % v primerjavi z istim obdobjem za prejšnji model. Zaprta naročila za Xiaomi SU7 Ultra so že presegla 10.000, s čimer je celoletni cilj dosežen pred rokom. Oba izdelka sta dosegla impresivne prodajne rezultate in pokazala močan zagon rasti.

Globalne pošiljke pametnih telefonov Xiaomi so se medletno povečale za 15,7 %, zaradi česar je največ prispeval k rasti industrije

Leta 2024 so prihodki Xiaomija od pametnih telefonov dosegli 191,8 milijarde RMB, kar je 21,8 % več kot leto prej. Globalne pošiljke pametnih telefonov Skupine so dosegle 168,5 milijona enot, kar je 15,7-odstotno povečanje, zaradi česar je skupina največ prispevala k rasti industrije. Po podatkih Canalysa je bila leta 2024 dobava pametnih telefonov Xiaomi med tremi najboljšimi na svetu 18 zaporednih četrtletij s tržnim deležem 13,8 %.

V četrtem četrtletju leta 2024 se je tržni delež Xiaomi pri dobavi pametnih telefonov na celinski Kitajski medletno povečal za 3,0 odstotne točke na 15,8 %, kar pomeni štiri zaporedna četrtletja rasti tržnega deleža.

V tem obdobju je Xiaomi dosegel pomembne korake v svoji strategiji premiumizacije, pri čemer je tržni delež v premium segmentu dosegel rekordne ravni. Po podatkih tretjih oseb se je tržni delež Xiaomi v segmentu 3000 RMB povečal na 23,3 %; tržni delež v segmentu 4.000-5.000 RMB se je povečal na 24,3 %, kar je na prvem mestu; tržni delež v segmentu 5.000-6.000 RMB se je povečal na 9,7 %, kar je 1,3 odstotne točke več kot leto prej.

Pametni ekosistem "Človek × avto × dom" je v polnem teku, saj Xiaomi EV spodbuja premijsko vožnjo v vseh kategorijah izdelkov

Od 31. decembra 2024 je Xiaomi odprl 200 prodajnih centrov pametnih električnih vozil v 58 mestih celinske Kitajske.

Xiaomi uradno vstopa na trg ultra-premium pametnih velikih gospodinjskih aparatov. Leta 2025 je Xiaomi lansiral Mijia Central Air Conditioner Pro, vodilni klimatski izdelek, zasnovan tako, da izpodbija merila uspešnosti v industriji, s čimer poudarja Xiaomijevo zavezanost vrhunski strategiji v sektorju gospodinjskih aparatov.

IoT poslovanje je prvič preseglo 100 milijard RMB, pri čemer so pošiljke klimatskih naprav, hladilnikov in pralnih strojev dosegle rekordne vrednosti

Podjetje Xiaomi z IoT in izdelki za življenjski slog je leta 2024 doseglo mejnik in prvič ustvarilo več kot 100 milijard RMB prihodkov. Prihodki od naših izdelkov interneta stvari in življenjskega sloga so dosegli 104,1 milijarde RMB, kar je 30,0 % več kot leto prej, bruto stopnja dobička pa je dosegla 20,3 %, tako prihodki kot bruto stopnja dobička sta dosegla rekordne vrednosti. Pametni veliki gospodinjski aparati so ohranili močno pot rasti, pri čemer so se prihodki leta 2024 medletno povečali za 56,4 %. Pošiljke klimatskih naprav, hladilnikov in pralnih strojev so dosegle rekordne vrednosti, pri čemer so se pošiljke klimatskih naprav medletno povečale za več kot 50 % na več kot 6,8 milijona enot, pošiljke hladilnikov so se povečale za več kot 30 % medletno na več kot 2,7 milijona enot, pošiljke pralnih strojev pa so se povečale za več kot 45 % medletno na več kot 1,9 milijona enot.

Leta 2024 so tablični računalniki Xiaomi ohranili močan zagon rasti. Po podatkih Canalysa so se globalne pošiljke tabličnih računalnikov Xiaomi medletno povečale za 73,1 %, s čimer je ohranila svojo 5. mesto na svetovni ravni in 3. mesto na celinski Kitajski. Pošiljke nosljivih paščkov Xiaomi so se uvrstile na 2. mesto tako na svetovni ravni kot v celinski Kitajski, pošiljke ušesnih čepkov TWS pa na 1. mesto v celinski Kitajski.

IoT poslovanje je prvič preseglo 100 milijard RMB, pri čemer so pošiljke klimatskih naprav, hladilnikov in pralnih strojev dosegle rekordne vrednosti

Podjetje Xiaomi z IoT in izdelki za življenjski slog je leta 2024 doseglo mejnik in prvič ustvarilo več kot 100 milijard RMB prihodkov. Prihodki od izdelkov interneta stvari in življenjskega sloga so dosegli 104,1 milijarde RMB, kar je 30,0 % več kot leto prej, bruto stopnja dobička pa je dosegla 20,3 %, tako prihodki kot bruto stopnja dobička sta dosegla rekordne vrednosti. Pametni veliki gospodinjski aparati so ohranili močno pot rasti, pri čemer so se prihodki leta 2024 medletno povečali za 56,4 %. Pošiljke klimatskih naprav, hladilnikov in pralnih strojev so dosegle rekordne vrednosti, pri čemer so se pošiljke klimatskih naprav medletno povečale za več kot 50 % na več kot 6,8 milijona enot, pošiljke hladilnikov so se povečale za več kot 30 % medletno na več kot 2,7 milijona enot, pošiljke pralnih strojev pa so se povečale za več kot 45 % medletno na več kot 1,9 milijona enot.

Leta 2024 so tablični računalniki Xiaomi ohranili močan zagon rasti. Po podatkih Canalysa so se globalne pošiljke tabličnih računalnikov Xiaomi medletno povečale za 73,1 %, s čimer je ohranila svojo 5. mesto na svetovni ravni in 3. mesto na celinski Kitajski. Pošiljke nosljivih paščkov Xiaomi so se uvrstile na 2. mesto tako na svetovni ravni kot v celinski Kitajski, pošiljke ušesnih čepkov TWS pa na 1. mesto v celinski Kitajski.

Internetne storitve ohranjajo visoko bruto stopnjo dobička, globalni MAU presega 700 milijonov

Posel z internetnimi storitvami je ohranil močno rast, pri čemer so se prihodki medletno povečali za 13,3 % na 34,1 milijarde RMB, kar je rekordno visoko. Bruto stopnja dobička je dosegla 76,6 %, kar je 2,5 odstotne točke več kot v enakem obdobju lani.

Baza uporabnikov interneta Xiaomi se je še naprej širila. MAU na svetovni ravni in v celinski Kitajski sta dosegla rekordne vrednosti. Decembra 2024 je globalni MAU skupine prvič presegel 700 milijonov, kar je 9,5 % več kot leto prej. MAU v celinski Kitajski je dosegel 172,9 milijona, kar je 11,1 % več kot leto prej.

AI krepi pametni ekosistem Xiaomi z nenehnim povečevanjem naložb v raziskave in razvoj

Preboj podjetja Xiaomi na področju premiumizacije je podprt z njegovimi robustnimi zmogljivostmi raziskav in razvoja. Leta 2024 so se izdatki podjetja Xiaomi za raziskave in razvoj povečali za 25,9 % medletno na 24,1 milijarde RMB, skupno število osebja za raziskave in razvoj pa se je povečalo na 21.190. Do konca leta 2024 je Xiaomi pridobil več kot 42.000 patentov po vsem svetu, vključno z več kot 1.000 patenti v tehnologijah, povezanih z električnimi vozili.

AI je ena od temeljnih jedrnih tehnologij, v katere je Xiaomi dolgoročno in nenehno vlagal. Oktobra 2024 je skupina predstavila Xiaomi HyperOS 2, ki vključuje tri osnovne tehnologije, vključno s HyperCore, HyperConnect in HyperAI, ki ponujajo svežo, napredno izkušnjo pametne povezljivosti med napravami in funkcije AI. Skupina integrira umetno inteligenco v Xiaomi HyperOS 2, s čimer prinaša tehnologije umetne inteligence v svoja pametna električna vozila, pametne telefone in pametne domače naprave, s čimer krepi svojo strategijo »Človek × avto × dom« in spodbuja nov val visoke rasti na treh glavnih trgih ekosistemov pametnih telefonov, pametnih električnih vozil in pametnih velikih gospodinjskih aparatov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki