marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Xiaomi bo pričel z izdelovanjem mobilnikov v Indiji in Braziliji


01.12.2014
Objavil: Dare Gliha

Le nekaj mesecev po izjavi, da bodo do konca tega leta pričeli svoje izdelke prodajati na več trgih, je kitajski Xiaomi spremenil svojo strategijo. Namesto širjenja na nove trge bodo sprva okrepili svojo prisotnost na obstoječih trgih, kot sta Indija in Indonezija.

»Spoznali smo, da je pametneje stopiti korak nazaj in se osredotočiti na obstoječa trga Indije in Indonezije pred nadaljnjo širitvijo,« je povedal podpredsednik Hugo Barra.

Čeprav so na mobilnem trgu dokaj nov igralec, se Xiaomijevi produkti v Indiji prodajajo kot vroče žemljice, tako da stežka dosegajo povpraševanje. Po navedbah Bloomberga so v zadnjih dveh mesecih morali naročiti kar štiri dodatne čarterske lete do Indije, da so dostavili vse naročene artikle.

»V Indijo pošiljamo absurdno število izdelkov. S prvotnih 50.000 kosov tedensko smo prešli na 200.000 kosov,« je še povedal Barra.

V želji rešiti težave z dobavo sedaj pri Xiaomiju načrtujejo izdelavo svojih mobilnikov tako v Indiji kot tudi v Braziliji. Proizvodnjo v Indiji bi lahko realizirali v prihodnjih nekaj letih, v Braziliji pa celo prej.

Novica o začasni ustavitvi širitve prihaja le dober teden po napovedi predsednika Lei Juna, da bo štiri leta star Xiaomi v petih do desetih letih postal največji proizvajalec mobilnikov na svetu. Prejšnji mesec so postali že tretji največji svetovni proizvajalec.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki