marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

WTA Tour in Sony Ericsson sta objavila podaljšanje svojega partnerstva


09.03.2010
Objavil: Dare Gliha

WTA Tour in Sony Ericsson sta objavila dvoletno podaljšanje svojega obstoječega partnerstva, kar pomeni, da bo Sony Ericsson, eden od vodilnih svetovnih proizvajalcev telefonov, postal vodilni globalni sponzor za Tour do konca 2012.

Partnerstvo med Sony Ericsson in WTA Tour je ženski tenis pripeljalo do novega občinstva preko še ne videnega zlitja športa s tehnologijo, modo in glasbo, s čimer je Tour dobila temelje za globalno rast ženskega tenisa, ki je edinstvena v zgodovini.

»Zadnjih pet let je bil Sony Ericsson neverjeten partner in današnje podaljšanje predstavlja simbol moči in stabilnosti tega partnerstva ter priča o investicijski vrednosti naših igralk in turnirjev,« je dejala Stacey Allaster, predsednica in generalna direktorica Sony Ericsson WTA Tour. »Zelo zadovoljni smo, da Sony Ericsson ostaja naš partner in se veselimo našega nadaljnjega zadovoljevanja potreb gledalcev ter dviga ženskega tenisa in Sony Ericssona do novih vrhuncev s pomočjo naše skupne vizije prihodnosti tega športa.«

Aldo Liguori, podpredsednik podjetja in vodja oddelka za globalne komunikacije in odnose z javnostjo pri Sony Ericsson, je dodal: »Naše razmerje z WTA Tour v zadnjih pet letih je bilo izjemno uspešno in nam je omogočilo bistveno povečati prepoznavnost in mednarodno izpostavljenost blagovne znamke. Presrečni smo, da smo ga podaljšali še za dve leti v trenutku, ko dosegamo novo stopnjo rasti podjetja.«

Peta igralka sveta Venus Williams, ki je sodelovala pri pogajanjih za podaljšanje razmerja med Tourom in Sony Ericsson, je dejala: »Na Touru sedaj igram že petnajst let in neverjetno je, kako zelo je ženski tenis napredoval v zadnjih petih letih od začetka sodelovanja med Sony Ericsson in Tourom. Sony Ericsson prinaša bistveno vrednost ženskemu tenisu in nam ponuja velikanske priložnosti za trženje tega športa in povezovanje z ljubitelji po celotnem svetu.«

»Dolgoročno partnerstvo Sony Ericssona z ženskim tenisom je WTA Tour dvignilo na novo raven,« je dejala teniška legenda in ustanoviteljica WTA Tour Billie Jean King. »Zavezanost podjetja ljubiteljem, igralcem, turnirjem in našim vrednotam je bila v središču našega uspeha.«

V skladu s sporazumom za podaljšanje partnerstva, bo Sony Ericsson postal vodilni globalni sponzor Toura in bo ohranil osrednje mesto med logotipi na 53 turnirjih v 33 državah, ki jih organizira Tour, obenem pa mu bodo pripadale bistvene televizijske in digitalne medijske pravice. Zaradi spremembe svojega statusa iz naslovnega sponzorja v vodilnega globalnega sponzorja se bo uradno ime Toura tekom tega leta spremenilo v WTA Tour. Dodatno Sony Ericsson od leta 2010 ne bo več del naziva finala Toura, ki bo letos potekal v Dohi, med letoma 2011 in 2013 pa v Istanbulu.

Od začetka partnerstva s Tourom leta 2005 je Sony Ericsson ženski tenis ponesel izven igrišča in je nenehno sprožal iskrice in zbujal zanimanje za ta šport. Za doseganje novih ljubiteljev in širjenje priljubljenosti športa na globalni ravni je podjetje podpiralo inovacije kot so »Nočni tenis«, ki združuje glasbo, ples in ženski tenis; privlačne in odmevne dogodke, ki so prišli na naslovnice širom sveta; in privlačne vsebine na straneh družbenih medijev. V prihodnosti se bosta Tour in Sony Ericsson osredotočala na uporabo tehnološkega znanja podjetja in njegovih vrhunskih mobilnih telefonov za ustvarjanje še ne videnega angažmaja in dostopa do ljubiteljev ženskega tenisa.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki