marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Wiko vstopil na ameriško tržišče


27.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Wiko je spomladi na mobilni konferenci najavil, da načrtuje naskok na ameriški trg. Sedaj so iz podjetja sporočili, da bodo skupaj z operaterjem Boost Mobile na tem tržišču ponudili svoj mobilnik Wiko RIDE.

"Veseli nas, da bomo v ZDA ekskliuzivno prodajali mobilnik Wiko RIDE", je povedala podpredsednica Boost Mobile za prodajo in trženje Angela Rittgers. « Naš cilj je ponuditi zanesljive mobilnike vsem potrošnikom. Prepričani smo, da bo Wiko RIDE dober dodatek našemu portfelju naprav », je še dodala.

Nad širitvijo na ameriški trg so seveda navdušeni tudi pri Wiku. Brandy Kang, predsednik Wiko USA je povedal, da ima severnoameriški trg ogromen potencial za znamko kot je Wiko. "Naša industrijska in raziskovalno-razvojna zmogljivost ter moč evropske podobe blagovne znamke odpirajo velike možnosti za zahteve lokalnih operaterjev in partnerjev. Naš cilj je, da postanemo zelo pomemben igralec v ZDA," je še dodal.

Wiko, ki izhaja iz Francije, je sedaj prisoten v več kot 30 državah v Evropi, Afriki, na Bližnjem vzhodu ter Aziji, sedaj pa še v ZDA.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki