marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Wiko vstopil na ameriško tržišče


27.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Wiko je spomladi na mobilni konferenci najavil, da načrtuje naskok na ameriški trg. Sedaj so iz podjetja sporočili, da bodo skupaj z operaterjem Boost Mobile na tem tržišču ponudili svoj mobilnik Wiko RIDE.

"Veseli nas, da bomo v ZDA ekskliuzivno prodajali mobilnik Wiko RIDE", je povedala podpredsednica Boost Mobile za prodajo in trženje Angela Rittgers. « Naš cilj je ponuditi zanesljive mobilnike vsem potrošnikom. Prepričani smo, da bo Wiko RIDE dober dodatek našemu portfelju naprav », je še dodala.

Nad širitvijo na ameriški trg so seveda navdušeni tudi pri Wiku. Brandy Kang, predsednik Wiko USA je povedal, da ima severnoameriški trg ogromen potencial za znamko kot je Wiko. "Naša industrijska in raziskovalno-razvojna zmogljivost ter moč evropske podobe blagovne znamke odpirajo velike možnosti za zahteve lokalnih operaterjev in partnerjev. Naš cilj je, da postanemo zelo pomemben igralec v ZDA," je še dodal.

Wiko, ki izhaja iz Francije, je sedaj prisoten v več kot 30 državah v Evropi, Afriki, na Bližnjem vzhodu ter Aziji, sedaj pa še v ZDA.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki