marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung Wallet izboljšuje povezljivost vozil z integracijo digitalnega ključa Porsche
26.12.2025

Samsung je objavil, da Samsung Wallet zdaj podpira dostop z digitalnim ključem za izbrane modele Porsche, in sicer najprej za Porsche Macan (MY26), prihodnje leto pa tudi za druge modele, vključno z Cayenne Electric. V okviru poenostavljene vozne izkušnje lahko uporabniki svoje vozilo Porsche zaklenejo, odklenejo in zaženejo kar s kompatibilnim pametnim telefonom Samsung Galaxy.

slikaMednarodna klinična študija potrjuje učinkovitost treninga vida AmblyoPlay
24.12.2025

Podjetje Smart Optometry je doseglo velik mejnik. Učinkovitost aplikacije AmblyoPlay za trening vida, je bila klinično dokazana v Turčiji. Gre za prvo strokovno recenzirano znanstveno študijo, ki je po šestih mesecih kontroliranega kliničnega testiranja pri otrocih z ambliopijo, potrdila konkretne izboljšave vidnih in motorično-koordinacijskih funkcij.

slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

članki

Wiko vstopil na ameriško tržišče


27.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Wiko je spomladi na mobilni konferenci najavil, da načrtuje naskok na ameriški trg. Sedaj so iz podjetja sporočili, da bodo skupaj z operaterjem Boost Mobile na tem tržišču ponudili svoj mobilnik Wiko RIDE.

"Veseli nas, da bomo v ZDA ekskliuzivno prodajali mobilnik Wiko RIDE", je povedala podpredsednica Boost Mobile za prodajo in trženje Angela Rittgers. « Naš cilj je ponuditi zanesljive mobilnike vsem potrošnikom. Prepričani smo, da bo Wiko RIDE dober dodatek našemu portfelju naprav », je še dodala.

Nad širitvijo na ameriški trg so seveda navdušeni tudi pri Wiku. Brandy Kang, predsednik Wiko USA je povedal, da ima severnoameriški trg ogromen potencial za znamko kot je Wiko. "Naša industrijska in raziskovalno-razvojna zmogljivost ter moč evropske podobe blagovne znamke odpirajo velike možnosti za zahteve lokalnih operaterjev in partnerjev. Naš cilj je, da postanemo zelo pomemben igralec v ZDA," je še dodal.

Wiko, ki izhaja iz Francije, je sedaj prisoten v več kot 30 državah v Evropi, Afriki, na Bližnjem vzhodu ter Aziji, sedaj pa še v ZDA.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki