marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Francoski Wiko na regijskem dogodku predstavil paleto svojih mobilnikov


04.10.2019
Objavil: Dare Gliha

Wiko je v torek na regijskem dogodku v Beogradu izbranim novinarjem prikazal svoje spomladi najavljene mobilnike serije Y in View3. Poleg mobilnikov so predstavili tudi načrte podjetja za prihodnje leto.

Znamka Wiko obstaja od leta 2011, v vseh teh letih pa so nabirali izkušnje in to leto na mobilnem kongresu v Barceloni najavili, da je znamka vstopila v odraslo dobo. Ob spremenjenem logotipu so se odločili tudi za bolj odrasla imena mobilnikov, njihov primarni trg pa je še vedno cenovni razred do 200 evrov.

V Beogradu smo videli mobilnika serije Y in sicer Y50, Y60 in Y80, dodatno pa še „zastavonoše“ View3 Lite, View3 in View3 Pro. Zadnjega na tem tržišču ne bodo ponujali, saj bi s svojo prodajno ceno že imel več konkurence pri uveljavljenih znamkah.

Serija View3 stavi na zmogljivo baterijo, najnovejše različice Androida (vsi imajo že od prvega dne nameščeno različico 9 Pie), za ta razred močno strojno opremo ter obliko, ki vsaj malo spominja na luksuzne modele. Zmogljivejša od trojice imata nameščenega tudi pomočnika Hello Google, ki bo uporabnikom v pomoč pri dnevnih opravilih.

Wiko je danes prisoten v preko 30 državah sveta, od tega leta so prisotni tudi v ZDA. Imajo pet raziskovalnih centrov, dva proizvodna obrata, zaposlujejo pa tudi preko 5000 ljudi. Njihov okvirni letni promet znaša okoli milijarde evrov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki