marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei objavil letno poročilo za 2019
03.04.2020

Huawei je objavil letno poročilo za leto 2019, v katerem je razkril stabilno poslovanje. Globalno so prihodki od prodaje so v letu 2019 znašali 111,6 milijarde EUR, kar je 19,1 % več glede na lani. Čisti dobiček je dosegel 8,15 milijarde EUR, denarni tok iz poslovanja pa je presegel 11,88 milijarde EUR, kar je 22,4 % več v primerjavi z letom prej.

slikaPrvoaprilska šala: Google – Huawei in Apple – Samsung, korona sili proizvajalce telefonov v neverjetna partnerstva
01.04.2020

Verjetno ste že ugotovili, da je današnja novica zgolj prvoaprilska potegavščina. Izmišljena novica in pripadajoče slike so nastale kot sodelovanje s portalom Tehnozvezdje. Ker se nam zdi potegavščina simpatična jo puščamo v branje tudi za bodoče dni.

slikaSamsung nadgradil Galaxy S10 in Galaxy Note10 z novimi funkcijami
30.03.2020

Samsung Electronics je napovedal, da bodo s prihajajočo posodobitvijo programske opreme funkcije serije Galaxy S20 pametnih telefonov na voljo tudi na Galaxy S10 in Galaxy Note10 pametnih telefonih.

slikaV Indiji zaustavitev proizvodnje iPhonov
27.03.2020

Vlada v Indiji je zaradi koronavirusa odredila državno karanteno, ki bo prizadela okoli 1,3 milijarde ljudi. Posledično so na udaru tudi proizvodni obrati, med njimi sta tudi Foxconn in Winstron, ki proizvajata mobilnike iPhone.

slikaHuawei ponuja razširjeno garancijo za vse svoje naprave
26.03.2020

Da bi uporabnikom zagotovili brezskrbno uporabniško izkušnjo, se je Huawei odločil brezplačno podaljšati garancijo za vse svoje naprave. To velja za pametne telefone, prenosne in tablične računalnike, nosljive naprave in omrežne usmerjevalnike, ki jim izvirna garancija preneha veljati med 15. marcem in 15. junijem 2020. Tem izdelkom bo Huawei garancijo samodejno podaljšal do 15. junija 2020.

članki

Francoski Wiko na regijskem dogodku predstavil paleto svojih mobilnikov


04.10.2019
Objavil: Dare Gliha

Wiko je v torek na regijskem dogodku v Beogradu izbranim novinarjem prikazal svoje spomladi najavljene mobilnike serije Y in View3. Poleg mobilnikov so predstavili tudi načrte podjetja za prihodnje leto.

Znamka Wiko obstaja od leta 2011, v vseh teh letih pa so nabirali izkušnje in to leto na mobilnem kongresu v Barceloni najavili, da je znamka vstopila v odraslo dobo. Ob spremenjenem logotipu so se odločili tudi za bolj odrasla imena mobilnikov, njihov primarni trg pa je še vedno cenovni razred do 200 evrov.

V Beogradu smo videli mobilnika serije Y in sicer Y50, Y60 in Y80, dodatno pa še „zastavonoše“ View3 Lite, View3 in View3 Pro. Zadnjega na tem tržišču ne bodo ponujali, saj bi s svojo prodajno ceno že imel več konkurence pri uveljavljenih znamkah.

Serija View3 stavi na zmogljivo baterijo, najnovejše različice Androida (vsi imajo že od prvega dne nameščeno različico 9 Pie), za ta razred močno strojno opremo ter obliko, ki vsaj malo spominja na luksuzne modele. Zmogljivejša od trojice imata nameščenega tudi pomočnika Hello Google, ki bo uporabnikom v pomoč pri dnevnih opravilih.

Wiko je danes prisoten v preko 30 državah sveta, od tega leta so prisotni tudi v ZDA. Imajo pet raziskovalnih centrov, dva proizvodna obrata, zaposlujejo pa tudi preko 5000 ljudi. Njihov okvirni letni promet znaša okoli milijarde evrov.

fotografije
komentarji