marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei objavil poslovne rezultate v prvem polletju 2020
15.07.2020

Družba Huawei je objavila poslovne rezultate za prvo polovico leta 2020. Družba je v tem obdobju ustvarila 454 milijard juanov (57 milijard evrov) prihodkov, kar je 13,1 odstoten porast v primerjavi z enakim obdobjem preteklega leta, neto stopnja dobičkonosnosti prihodkov pa je znašala 9,2 odstotka.

slikaZnana oblika prihajajoče serije iPhone 12
13.07.2020

Mobile Fun je na spletu objavil video, kjer so pokazali obliko nove serije iPhone 12. Gre za delovno različico mobilnikov, tako da končna oblika verjetno ne bo enaka prikazanemu, pričakuje se spremembe predvsem pri modulu kamere.

slikaApple širi neodvisni program popravil v Kanado in Evropo
10.07.2020

Apple je pred dobrim letom uradno dovolil neodvisnim servisom, da popravljajo njihove mobilnike. Program se je sprva začel v ZDA, po enem letu pa se ponaša s preko 700 lokacijami, ki so del 140 neodvisnih podjetij.

slikaHMD Global na Finskem ustanavlja nov Center odličnosti za raziskave in razvoj
08.07.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je sporočil, da kupuje sredstva podjetja Valona Labs in ustanavlja nov Center odličnosti v Tampereju na Finskem. S kombinacijo zagotavljanja varnih in zanesljivih mobilnih izkušenj in znanja Valona Labsa na področju mobilne, poslovne in kibernetske varnosti, bo ta združitev utrdila ugled združenega podjetja kot vodilnega v svetu glede posodobitve in varnosti programske opreme za pametne telefone.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

članki

Francoski Wiko na regijskem dogodku predstavil paleto svojih mobilnikov


04.10.2019
Objavil: Dare Gliha

Wiko je v torek na regijskem dogodku v Beogradu izbranim novinarjem prikazal svoje spomladi najavljene mobilnike serije Y in View3. Poleg mobilnikov so predstavili tudi načrte podjetja za prihodnje leto.

Znamka Wiko obstaja od leta 2011, v vseh teh letih pa so nabirali izkušnje in to leto na mobilnem kongresu v Barceloni najavili, da je znamka vstopila v odraslo dobo. Ob spremenjenem logotipu so se odločili tudi za bolj odrasla imena mobilnikov, njihov primarni trg pa je še vedno cenovni razred do 200 evrov.

V Beogradu smo videli mobilnika serije Y in sicer Y50, Y60 in Y80, dodatno pa še „zastavonoše“ View3 Lite, View3 in View3 Pro. Zadnjega na tem tržišču ne bodo ponujali, saj bi s svojo prodajno ceno že imel več konkurence pri uveljavljenih znamkah.

Serija View3 stavi na zmogljivo baterijo, najnovejše različice Androida (vsi imajo že od prvega dne nameščeno različico 9 Pie), za ta razred močno strojno opremo ter obliko, ki vsaj malo spominja na luksuzne modele. Zmogljivejša od trojice imata nameščenega tudi pomočnika Hello Google, ki bo uporabnikom v pomoč pri dnevnih opravilih.

Wiko je danes prisoten v preko 30 državah sveta, od tega leta so prisotni tudi v ZDA. Imajo pet raziskovalnih centrov, dva proizvodna obrata, zaposlujejo pa tudi preko 5000 ljudi. Njihov okvirni letni promet znaša okoli milijarde evrov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki