marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Wiko in Tinno združujeta moči


09.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

Podjetje Wiko, francoska blagovna znamka pametnih telefonov, je bilo ustanovljeno leta 2011 v Marseilleu. Ideja se je porodila iz tesnega sodelovanja med Laurentom Dahanom in Jamesom Linom, predsednikom podjetja Tinno Group. Združila sta svoje dopolnjujoče veščine in ustvarila uspešno svetovno zgodbo: Wiko s svojim poznavanjem trga, strategijo, usmerjeno v potrošnike, in edinstveno prodajno organizacijo ter Tinno s svojim industrijskim strokovnim znanjem in proizvodnimi zmogljivostmi.

Od takrat je podjetje Tinno še obogatilo svoje strokovno znanje na področju raziskav in razvoja, tehnike in proizvodnje s štirimi središči za raziskave in razvoj in dvema proizvodnima obratoma. Wiko pa se je medtem uveljavil v več kot 30 državah širom sveta in se v zahodni Evropi uvrstil na lestvico 5 najboljših blagovnih znamk pametnih telefonov.

Wiko je postal pomemben partner pri globalni dejavnosti podjetja Tinno. Za obe družbi združitev podjetja Wiko s podjetjem Tinno Group predstavlja naslednji logični korak pri ustvarjanju še močnejšega strateškega partnerstva. Ekipa v Marseilleu, ki določa in razvija edinstveno zgodbo blagovne znamke, izkušnje z izdelki, trženje in prodajo bo sedaj od svojih kitajskih kolegov lahko prejemala še močnejšo podporo in koristila še večjo prožnost.

Dve vodji, ki sta obenem tudi dolgoletna prijatelja, bosta skupaj vodila podjetje Wiko in ga popeljala do novih zmag. Novi vodstveni odbor sestavljajo predsednik James Lin, višji podpredsednik Laurent Dahan ter podpredsednika Michel Assadourian in Julien Heang.

Laurent Dahan je dejal: «Ta združitev je v skladu z logiko delničarjev in industrije. Tinno je bil naš poslovni partner že vse od ustanovitve podjetja Wiko in trenutno imamo skupno kar 30 milijonov uporabnikov v več kot 30 državah po vsem svetu. Ta nova faza je ključnega pomena pri zadovoljevanju zahtev in potreb naših strank, kajti tako jim lahko ponudimo široko paleto inovativnih izdelkov».

James Lin je dejal: «Wiko je fantastična blagovna znamka, ki dandanes nudi vse potrebno za osvojitev novih uporabnikov po celem svetu. Okrepljeno sodelovanje s podjetjem Tinno nam bo omogočilo hiter napredek in bo znamko Wiko spremenilo v ikonično in blagovno znamko na svetovni ravni».

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki