marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPrvi pametni telefon s petimi zlatimi oznakami DXOMARK 2024
18.03.2024

HONOR je s svojim najnovejšim modelom pametnega telefona Magic6 Pro ponovno na novo definiral meje segmenta prvokakovostnih pametnih telefonov. HONOR Magic6 Pro je prvi pametni telefon, ki mu je DXOMARK 2024 podelil pet zlatih ocen.

slikaApple je določil čas za dostop do alternativnih trgovin z aplikacijami po izstopu iz EU
15.03.2024

Apple je končno razkril, kakšna je napovedana politika “gone for too long” (politika predolgega odhoda) do uporabnikov, ki so si naložili aplikacije izven trgovine AppStore in zapustijo Evropsko unijo. To obdobje je sedaj točno določeno, in sicer 30 dni.

slikaTelefon z Androidom lahko sedaj uporabljate kot kamero v operacijskem sistemu Windows 11
13.03.2024

Najnovejši dodatek k programu Windows Insider je možnost uporabe telefona ali tabličnega računalnika s sistemom Android kot spletne kamere. Uporabniki Windows 11, ki so vključeni v program Insider, lahko zdaj med videokonferenčnimi sejami kot spletno kamero uporabljajo vse telefone ali tablične računalnike z operacijskim sistemom Android 9.0 in novejšim.

slikaApple je imel sedem najbolje prodajanih pametnih telefonov v letu 2023
11.03.2024

V novem poročilu družbe Counterpoint Research je navedeno, da je imel Apple leta 2023 sedem najbolje prodajanih pametnih telefonov, kar se je zgodilo prvič. Preostala tri mesta v prvi deseterici je zasedel Samsung.

članki

Vsako tretje podjetje s spletnimi storitvami za končne uporabnike se sooča z DDoS napadi


06.07.2015
Objavil: Dare Gliha

Raziskava, ki sta jo izvedla B2B International in Kaspersky Lab, je pokazala, da je bilo 38 odstotkov podjetij po vsem svetu, ki zagotavljajo spletne storitve, kot je na primer spletno nakupovanje, ali delujejo kot spletni mediji, v zadnjih 12 mesecih žrtev napadov s porazdeljeno ohromitvijo sistema (DDoS).

V Evropi je bilo napadenih 32 odstotkov podjetij. To dokazuje, da so napadi s porazdeljeno ohromitvijo sistema na spletu pogosti poslovni dogodki in ne le osamljeni pripetljaji. Zaradi tega je pomembno zagotavljanje neprekinjenega poslovanja z izvajanjem ukrepov za zaščito pred napadi DDoS.

Cilj napadov DDoS je z ogromnim številom zahtevkov uporabnikom preprečiti dostop do spletnih virov podjetja. Izvajanje tovrstnih napadov je enostavno in poceni za skoraj vsakogar. Stroški so nizki, enostavno iskanje na spletu privede do ljudi, ki lahko te napade DDoS izvedejo, kripto valute pa omogočajo prikritje identitete vpletenih. Takšna dostopnost pomeni grožnjo vsakemu podjetju s tekmeci ali nasprotniki.

Vendar pa raziskava kaže, da so podjetja s storitvami informacijske tehnologije bolj izpostavljena tveganju za napade DDoS. Skoraj polovica (49 odstotkov) predstavnikov s področja informacijske tehnologije po vsem svetu je poročala, da so naleteli na vsaj en napad DDoS v zadnjem letu. Prav tako so izpostavljene organizacije, katerih poslovanje temelji na neprekinjenih spletnih storitvah, denimo podjetja, ki se ukvarjajo z e-poslovanjem (44 odstotkov), organizacije, ki zagotavljajo telekomunikacijske storitve (44 odstotkov), in mediji (42 odstotkov). Prav tako so pogosta tarča napadov DDoS finančne družbe, saj jih je o varnostnem pripetljaju poročalo kar 39 odstotkov.

Posledice napadov DDoS so odvisne od njihove vrste in trajanja ter tudi področja delovanja in posebnosti napadenega podjetja. Raziskava je pokazala, da 13 odstotkov napadov po vsem svetu povzroči popolno nedostopnost spletnih strani svojih tarč. Ta usoda najpogosteje doleti spletne strani medijev, saj je kar 32 odstotkov medijskih organizacij poročalo, da so bili njihovi spletni viri popolnoma onemogočeni zaradi napada DDoS. Toda četudi napadalcem ni uspelo popolnoma omejiti uporabniškega dostopa do informacijskih virov podjetja, je lahko delna nedostopnost prav tako resen problem. Na primer, 29 odstotkov anketirancev je povedalo, da so se sami ali pa so se njihovi uporabniki soočili s težavami pri izvedbi spletnih transakcij kot posledica napada DDoS. Ta problem je še posebej pereč za podjetja, ki delujejo na področju telekomunikacij (49 odstotkov) in logistike (45 odstotkov).

»Popolna nedostopnost spletne strani ali preprečevanje transakcij pomeni le vrh ledene gore. Napad DDoS ima lahko negativen vpliv na ugled ali povzroči pravne zahtevke zaradi nedobavljenih storitev. Da bi uporabnikom zagotovili nemoten dostop do njihovih spletnih storitev, morajo podjetja vnaprej razmisliti o primerni zaščiti pred napadi DDoS,« je dejal Eugene Vigovsky, vodja oddelka za varovanje pred napadi DDoS pri Kaspersky Labu.

Napredne tehnologije Kaspersky Laba za zaščito pred napadi DDoS so integrirane v varnostno rešitev Kaspersky DDoS Protection. Če poseben senzor zazna napad DDoS, se ves promet, poslan uporabniku, preusmeri na posebno napravo Kaspersky Laba, ki prečisti zahtevke s posebnimi individualnimi algoritmi. Delovanje tako imenovanih čistilnih centrov nadzorujejo strokovnjaki, ki lahko po potrebi prilagodijo algoritme tudi med samim napadom. Ta pristop prepreči preobremenitev spletnih storitev tudi med prefinjenimi ali prej neznanimi napadi.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki