marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMediatek kupil Intlovo podjetje za upravljanje porabe energije
27.11.2020

Mediatek je sporočil, da je od Intla odkupil podjetje Enpirion, ki skrbi za rešitve upravljanja z energijo. Cena nakupa znaša 85 milijonov dolarjev. To je že drugo podjetje, ki ga je Intel prodal, lani je namreč Apple za milijardo dolarjev odkupil posel modemov za pametne telefone.

slikaApple sklenil poravnavo v aferi "batterygate"
25.11.2020

Apple je poskušal prikrito odpraviti težavo z baterijo na telefonih iPhone izdanih med letoma 2014 in 2016 tako, da jih je upočasnil. Ta poteza je bila hitro odkrita, vse skupaj pa je privedlo celo do skupinske tožbe.

slikaPričela se je Microsoftova NT konferenca, letos v virtualni obliki NT Remote
24.11.2020

Z uvodnim nagovorom Microsoftovega predsednika Brada Smitha se je danes začel osrednji del konference NT Remote, največjega virtualnega poslovno-tehnološkega dogodka v Sloveniji.

slikaSamsung Galaxy Z Fold3 s podzaslonsko kamero?
23.11.2020

Po spletu se zadnji mesec pojavljajo govorice, da naj bi Samsung pri novi generacijo prepogljivega mobilnika Galaxy Z Fold3 prvič uporabil podzaslonsko kamero. Sedaj je te govorice podkrepil ETNews, ki še navaja, da bo serija Galaxy S21 brez te novitete.

slikaHuawei v Evropi zagotavlja 220.000 delovnih mest
20.11.2020

Analitska hiša Oxford Economics je pred kratkim objavila poročilo z naslovom »Ekonomski učinki družbe Huawei« v katerem so ugotovili, da je Huawei v letu 2019 prispeval 16,4 milijarde EUR k evropskemu BDP ter podprl 224.300 delovnih mest. Huawei je v tem obdobju prispeval tudi 6,6 milijard EUR davčnih prihodkov uradnim evropskim organom.

članki

Vsak tretji uporabnik ne ve, kako zaščititi svojo zasebnost na spletu


20.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Količina osebnih podatkov, ki jih uporabniki delijo na internetu, narašča. Ob tem so nekateri sprijaznjeni z mnenjem, da so poskusi ohranjanja njihove spletne zasebnosti obsojeni na neuspeh. Družba Kaspersky Lab je v nedavni raziskavi ugotovila, da vsak tretji (32,3 %) uporabnik ne ve, kako bi celostno zaščitil svojo zasebnost na spletu.

Občutek nemoči ob težavah digitalne zasebnosti, ki mu rečemo tudi utrujenost zaradi zasebnosti (angl. privacy fatigue), pogostokrat vodi do pretiranega deljenja na družbenih omrežjih in ignoriranja varnostnih tveganj. A takšen brezbrižen odnos do spletne zasebnosti uporabnika izpostavi za lahko tarčo spletnih kriminalcev.

Internet je v današnjem času, ko devet od desetih (89,3 %) ljudi večkrat dnevno obišče splet, postal bistvena sestavina modernega življenja. Uporabniki se ob tem soočajo z velikimi izzivi, kako nadzorovati vse svoje zasebne podatke. Glede na nedavno raziskavo družbe Kaspersky Lab je skoraj vsak peti (17 %) na spletu opazil svoje zasebne podatke ali podatke o članih svoje družine, ki ne bi smeli biti javna informacija. Delež naraste na skoraj četrtino (22,3 %), ko gre za otroke, mlajše od 18 let.

Neuspešen trud postati manj opazen na spletu vodi do stanja, ki ga imenujemo utrujenost zaradi zasebnosti. Gre za pojem, povezan z življenjem pod neprestanim pritiskom in s trajnim občutkom, da tretje osebe izkoriščajo tvoje zasebne informacije, hkrati pa je vsak upor brez pomena. Nekateri celo verjamejo, da nimajo dovolj moči, da bi se uprli vdoru v svojo zasebnost. Tretjina (32,2 %) vprašanih ne ve, kako bi celostno zaščitila svojo zasebnost na spletu. Pri tem je vsak deseti (13 %) že izgubil zanimanje za iskanje načinov, kako bi lahko nadaljnje izboljšal svojo zasebnost.

Takšna nemoč ob težavah z zasebnostjo na internetu je vplivala tudi na spletno vedenje ljudi. Petina (19 %) se ne trudi za dodatno zaščito svoje zasebnosti ob brskanju po spletu na svojih napravah. Tako na primer ne čistijo redno zgodovine brskanja in ne uporabljajo posebnih dodatkov, ki zablokirajo poskuse spletnega slednja.

»Povečanje kršitve varnosti podatkov v povezavi s težavnostjo upravljanja osebnih podatkov na spletu, vodi uporabnike do občutka izgube nadzora. Hkrati se naveličajo razmišljati o svoji digitalni zasebnosti. Čeprav čarobna rešitev ne obstaja, pa poznamo veliko načinov, kako zmanjšati tveganja. Ti se začnejo z osnovno digitalno higieno, spremlja pa jih uporaba naprednih orodji in tehnologij, ki pomagajo uporabnikom urediti digitalno zasebnost,« razlaga Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky Lab.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki