marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOdprt je natečaj mobilne fotografije Huawei XMAGE Awards 2025
14.07.2025

Vsakoletno tekmovanje XMAGE Awards 2025 je preraslo v globalno razstavo mobilne fotografije posnete s telefoni Huawei. Tekmovanje poteka od leta 2017 in na njem je do danes sodelovalo skoraj pet milijonov uporabnikov iz 170 držav in regij, kar ga uvršča med največja in najvplivnejša tekmovanja na področju mobilne fotografije na svetu.

slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

članki

Vsak tretji uporabnik ne ve, kako zaščititi svojo zasebnost na spletu


20.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Količina osebnih podatkov, ki jih uporabniki delijo na internetu, narašča. Ob tem so nekateri sprijaznjeni z mnenjem, da so poskusi ohranjanja njihove spletne zasebnosti obsojeni na neuspeh. Družba Kaspersky Lab je v nedavni raziskavi ugotovila, da vsak tretji (32,3 %) uporabnik ne ve, kako bi celostno zaščitil svojo zasebnost na spletu.

Občutek nemoči ob težavah digitalne zasebnosti, ki mu rečemo tudi utrujenost zaradi zasebnosti (angl. privacy fatigue), pogostokrat vodi do pretiranega deljenja na družbenih omrežjih in ignoriranja varnostnih tveganj. A takšen brezbrižen odnos do spletne zasebnosti uporabnika izpostavi za lahko tarčo spletnih kriminalcev.

Internet je v današnjem času, ko devet od desetih (89,3 %) ljudi večkrat dnevno obišče splet, postal bistvena sestavina modernega življenja. Uporabniki se ob tem soočajo z velikimi izzivi, kako nadzorovati vse svoje zasebne podatke. Glede na nedavno raziskavo družbe Kaspersky Lab je skoraj vsak peti (17 %) na spletu opazil svoje zasebne podatke ali podatke o članih svoje družine, ki ne bi smeli biti javna informacija. Delež naraste na skoraj četrtino (22,3 %), ko gre za otroke, mlajše od 18 let.

Neuspešen trud postati manj opazen na spletu vodi do stanja, ki ga imenujemo utrujenost zaradi zasebnosti. Gre za pojem, povezan z življenjem pod neprestanim pritiskom in s trajnim občutkom, da tretje osebe izkoriščajo tvoje zasebne informacije, hkrati pa je vsak upor brez pomena. Nekateri celo verjamejo, da nimajo dovolj moči, da bi se uprli vdoru v svojo zasebnost. Tretjina (32,2 %) vprašanih ne ve, kako bi celostno zaščitila svojo zasebnost na spletu. Pri tem je vsak deseti (13 %) že izgubil zanimanje za iskanje načinov, kako bi lahko nadaljnje izboljšal svojo zasebnost.

Takšna nemoč ob težavah z zasebnostjo na internetu je vplivala tudi na spletno vedenje ljudi. Petina (19 %) se ne trudi za dodatno zaščito svoje zasebnosti ob brskanju po spletu na svojih napravah. Tako na primer ne čistijo redno zgodovine brskanja in ne uporabljajo posebnih dodatkov, ki zablokirajo poskuse spletnega slednja.

»Povečanje kršitve varnosti podatkov v povezavi s težavnostjo upravljanja osebnih podatkov na spletu, vodi uporabnike do občutka izgube nadzora. Hkrati se naveličajo razmišljati o svoji digitalni zasebnosti. Čeprav čarobna rešitev ne obstaja, pa poznamo veliko načinov, kako zmanjšati tveganja. Ti se začnejo z osnovno digitalno higieno, spremlja pa jih uporaba naprednih orodji in tehnologij, ki pomagajo uporabnikom urediti digitalno zasebnost,« razlaga Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky Lab.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki