marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei P40 Pro z naskokom na vrhu lestvice DxOMark
06.04.2020

Portal za testiranje kamer in fotoaparatov, DxOMark, je objavil temeljit preizkus kamer pametnega telefona Huawei P40 Pro, v katerem so mu dodelili 128 točk. S tem se je z naskokom zavihtel na prvo mesto enega najbolj verodostojnih spletnih portalov za testiranje fotografskih zmogljivosti pametnih telefonov.

slikaHuawei objavil letno poročilo za 2019
03.04.2020

Huawei je objavil letno poročilo za leto 2019, v katerem je razkril stabilno poslovanje. Globalno so prihodki od prodaje so v letu 2019 znašali 111,6 milijarde EUR, kar je 19,1 % več glede na lani. Čisti dobiček je dosegel 8,15 milijarde EUR, denarni tok iz poslovanja pa je presegel 11,88 milijarde EUR, kar je 22,4 % več v primerjavi z letom prej.

slikaPrvoaprilska šala: Google – Huawei in Apple – Samsung, korona sili proizvajalce telefonov v neverjetna partnerstva
01.04.2020

Verjetno ste že ugotovili, da je današnja novica zgolj prvoaprilska potegavščina. Izmišljena novica in pripadajoče slike so nastale kot sodelovanje s portalom Tehnozvezdje. Ker se nam zdi potegavščina simpatična jo puščamo v branje tudi za bodoče dni.

slikaSamsung nadgradil Galaxy S10 in Galaxy Note10 z novimi funkcijami
30.03.2020

Samsung Electronics je napovedal, da bodo s prihajajočo posodobitvijo programske opreme funkcije serije Galaxy S20 pametnih telefonov na voljo tudi na Galaxy S10 in Galaxy Note10 pametnih telefonih.

slikaV Indiji zaustavitev proizvodnje iPhonov
27.03.2020

Vlada v Indiji je zaradi koronavirusa odredila državno karanteno, ki bo prizadela okoli 1,3 milijarde ljudi. Posledično so na udaru tudi proizvodni obrati, med njimi sta tudi Foxconn in Winstron, ki proizvajata mobilnike iPhone.

članki

Vsak tretji uporabnik ne ve, kako zaščititi svojo zasebnost na spletu


20.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Količina osebnih podatkov, ki jih uporabniki delijo na internetu, narašča. Ob tem so nekateri sprijaznjeni z mnenjem, da so poskusi ohranjanja njihove spletne zasebnosti obsojeni na neuspeh. Družba Kaspersky Lab je v nedavni raziskavi ugotovila, da vsak tretji (32,3 %) uporabnik ne ve, kako bi celostno zaščitil svojo zasebnost na spletu.

Občutek nemoči ob težavah digitalne zasebnosti, ki mu rečemo tudi utrujenost zaradi zasebnosti (angl. privacy fatigue), pogostokrat vodi do pretiranega deljenja na družbenih omrežjih in ignoriranja varnostnih tveganj. A takšen brezbrižen odnos do spletne zasebnosti uporabnika izpostavi za lahko tarčo spletnih kriminalcev.

Internet je v današnjem času, ko devet od desetih (89,3 %) ljudi večkrat dnevno obišče splet, postal bistvena sestavina modernega življenja. Uporabniki se ob tem soočajo z velikimi izzivi, kako nadzorovati vse svoje zasebne podatke. Glede na nedavno raziskavo družbe Kaspersky Lab je skoraj vsak peti (17 %) na spletu opazil svoje zasebne podatke ali podatke o članih svoje družine, ki ne bi smeli biti javna informacija. Delež naraste na skoraj četrtino (22,3 %), ko gre za otroke, mlajše od 18 let.

Neuspešen trud postati manj opazen na spletu vodi do stanja, ki ga imenujemo utrujenost zaradi zasebnosti. Gre za pojem, povezan z življenjem pod neprestanim pritiskom in s trajnim občutkom, da tretje osebe izkoriščajo tvoje zasebne informacije, hkrati pa je vsak upor brez pomena. Nekateri celo verjamejo, da nimajo dovolj moči, da bi se uprli vdoru v svojo zasebnost. Tretjina (32,2 %) vprašanih ne ve, kako bi celostno zaščitila svojo zasebnost na spletu. Pri tem je vsak deseti (13 %) že izgubil zanimanje za iskanje načinov, kako bi lahko nadaljnje izboljšal svojo zasebnost.

Takšna nemoč ob težavah z zasebnostjo na internetu je vplivala tudi na spletno vedenje ljudi. Petina (19 %) se ne trudi za dodatno zaščito svoje zasebnosti ob brskanju po spletu na svojih napravah. Tako na primer ne čistijo redno zgodovine brskanja in ne uporabljajo posebnih dodatkov, ki zablokirajo poskuse spletnega slednja.

»Povečanje kršitve varnosti podatkov v povezavi s težavnostjo upravljanja osebnih podatkov na spletu, vodi uporabnike do občutka izgube nadzora. Hkrati se naveličajo razmišljati o svoji digitalni zasebnosti. Čeprav čarobna rešitev ne obstaja, pa poznamo veliko načinov, kako zmanjšati tveganja. Ti se začnejo z osnovno digitalno higieno, spremlja pa jih uporaba naprednih orodji in tehnologij, ki pomagajo uporabnikom urediti digitalno zasebnost,« razlaga Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky Lab.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki