marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMediatek kupil Intlovo podjetje za upravljanje porabe energije
27.11.2020

Mediatek je sporočil, da je od Intla odkupil podjetje Enpirion, ki skrbi za rešitve upravljanja z energijo. Cena nakupa znaša 85 milijonov dolarjev. To je že drugo podjetje, ki ga je Intel prodal, lani je namreč Apple za milijardo dolarjev odkupil posel modemov za pametne telefone.

slikaApple sklenil poravnavo v aferi "batterygate"
25.11.2020

Apple je poskušal prikrito odpraviti težavo z baterijo na telefonih iPhone izdanih med letoma 2014 in 2016 tako, da jih je upočasnil. Ta poteza je bila hitro odkrita, vse skupaj pa je privedlo celo do skupinske tožbe.

slikaPričela se je Microsoftova NT konferenca, letos v virtualni obliki NT Remote
24.11.2020

Z uvodnim nagovorom Microsoftovega predsednika Brada Smitha se je danes začel osrednji del konference NT Remote, največjega virtualnega poslovno-tehnološkega dogodka v Sloveniji.

slikaSamsung Galaxy Z Fold3 s podzaslonsko kamero?
23.11.2020

Po spletu se zadnji mesec pojavljajo govorice, da naj bi Samsung pri novi generacijo prepogljivega mobilnika Galaxy Z Fold3 prvič uporabil podzaslonsko kamero. Sedaj je te govorice podkrepil ETNews, ki še navaja, da bo serija Galaxy S21 brez te novitete.

slikaHuawei v Evropi zagotavlja 220.000 delovnih mest
20.11.2020

Analitska hiša Oxford Economics je pred kratkim objavila poročilo z naslovom »Ekonomski učinki družbe Huawei« v katerem so ugotovili, da je Huawei v letu 2019 prispeval 16,4 milijarde EUR k evropskemu BDP ter podprl 224.300 delovnih mest. Huawei je v tem obdobju prispeval tudi 6,6 milijard EUR davčnih prihodkov uradnim evropskim organom.

članki

Vsak drugi pred šefom skriva uporabo družbenih omrežij


15.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Večina zaposlenih (90 %) v delovnem času večkrat dnevno obišče družbena omrežja. Ločevanje zasebnega in poslovnega življenja tako v času dela kot po službi za mnoge predstavlja izziv. Nedavno objavljeno poročilo družbe Kaspersky Lab o zasebnosti 'Global Privacy Report' razkriva, da vsak drugi (59 %) uporabnik pred svojim nadrejenim skriva uporabo družbenih omrežji.

Skrivnostnost pa se ne konča pri šefih; 52 % zaposlenih svoje spletne aktivnosti raje ne razkrije niti svojim sodelavcem.

Povprečen zaposleni v svojem življenju preživi kar 13 let in dva meseca na delovnem mestu. Zanimivo je, da ves ta čas ni neposredno povezan z opravljanjem delovnih nalog ali prizadevanjem za napredovanje. Kar dve tretjini (64 %) vprašanih namreč priznava, da na delovnem mestu vsak dan brskajo po spletnih straneh, ki niso povezane z njihovim delom.

Tako ne preseneča, da skoraj tretjina (29 %) zaposlenih ne želi, da bi njihov delodajalec vedel, katere spletne strani obiskujejo. Vsak drugi (52 %) svojih spletnih aktivnosti ne želi razkriti niti svojim sodelavcem. To kaže, da sodelavci zaposlenim predstavljajo še večjo grožnjo za neugoden sloves na delovnem mestu ali pa so odnosi z njimi bolj neformalni in zato dragocenejši.

Nasprotno, uporaba družbenih omrežji je za mnoge manj zasebno področje in je tako bolj primerna za deljenje s sodelavci, a ne z nadrejenim. Zaposlene verjetno skrbi, da bi škodovali ugledu podjetja ali pa da bi zmanjšanje njihove produktivnosti spodbudilo podjetje k spremljanju njihove uporabe družbenih omrežij in sprejemanju kariernih odločitev na podlagi njihovih aktivnosti. Tako vsak drugi (59 %) pravi, da ne želi razkriti svojih aktivnosti na družbenih omrežjih nadrejenemu, 54 % pa niti svojim sodelavcem.

Tretjina (34 %) vprašanih ne želi pokazati vsebine svojih sporočil in e-pošte svojemu delodajalcu. Poleg tega je 5 % anketirancev priznalo, da je razkritje njihovih osebnih podatkov že povzročilo nepopravljivo škodo njihovi karieri. Zaposleni so razpeti med ohranjanjem lastnega ugleda v očeh nadrejenih na eni strani in obstoječih odnosov s sodelavci na delovnem mestu na drugi.

»Obisk spleta je danes sestavni del našega vsakdana. Meje med našim digitalnim življenjem v službi in doma postajajo zabrisane. To ni niti dobro niti slabo, je le naš način življenja v digitalni dobi. Vredno pa si je zapomniti, da moramo kot zaposleni posebno pozornost posvečati temu, kaj objavljamo na družbenih omrežjih in katere spletne strani obiščemo med delovnim časom. Eno napačno razumljeno dejanje na spletu ima lahko namreč dolgoročne posledice na napredovanje v prihodnosti, tudi za tiste najbolj ambiciozne delavce,« izpostavlja Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky Lab.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki