marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

članki

Vsak drugi pred šefom skriva uporabo družbenih omrežij


15.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Večina zaposlenih (90 %) v delovnem času večkrat dnevno obišče družbena omrežja. Ločevanje zasebnega in poslovnega življenja tako v času dela kot po službi za mnoge predstavlja izziv. Nedavno objavljeno poročilo družbe Kaspersky Lab o zasebnosti 'Global Privacy Report' razkriva, da vsak drugi (59 %) uporabnik pred svojim nadrejenim skriva uporabo družbenih omrežji.

Skrivnostnost pa se ne konča pri šefih; 52 % zaposlenih svoje spletne aktivnosti raje ne razkrije niti svojim sodelavcem.

Povprečen zaposleni v svojem življenju preživi kar 13 let in dva meseca na delovnem mestu. Zanimivo je, da ves ta čas ni neposredno povezan z opravljanjem delovnih nalog ali prizadevanjem za napredovanje. Kar dve tretjini (64 %) vprašanih namreč priznava, da na delovnem mestu vsak dan brskajo po spletnih straneh, ki niso povezane z njihovim delom.

Tako ne preseneča, da skoraj tretjina (29 %) zaposlenih ne želi, da bi njihov delodajalec vedel, katere spletne strani obiskujejo. Vsak drugi (52 %) svojih spletnih aktivnosti ne želi razkriti niti svojim sodelavcem. To kaže, da sodelavci zaposlenim predstavljajo še večjo grožnjo za neugoden sloves na delovnem mestu ali pa so odnosi z njimi bolj neformalni in zato dragocenejši.

Nasprotno, uporaba družbenih omrežji je za mnoge manj zasebno področje in je tako bolj primerna za deljenje s sodelavci, a ne z nadrejenim. Zaposlene verjetno skrbi, da bi škodovali ugledu podjetja ali pa da bi zmanjšanje njihove produktivnosti spodbudilo podjetje k spremljanju njihove uporabe družbenih omrežij in sprejemanju kariernih odločitev na podlagi njihovih aktivnosti. Tako vsak drugi (59 %) pravi, da ne želi razkriti svojih aktivnosti na družbenih omrežjih nadrejenemu, 54 % pa niti svojim sodelavcem.

Tretjina (34 %) vprašanih ne želi pokazati vsebine svojih sporočil in e-pošte svojemu delodajalcu. Poleg tega je 5 % anketirancev priznalo, da je razkritje njihovih osebnih podatkov že povzročilo nepopravljivo škodo njihovi karieri. Zaposleni so razpeti med ohranjanjem lastnega ugleda v očeh nadrejenih na eni strani in obstoječih odnosov s sodelavci na delovnem mestu na drugi.

»Obisk spleta je danes sestavni del našega vsakdana. Meje med našim digitalnim življenjem v službi in doma postajajo zabrisane. To ni niti dobro niti slabo, je le naš način življenja v digitalni dobi. Vredno pa si je zapomniti, da moramo kot zaposleni posebno pozornost posvečati temu, kaj objavljamo na družbenih omrežjih in katere spletne strani obiščemo med delovnim časom. Eno napačno razumljeno dejanje na spletu ima lahko namreč dolgoročne posledice na napredovanje v prihodnosti, tudi za tiste najbolj ambiciozne delavce,« izpostavlja Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky Lab.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki