marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

članki

Vrata je odprl prvi Samsung B2B DEMO CENTER v Sloveniji


28.11.2012
Objavil: Thomas Bergant

Samsung Slovenija je na Ukmarjevi ulici 2 v Ljubljani odprl prvi B2B DEMO CENTER v Sloveniji. V njem bodo obiskovalci, namenjen je predvsem poslovnim uporabnikom ter podjetjem, našli vrsto profesionalnih zaslonov velikega formata, prosojne zaslone, videosteno ter interaktivno mizo, video rešitve pa dopolnjuje predstavitev različnih implementacij hotelskih televizorjev.

Napredno rabo sodobne tehnologije v poslovnih okoljih dopolnjuje prikaz implementacije Samsungovih tankih odjemalcev ter virtualizacije delovnih namizij, medtem ko so mobilnim zaposlenim namenjeni vrhunski novi prenosniki.

Prvi B2B DEMO CENTER domuje v prostorih podjetja DISS d.o.o., obiskovalcem pa na 60 kvadratnih metrih površine predstavlja najsodobnejše Samsungove tehnologije, ki poenostavljajo, pohitrijo ter preprosto izboljšajo delovna in bivanjska okolja.

Obiskovalce centra hipno očara pestra ponudba zaslonov. Podjetja danes v poslovanje vse bolj pogosto uvajajo t. i. zaslone velikega formata (t. i. signage monitorji/televizorji), ki so namenjeni bodisi informiranju uporabnikov ali pa pospeševanju prodaje v trgovinah. Kombinacija pametnega zaslona in napredne programske opreme Samsung MagicInfo, ki podpira različne časovne načrte predvajanja najrazličnejših vsebin in medijev, je prava paša za oči in je primerna za uporabo v nakupovalnih centrih, lastnih prostorih podjetja, proizvodnji kot tudi na javnih mestih. Prilagodljiva namestitev podpira tako klasično postavitev kot 90-stopinjski zasuk zaslona.

»Stranke podjetje na ta način preseneti s profesionalno tehnologijo in s privlačno ter razvedrilno vrsto moderne komunikacije, ki je potrošnikom vse bližje. Vse rešitve odlikujejo izredno nizka poraba energije, nizki stroški vzdrževanja ter dolga življenjska doba. Podjetje danes skoraj ne more učinkoviteje komunicirati z večjim številom potrošnikov naenkrat,« je povedal Edin Džamdžić, B2B Sales Manager Slovenia, IT. Opremljeni s funkcijo časovnika ti zasloni ponujajo vnaprejšnjo nastavitev časov obratovanja, časov mirovanja, prilagajanje posameznim dnem v tednu, nastavitev poljubne glasnosti ter izvora virov slike oziroma zvoka.

Interaktivna nadgradnja uporabniške izkušnje so interaktivni terminali, opremljeni s Samsungovimi zasloni na dotik. Ti navadno posredujejo individualne in želene informacije strankam, do katerih te pridejo s preprostim dotikanjem zaslona s prsti. »Samsung zasloni na dotik serije SyncMaster TS zmorejo več kot le prikazati lepe slike. Takoj uročijo svoje uporabnike. Zaradi vgrajene infrardeče enote zasloni prepričajo z visoko natančnostjo in s hitrim odzivom ob dotiku. Želene informacije so najdene ter uporabniku postrežene hitro in zanesljivo,« je dodal Džamdžić.

Zaslon na dotik lahko podjetja in izobraževalne ustanove uporabljajo tudi namesto table. Samsung eBoard šolam in podjetjem nudi popolnoma nove možnosti podajanja vsebin (pouka ali predstavitev). Na veliki elektronski beli tabli lahko predavatelj razumljivo – in predvsem interaktivno – posreduje vsebino. Moderno predavanje pri polni visoki ločljivosti pritegne slušatelje, predavatelj pa lahko različne opombe enostavno napiše neposredno na zaslon in jih v digitalni obliki tudi deli z občinstvom.

Posebno mesto v sodobnih prodajalnah imajo »rezervirano« Samsungovi prosojni zasloni NL22B. Trgovci morajo namreč kupce čim bolje informirati o lastnostih novih izdelkov, tu pa jim je v veliko pomoč prav prosojni zaslon, ki hkrati predstavlja sam izdelek in njegove funkcije, tehnične lastnosti, itd. V te inovativne »škatle«, opremljene s prosojnim zaslonom, je vgrajen računalniški sistem s prirejeno programsko opremo, ki trgovcem olajša oglaševanje izdelkov, interaktivne vsebine in možnost dotika informacij na zaslonu pa hipno privabijo slehernega potrošnika. Celovito rešitev dopolnjujejo še LED-osvetlitev, zaščitno steklo ter zvočniki, ki v navezi z ostalo opremo pričarajo pravo multimedijsko vzdušje.

Večino Samsungovih televizorjev in monitorjev lahko podjetja uporabijo za sestavo t. i. videostene, saj jih odlikuje izredno tanek rob/okvir zaslona. Samsung ponuja tudi namensko krmilno elektroniko in programsko opremo za upravljanje z vsebino, prikazano na zaslonih. Prav tako si podjetja lahko omislijo že sestavljene konfiguracije videosten, ki jih krasijo ultratanki okviri zaslonov (vsega 1,8 mm ob zgornjem in levem robu ter 3,7 mm ob desnem in spodnjem robu zaslona), obenem pa so te rešitve že optimizirane za delovanje v režimu 24/7, saj imajo visoki svetilnosti prilagojeno hlajenje vseh bolj obremenjenih komponent. Diagonala videostene, predstavljene v ljubljanskem Samsung DEMO CENTRU meri 3,7 metra, sestavlja pa jo devet zaslonov. Samsung sicer ponuja konfiguracije video sten do sto (10x10) zaslonov brez dodatne strojne opreme, oziroma do 250 zaslonov z ustrezno krmilno enoto.

Med specializirane rešitve sodi tudi ponudba t. i. hotelskih televizorjev, ki se od klasičnih televizorjev razlikujejo po možnostih centralnega upravljanja vsebin, tako reklamnih, plačljivih kot brezplačnih in informativnih. Samsungovih hotelski televizorji podpirajo širok nabor hotelskih informacijskih sistemov ter obstoječih multimedijskih integracij v hotelskih okoljih, zato je prehod na novo rešitev hiter in enostaven, obenem pa z vrsto naprednih funkcij (v navezi s pametnimi hotelskimi sobami) gostom hotela nudijo še boljšo uporabniško izkušnjo. Samsung ima v ponudbi hotelskih televizorjev modele z diagonalo med 26 in 55 palci, ki ponujajo pristno SmartTV izkušnjo, saj se znajo povezati v internet in iz njega črpati vsebine, prav tako pa zmogljivejši modeli gostom postrežejo s prikazom 3D-slike.

Zvezda interaktivnosti v Samsungovem DEMO CENTRU je vsekakor interaktivna miza Samsung SUR40, ki za prikaz vsebin na na dotik občutljivem zaslonu uporablja tehnologijo Microsoft® PixelSense™. Interaktivna miza gradi na drugi generaciji rešitev Microsoft® Surface® in ob naprednem Samsungovem zaslonu polne visoke ločljivosti in z diagonalo 102 cm, občutljivem na dotik, omogoča enostavno predvajanje in deljenje vsebin, sodelovanje med uporabniki ... Tehnologija PixelSense™ skrbi, da interaktivna miza hipno prepozna dotike prostov, dlani ter različne pripomočke, položene na zaslon, skupaj kar do 50 točk hkrati.

Samsung zasloni si vse bolj utirajo pot v poslovna okolja. Sodobne pisarne ter delovna mesta danes temeljijo na tankih in lahkih odjemalcih. To so pravzaprav pametni zasloni, ki se znajo povezati na lokalni strežnik ali v računalniški oblak. Delovna namizja so namreč virtualizirana ter posledično bistveno bolj učinkovita ter varna in predvsem cenovno dostopna. Namestitev programske opreme na veliko števillo delovnih mest je tako bistveno olajšana, prav tako pa tudi vzdrževanje strojne opreme, saj je računalniški monitor le »podaljšek« vsebine, ki se nahaja v strežniku, ta pa skrbi za hitro obdelavo vseh podatkov. Samsungovi tanki in lahki odjemalci podpirajo tako tehnologijo PC-over-IP (PCoIP) kot virtualna okolja VMware ter Citrix, na voljo pa so z diagonalami zaslonov med 19 in 24 palcev.

Novembra je Samsung na slovenskem trgu začel s prodajo prenosnih računalnikov. Poslovnim uporabnikom je namenjen zastavonoša nove generacije prenosnih računalnikov - model 900X3D, ki združuje mojstrstvo oblike in inovativnosti. Edinstveno tanek prenosnik, katerega debelina aluminijastega ohišja znaša vsega 13,2 mm, se lahko pohvali z vrhunskimi tehnologijami, ki olajšajo in pohitrijo tako vsakdanja kot tudi bolj zahtevna opravila. Prenosnik Samsung Series 9 900X3D ima vgrajen 13,3-palčni zaslon z ločljivostjo HD+ (1600 x 900 pik), ki mu omogoča briljantno oster in barvno pravilen prikaz slike. Neverjetno tanek prenosnik je s težo vsega 1,11 kg najlažji v svojem razredu, obenem pa je tudi energijsko varčen in pri delu skoraj neslišen. Avtonomija delovanja na baterijo ponuja kar do 9 ur delovne ali kreativne svobode.

Mobilnim zaposlenim strokovnjaki priporočajo tudi modele iz družine prenosnikov Samsung Series 5 Ultra. Ti sodijo v t. i. Ultrabook kategorijo prenosnikov, saj uporabnikom ponujajo napredno mobilnost in visoke zmogljivosti. Z debelino manj kot 15 mm in težo okoli 1,5 kg so idealen sopotnik na poti ali pri delu na terenu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki