marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Vodafone in 3G-omrežje v času božiča?


21.09.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Pri mobilnem operaterju Vodafone so razkrili podrobnosti o njihovih novih mobilnikih, ki naj bi jih bilo kar okoli 15. Stimulirali naj bi rojstvo 3G omrežja in storitev v času okoli božiča.

Britanska družba bo sprva predstavila šest cenejših izdelkov in s tem opogumila naročnike k uporabi 3G omrežja. Novi, manjši in lažji mobilniki naj bi ponujali storitve, kot so dostop do interneta in pretakanje video vsebin.

Ostalih enajst mobilnikov bo dosegljiviih v Angliji, kjer je družba Vodafone konca junija dosegla okoli 282.000 uporabnikov 3G-omrežja. Tretja generacija storitev je bila v Angliji predstavljena že lani novembra v upanju na deset milijonov uporabnikov po celem svetu do konca marca letos.

"Ogromno razmerje iz naše kolekcije je načrtovano na srednji razred cenovnega razreda, kar pomeni, da naj bi se množični trg odločil za Vodafone live! v 3G omrežju. Prepričani smo, da bo letos 3G-božič," zagotavlja direktor marketinga pri družbi Vodafone.

Nova Vodafone kolekcija vključuje eksluzivne mobilnike znamk Toshiba in Sharp.

Pri konkurenčnem operaterju O2 so povedali, da se imajo namen osredotočiti na nove mobilnike v času božiča, kot tudi 3G-omrežje, medtem ko uveljavljeni operater 3 omenja, da so v dobrem položaju izkoristiti 3G-omrežje.

Predstavnica operaterja 3 pravi: "Imamo tri leta izkušenj in vemo, kaj stranke hočejo pri 3G omrežju in smo zadovoljni, da bodo to zelo resno vzeli tudi pri konkurentu Vodafone."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki