marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

Vertu povečuje prodajo


17.05.2007
Objavil: Dare Gliha

Vertu, luksuzna linija mobilnikov finskega proizvajalca Nokie pričakuje letos 225 odstotno povečanje prodaje na srednje vzhodnem področju. K temu bo pripomoglo predvsem dejstvo, da super bogataši na tem področju menjajo svoje mobilnike (nekateri so dražji od 338.500 ameriških dolarjev) hitreje, kot se le-ti proizvedejo.

Lansko leto je podjetje zabeležilo 250 odstotno povečanje globalne prodaje, predvsem na račun dejstva, da se je nenadoma pojavilo precej novih milijonarjev. Vertu, ki je aktiven v Evropi, ZDA, na Kitajskem, Srednjem vzhodu in Indiji, se bo kmalu razširil še na Južno Ameriko. Do prihodnjega leta pričakujejo vstop tudi na največji luksuzni trg na svetu, Japonsko. Po navedbah Wajdi A Hadija, predstavnika Vertuja, so luksuzni mobilniki zamenjali ročno narejene ure in postali zadnja modna muha.

Vertujev model Cobra, mobilnik s safirji in zlatom ter diamantno in rubinasto kačo, ki se spušča po njegovi strani, je sedaj postal statusni simbol med bogatimi. Tako pri podjetju vedno iščejo nove regije, kjer bi lahko svojo prodajo še povečali. Predvsem pa so pri hčerinskem podjetju Nokie našli tržno nišo, ki jo zelo dobro izkoriščajo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki