marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Poslanih več kot milijon kratkih sporočil o zaključnih izpitih


22.09.2006
Objavil: Marko Likar

Britanska ustanova ''Mobile Data Association'' je objavila podatke, da so britanski mladostniki v avgustu poslali največ sporočil v tem letu, večina pa se jih je navezovala na rezultate ''A-level'' preizkusa, ki je primerljiv z našo maturo.

Skupno več kot 137 milijonov kratkih sporočil je bilo poslanih 17. avgusta, saj so ta dan bili objavljeni rezultati preizkusa. Prejšnjo leto je bilo isti dan poslanih 99 milijonov kratkih sporočil, kar dokazuje, da so kratka sporočila vedno bolj priljubljena med britansko mladino, in da postaja najpopularnejši način komunikacije.

24. avgusta so bili objavljeni rezultati preizkusa, imenovanega GCSE. Tistega dne je bilo poslanih 136 milijonov kratkih sporočil.

Nedavna raziskava med študenti je pokazala, da bi študentje želeli prejemati rezultate izpitov prek kratkih sporočil. 62 % študentov se je strinjalo, da bi prejemanje rezultatov na mobilnik olajšalo študentski vsakdanjik.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki