marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

članki

Velik potencial mobilnega interneta


27.11.2008
Objavil: Thomas Bergant

iPROM je objavil izsledke raziskave o rabi mobilnega dostopa do interneta med slovenskimi uporabniki interneta, ki jo je opravil skupaj z raziskovalno družbo Valicon. Vsaj eno od internetnih storitev (splet, vključno z mobilnimi portali, e-pošta, aplikacije za takojšnje sporočanje) prek mobilnih aparatov uporablja 30 odstotkov uporabnikov interneta.

Od pogostejše rabe mobilnega dostopa jih odvrača percepcija, da so stroški visoki, v prihodnje pa ga namerava uporabljati vse več lastnikov zmogljivejših mobilnih telefonov.

Mobilni internet ima trenutno še status občasne, dopolnilne uporabe. Na dnevni ravni mobilne internetne storitve uporablja manj kot deset odstotkov internetnih uporabnikov, pri čemer je pregledovanje elektronske pošte najpogostejša dejavnost. Med uporabniki te storitve je namreč 50 odstotkov takih, ki to počnejo dnevno. Dve tretjini mobilnih uporabnikov ostale storitve, kot so brskanje po spletu, aplikacije za takojšnje sporočanje, spletne skupnosti, uporablja le občasno.

Ovira, ki uporabnikom interneta preprečuje pogostejšo uporabo mobilnega dostopa do interneta, so visoki stroški uporabe, kar navaja tri četrtine vprašanih. Dobrih 40 odstotkov je izpostavilo še premajhne zaslone ter počasne povezave. Zenel Batagelj iz raziskovalne družbe Valicon je ob tem dejal: »Do podobnih rezultatov prihajajo tudi tuje raziskave, pri čemer je dojemanje visokih stroškov pri nas še toliko bolj izrazito. Zanimivo pri vsem je, da je večina ovir izrazito percepcijske narave – veliko paketov, sploh za mlade, namreč že vključuje velike količine prenosa podatkov.«

Namere uporabe mobilnega interneta so velike. Kar 30 odstotkov uporabnikov je izjavilo, da nameravajo v naslednjih 12 mesecih uporabljati mobilne telefone kot točko dostopa do interneta. Ta številka sovpada z željami uporabnikov, da bi na svojih mobilnih telefonih imeli dostop do storitev za takojšnje sporočanje, možnost nameščanja iger, polno tipkovnico in potisno pošto BlackBerry. Veliko večji potencial imajo lokacijske storitve (GPS), ki bi lahko pospešile in dodatno razširile uporabo mobilnega interneta. Izstopa še podatek o povprečni starosti uporabnikov – kar 74 odstotkov jih je mlajših od 30 let. Za primerjavo, med vsemi uporabniki interneta je ta delež 47-odstoten.

Simon Cetin, direktor podjetja Iprom, je povedal: »Rezultati raziskave so dodatno potrdili že znano dejstvo, to je, da je internet med uporabniki že zdavnaj dosegel raven vsakdanjega, običajnega medija. Z zmogljivejšimi prenosnimi telefoni in nižjimi cenami dostopa do mobilnega interneta izginjajo še zadnje ovire do tega, da bodo ljudje povezani kjerkoli in kadarkoli. To pa je pomemben podatek za oglaševalce.«

Prva obširnejša raziskava o mobilnem internetu pri nas je bila izvedena oktobra 2008 s kombinacijo spletnega in telefonskega anketiranja, na spletni vprašalnik je odgovorilo 347 spletnih uporabnikov, na telefonsko anketo pa 600 anketirancev, starih med 15 in 65 let.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki