marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

slikaNova aplikacija Moj Mobi in do 50 % cenejši paketi Mobi
26.08.2025

Telekom Slovenije, vodilni slovenski telekomunikacijski operater, je predstavil novo uporabniško izkušnjo za uporabnike predplačniških storitev Mobi. Nova mobilna aplikacija Moj Mobi prinaša bistveno enostavnejše in preglednejše upravljanje z računom, hkrati pa uporabnike razveseljuje z izjemno akcijsko ponudbo, v kateri so najbolj priljubljeni paketi Mobi znižani do 50 % – za vedno.

slikaOblikovanje najtanjšega zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5
25.08.2025

Od prvega pametnega zložljivega telefona leta 2019 so tovrstne naprave prešle več razvojnih faz – od debelih modelov z vidnimi pregibi do elegantnih rešitev, ki se lahko kosajo z uporabniško izkušnjo nezložljivih pametnih telefonov.

članki

Velik potencial mobilnega interneta


27.11.2008
Objavil: Thomas Bergant

iPROM je objavil izsledke raziskave o rabi mobilnega dostopa do interneta med slovenskimi uporabniki interneta, ki jo je opravil skupaj z raziskovalno družbo Valicon. Vsaj eno od internetnih storitev (splet, vključno z mobilnimi portali, e-pošta, aplikacije za takojšnje sporočanje) prek mobilnih aparatov uporablja 30 odstotkov uporabnikov interneta.

Od pogostejše rabe mobilnega dostopa jih odvrača percepcija, da so stroški visoki, v prihodnje pa ga namerava uporabljati vse več lastnikov zmogljivejših mobilnih telefonov.

Mobilni internet ima trenutno še status občasne, dopolnilne uporabe. Na dnevni ravni mobilne internetne storitve uporablja manj kot deset odstotkov internetnih uporabnikov, pri čemer je pregledovanje elektronske pošte najpogostejša dejavnost. Med uporabniki te storitve je namreč 50 odstotkov takih, ki to počnejo dnevno. Dve tretjini mobilnih uporabnikov ostale storitve, kot so brskanje po spletu, aplikacije za takojšnje sporočanje, spletne skupnosti, uporablja le občasno.

Ovira, ki uporabnikom interneta preprečuje pogostejšo uporabo mobilnega dostopa do interneta, so visoki stroški uporabe, kar navaja tri četrtine vprašanih. Dobrih 40 odstotkov je izpostavilo še premajhne zaslone ter počasne povezave. Zenel Batagelj iz raziskovalne družbe Valicon je ob tem dejal: »Do podobnih rezultatov prihajajo tudi tuje raziskave, pri čemer je dojemanje visokih stroškov pri nas še toliko bolj izrazito. Zanimivo pri vsem je, da je večina ovir izrazito percepcijske narave – veliko paketov, sploh za mlade, namreč že vključuje velike količine prenosa podatkov.«

Namere uporabe mobilnega interneta so velike. Kar 30 odstotkov uporabnikov je izjavilo, da nameravajo v naslednjih 12 mesecih uporabljati mobilne telefone kot točko dostopa do interneta. Ta številka sovpada z željami uporabnikov, da bi na svojih mobilnih telefonih imeli dostop do storitev za takojšnje sporočanje, možnost nameščanja iger, polno tipkovnico in potisno pošto BlackBerry. Veliko večji potencial imajo lokacijske storitve (GPS), ki bi lahko pospešile in dodatno razširile uporabo mobilnega interneta. Izstopa še podatek o povprečni starosti uporabnikov – kar 74 odstotkov jih je mlajših od 30 let. Za primerjavo, med vsemi uporabniki interneta je ta delež 47-odstoten.

Simon Cetin, direktor podjetja Iprom, je povedal: »Rezultati raziskave so dodatno potrdili že znano dejstvo, to je, da je internet med uporabniki že zdavnaj dosegel raven vsakdanjega, običajnega medija. Z zmogljivejšimi prenosnimi telefoni in nižjimi cenami dostopa do mobilnega interneta izginjajo še zadnje ovire do tega, da bodo ljudje povezani kjerkoli in kadarkoli. To pa je pomemben podatek za oglaševalce.«

Prva obširnejša raziskava o mobilnem internetu pri nas je bila izvedena oktobra 2008 s kombinacijo spletnega in telefonskega anketiranja, na spletni vprašalnik je odgovorilo 347 spletnih uporabnikov, na telefonsko anketo pa 600 anketirancev, starih med 15 in 65 let.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki