marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

WWI se umika s slovenskega trga


20.04.2006
Objavil: Thomas Bergant

Podjetje Western Wireless International d.o.o., ki posluje pod blagovno znamko Vega, je danes prodalo en del svojega omrežja Simobilu in drugi del Mobitelu. Obenem se je pogodilo s Telekomom Slovenije glede različnih tožb in opustilo tožbo zoper Republiko Slovenijo.

Postopek prodaje omrežja se bo zaključil v 45 dneh. Vega bo prenehala s svojim poslovanjem v začetku junija 2006, 110 zaposlenih bo do takrat postopoma izgubilo delovno mesto.

Vega odločitev o prenehanju svojega poslovanja obžaluje. Podjetje ni videlo nobene perspektive na področju sprememb na slovenskem trgu elektronskih komunikacij, ki bi omogočale nadaljnje investicije v podjetje dobičkonosne. Tako je poslovanje prinašalo podjetju mesečne izgube. Nadalje, omenjene transakcije ni bilo mogoče skleniti s kupcem, ki bi lahko zagotovil nadaljnji obstoj in poslovanje podjetja. Dogovor s Simobilom, Mobitelom in s Telekomom Slovenija je bila tako edina izbira.

Vegine storitve bodo uporabnikom na voljo do 31. maja 2006, z zaključkom ob 00.00 uri, ko bo Vegino omrežje prekinjeno. Od danes pa do konca meseca maja Vegine uporabnike prosimo, da začno uporabljati storitve ostalih operaterjev na trgu.

Za vsa dodatna pojasnila vam je na voljo Vegin klicni center na številki 070 777 777 vsak delavnik od 09 do 17 ure.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki