marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Večina uporabnikov ne prepozna spletnih groženj


23.11.2015
Objavil: Dare Gliha

Kaspersky Lab je ugotovil, da bi kar 74 odstotkov uporabnikov s spleta preneslo potencialno zlonamerno datoteko. Ta nezmožnost prepoznavanja nevarnosti na spletu je posledica preslabega poznavanja kibernetskega okolja. Rezultati [url=https://press.kaspersky.com/files/2015/09/Cyber_savvy_quiz_report.pdf]vprašalnika[/url], ki je razkril spletne navade 18.000 uporabnikov, povzročajo zaskrbljenost glede sposobnosti uporabnikov prepoznavati spletne grožnje.

Kibernetsko zavedanje internetnih uporabnikov je vprašalnik testiral na primeru prenosa pesmi z naslovom Yesterday znane skupine The Beatles. Izmed štirih različic datoteke za prenos je bila varna le datoteka s končnico wma. Ta je bila namerno poimenovana »Betles.Yesterday.wma.« To različico datoteke je izbrala le četrtina (26 odstotkov) vseh vprašanih, ki so kljub pravopisni napaki v imenu prepoznali varnost tega tipa datoteke.

Najnevarnejša opcija datoteke s končnico exe., ki je v imenu vsebovala dobro poznan izraz mp3, »Beatles_Yesterday.mp3.exe«, je zavedla tretjino vprašanih. 14 odstotkov je izbralo tip datoteke .scr, ki je bila nedavno uporabljena za razširjanje zlonamernih datotek. 25 odstotkov vprašanih je izbralo opcijo .zip, ki bi prav tako lahko vsebovala nevarne datoteke.

Nezmožnost uporabnikov prepoznavati spletne nevarnosti ni omejeno le na področje glasbe. Vprašalnik kaže, da eden od petih uporabnikov prenaša datoteke z različnih spletnih virov, kar povečuje tveganje, da se sooči z zlonamernimi akterji. Po podatkih vprašalnika je le 24 odstotkov uporabnikov prepoznalo pristno spletno stran brez spletnega ribarjenja. Še več, pri izbiri spletnih strani, na katerih bi uporabniki vpisali podatke za dostop do spletnega računa, je več kot polovica (58 odstotkov) vprašanih izbrala le lažne strani.

Ugotovitve tega vprašalnika so skladne z nedavno raziskavo o izkušnjah potrošnikov, ki sta jo izvedla Kaspersky Lab in B2B International. Slednja je razkrila, da se je 45 odstotkov internetnih uporabnikov v zadnjih 12 mesecih soočilo z zlonamerno situacijo, 13 odstotkov tistih, ki so bili okuženi, pa ni vedelo, da je do tega prišlo.

David Emm, glavni varnostni raziskovalec pri Kaspersky Labu, je povedal: »Potrošniki se morajo bolj zavedati nevarnosti spletnega sveta, da bi lahko zaščitili sebe in druge. Za primerjavo, v potencialno nevarnem baru posameznik ne bo razkazoval in prešteval velike količine gotovine, saj to ne bi bilo pametno in smiselno. Podobno je tudi v spletnem okolju. Uporabniki morajo biti pozorni na znake zlonamernih aktivnosti in vedeti, kako prepoznati stran za ribarjenje ali nevarne datoteke za prenos. Ne glede na to, kako dober poznavalec kibernetskega okolja je posameznik, je nevarno uporabljati splet brez vsakršne varnostne zaščite. Kibernetski kriminalci neprestano razvijajo nove načine za zvabljanje uporabnikov in le najnovejše varnostne rešitve jih lahko zaščitijo pred določenimi grožnjami.«

Varnostni rešitvi Kaspersky Internet Security – Multi-Device in Kaspersky Total Security – Multi-Device ter Kaspersky Labove brezplačne varnostne rešitve pomagajo uporabnikom prepoznati nevarnosti, ki jih sami ne morejo. Brezplačne različice zagotavljajo visoko kakovost zaščite, ki zadostuje za soočanje z najpogostejšimi grožnjami. Plačljive različice varnostnih rešitev iz Kaspersky Laba pa združujejo močno protivirusno zaščito, premijske funkcije in napredno delovanje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki