marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

V ZDA Applovi mobilniki dosegli polovico vseh aktivacij


02.02.2015
Objavil: Dare Gliha

Apple si je s septembrsko predstavitvijo iPhonea 6 in 6 Plus pripravil lepo popotnico k utrditvi vodilnega položaja v ZDA. Zadnje poročilo analitikov CIRPa (Consumer Intelligence Research Partners) namreč navaja, da je v ZDA kar polovica vseh novo aktiviranih naprav v zadnjem četrtletju iPhone.

Samsung je pri tem na drugem mestu, vendar precej zaostaja in ima četrtinski delež aktivacij. Ob tem v oči bode predvsem dejstvo, da so padli za kar 31 odstotkov glede na isto obdobje leta 2013. LG dosega 10 % trga, ostalo pa je porazdeljeno med Motorolo, HTC in ostale proizvajalce.

Ravno tako lahko Samsung skrbi dejstvo, da je kar 25 % lastnikov njihovih naprav zamenjalo znamko in se raje odločilo za iPhone. Pri LGju je ta odstotek malenkost manjši in znaša 18 %.

Na koncu je potrebno poudariti, da je raziskava vključevala dokaj nizko število anketirancev (le 500), kar bi lahko vplivalo na dejansko stanje pri vrhu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki