marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

V letu razglašene pandemije so Slovenci med operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije


07.06.2021
Objavil: Thomas Bergant

V letu 2020, ki ga je zaznamovala pandemija Covid-19, so Slovenke in Slovenci med telekomunikacijskimi operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije, je pokazala neodvisna raziskava Trusted Brand. V raziskavi, ki jo izvaja Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana, so anketiranci Telekom Slovenije kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko navedli tako v kategoriji mobilnih kot internetnih storitev.

Zaposlenim v Telekomu Slovenije takšno priznanje v letu izjemnih okoliščin, v katerih smo se skupaj znašli, ogromno pomeni. Pomeni namreč, da je bil med uporabniki prepoznan njihov trud, da so kljub težkim okoliščinam naredili vse, kar je bilo v njihovi moči, da so 24 ur na dan in vse dni v tednu zagotavljali nemotene, hitre in varne komunikacijske storitve ter tehnično podporo. V negotovih situacijah se potrebe po komunikaciji nekajkrat povečajo, s tem pa se povečajo tudi obremenitve omrežja in prometni tokovi, zato je še toliko bolj pomembno, da je vsem zagotovljena možnost komunikacije z bližnjimi.

Poleg zagotavljanja zanesljivih mobilnih in fiksnih komunikacij se je Telekom Slovenije ob razglašeni pandemiji kot odgovoren člen družbe odzval izredno srčno ter priskočil na pomoč tistim, ki so pomoč najbolj potrebovali. Tako je:
• uporabnikom podaril mobilni prenos podatkov in jim povečal internetne hitrosti v optičnem omrežju,
• TV-programske sheme brezplačno nadgradil z otroškimi, dokumentarnimi, poljudnoznanstvenimi, filmskimi in športnimi vsebinami, za otroke pa dodatno v NEO Otroški park dodal tudi pet lutkovnih predstav Lutkovnega gledališča Ljubljana,
• oskrbovancem domov za starejše omogočil brezplačno klicno in video komunikacijo, s čimer jim je ob zaprtju domov omogočil stik z bližnjimi,
• mladostnikom iz socialno ogroženih okolij doniral mobilne modeme in prenos podatkov za šolanje na daljavo,
• UKC Ljubljana in UKC Maribor doniral sredstva za nakup nujno potrebne medicinske opreme za zdravljenje bolnikov s koronavirusom,
• Bolnišnici za ženske bolezni in porodništvo Postojna doniral sredstva za novo porodno posteljo, namenjeno porodnicam, okuženim s Covid-19,
• doniral sredstva štirim humanitarnim organizacijam (združenje Slovenska filantropija, društvo Humanitarček, zavod za medgeneracijsko solidarnost Sopotniki in zavod Zlata mreža), ki lajšajo osamljenost in nudijo pomoč starejšim, ki živijo sami,
• za spremljanje bolnikov s COVID-19 na daljavo nadgradili rešitev telemedicine in razvil rešitev centralnega spremljanja vitalnih funkcij pacientov s težjim potekom bolezni v realnem času,
• mnogim podjetjem zagotovil dodatne kapacitete in jim nadgradil obstoječe IKT-rešitve
ter sodeloval še v številnih večjih in manjših iniciativah.

In nenazadnje, v letu, ko so bile komunikacije še pomembnejše kot sicer, je Telekom Slovenije kot edini slovenski operater naredil naslednji razvojni korak in svoje omrežje nadgradil s peto generacijo mobilne tehnologije (5G), ki prinaša še boljšo zanesljivost, še večjo varnost in še višje hitrosti. Z omrežjem 5G je pokril že več kot 32 % prebivalcev, ob tem pa je po vsej Sloveniji brez prestanka gradil tudi dostopovno optično omrežje, na katerega se lahko priklopi že skoraj 400.000 slovenskih gospodinjstev. 5G je od 1. junija letos dalje uporabnikom na voljo brezplačno. Vse to predstavlja temelje za zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje tudi v prihodnje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki