marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaraščajoč vpliv nosljive tehnologije na spremljanje osebnega zdravja
09.05.2025

V zadnjem desetletju so se nosljive pametne naprave razvile v prefinjena orodja, ki pomagajo pri spremljanju fizioloških znakov in zgodnjem odkrivanju bolezni. Vključitev tovrstnih tehnologij v vsakdan posameznikov in zdravstvenega osebja tako predstavlja revolucijo v spremljanju zdravja.

slikaGooglov Gemini prihaja v avtomobile in pametne ure Wear OS
07.05.2025

Izvršni direktor družbe Google Sundar Pichai je napovedal, da podjetje pripravlja uvedbo sistema Gemini v vaš avtomobil in pametno uro. Prve bo dosegel prek sistema Android Auto, druge pa v operacijskem sistemu Wear OS. Pichai je omenil tudi tablične računalnike in slušalke, ki bodo "še letos" dobili nadgradnjo Google Assistant na Gemini.

slikaApple bo vse ameriške iPhone izdeloval v Indiji
05.05.2025

Apple namerava proizvodnjo iPhonov, ki se prodajajo v ZDA, prenesti v Indijo, je poročal časnik Financial Times. Po navedbah virov je razlog za to trgovinska vojna predsednika Donalda Trumpa s Kitajsko, ki se nadaljuje in sili podjetje iz Cupertina, da poišče ekonomsko ugodnejšo rešitev.

slikaSamsung razširja neposreden dostop do UI pomočnika s stranskim gumbom na seriji Galaxy A
02.05.2025

Samsung je napovedal, da bodo izbrane naprave Galaxy A serije kmalu podpirale aktivacijo UI pomočnika prek stranskega gumba, s čimer bo priljubljena funkcija iz Galaxy S serije dostopna širšemu krogu uporabnikov in bo še dodatno uresničevala Samsung vizijo demokratizacije najnovejših izkušenj z umetno inteligenco.

članki

V letu razglašene pandemije so Slovenci med operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije


07.06.2021
Objavil: Thomas Bergant

V letu 2020, ki ga je zaznamovala pandemija Covid-19, so Slovenke in Slovenci med telekomunikacijskimi operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije, je pokazala neodvisna raziskava Trusted Brand. V raziskavi, ki jo izvaja Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana, so anketiranci Telekom Slovenije kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko navedli tako v kategoriji mobilnih kot internetnih storitev.

Zaposlenim v Telekomu Slovenije takšno priznanje v letu izjemnih okoliščin, v katerih smo se skupaj znašli, ogromno pomeni. Pomeni namreč, da je bil med uporabniki prepoznan njihov trud, da so kljub težkim okoliščinam naredili vse, kar je bilo v njihovi moči, da so 24 ur na dan in vse dni v tednu zagotavljali nemotene, hitre in varne komunikacijske storitve ter tehnično podporo. V negotovih situacijah se potrebe po komunikaciji nekajkrat povečajo, s tem pa se povečajo tudi obremenitve omrežja in prometni tokovi, zato je še toliko bolj pomembno, da je vsem zagotovljena možnost komunikacije z bližnjimi.

Poleg zagotavljanja zanesljivih mobilnih in fiksnih komunikacij se je Telekom Slovenije ob razglašeni pandemiji kot odgovoren člen družbe odzval izredno srčno ter priskočil na pomoč tistim, ki so pomoč najbolj potrebovali. Tako je:
• uporabnikom podaril mobilni prenos podatkov in jim povečal internetne hitrosti v optičnem omrežju,
• TV-programske sheme brezplačno nadgradil z otroškimi, dokumentarnimi, poljudnoznanstvenimi, filmskimi in športnimi vsebinami, za otroke pa dodatno v NEO Otroški park dodal tudi pet lutkovnih predstav Lutkovnega gledališča Ljubljana,
• oskrbovancem domov za starejše omogočil brezplačno klicno in video komunikacijo, s čimer jim je ob zaprtju domov omogočil stik z bližnjimi,
• mladostnikom iz socialno ogroženih okolij doniral mobilne modeme in prenos podatkov za šolanje na daljavo,
• UKC Ljubljana in UKC Maribor doniral sredstva za nakup nujno potrebne medicinske opreme za zdravljenje bolnikov s koronavirusom,
• Bolnišnici za ženske bolezni in porodništvo Postojna doniral sredstva za novo porodno posteljo, namenjeno porodnicam, okuženim s Covid-19,
• doniral sredstva štirim humanitarnim organizacijam (združenje Slovenska filantropija, društvo Humanitarček, zavod za medgeneracijsko solidarnost Sopotniki in zavod Zlata mreža), ki lajšajo osamljenost in nudijo pomoč starejšim, ki živijo sami,
• za spremljanje bolnikov s COVID-19 na daljavo nadgradili rešitev telemedicine in razvil rešitev centralnega spremljanja vitalnih funkcij pacientov s težjim potekom bolezni v realnem času,
• mnogim podjetjem zagotovil dodatne kapacitete in jim nadgradil obstoječe IKT-rešitve
ter sodeloval še v številnih večjih in manjših iniciativah.

In nenazadnje, v letu, ko so bile komunikacije še pomembnejše kot sicer, je Telekom Slovenije kot edini slovenski operater naredil naslednji razvojni korak in svoje omrežje nadgradil s peto generacijo mobilne tehnologije (5G), ki prinaša še boljšo zanesljivost, še večjo varnost in še višje hitrosti. Z omrežjem 5G je pokril že več kot 32 % prebivalcev, ob tem pa je po vsej Sloveniji brez prestanka gradil tudi dostopovno optično omrežje, na katerega se lahko priklopi že skoraj 400.000 slovenskih gospodinjstev. 5G je od 1. junija letos dalje uporabnikom na voljo brezplačno. Vse to predstavlja temelje za zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje tudi v prihodnje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki