marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

slikaUstvarite telefon po svoji meri: z aplikacijo Good Lock in robnimi ploščami
21.11.2025

Če je telefon vaš vsakodnevni spremljevalec, naj odraža vaš slog. Z aplikacijo Good Lock lahko prilagodite skoraj vse, od zaklenjenega zaslona do videza pregledovalnika odprtih aplikacij in načina, kako se odpira plošča z obvestili.

slikaPametni sopotnik, ki ujame lepoto vsakega jesenskega trenutka
19.11.2025

Jesen je čas, ko narava pokaže svoj najlepši obraz in nas vabi na potepanja. Za popolno družbo na teh barvitih odklopih pa poskrbi serija pametnih telefonov HONOR 400, ki združuje napredno umetno inteligenco, izjemno fotografsko zmogljivost in vzdržljivost. Namenjena je vsem, ki želijo brezskrbno ujeti vsak trenutek – od gorskih razgledov do sproščenih trenutkov z bližnjimi.

slikaHONOR razveseljuje kupce izbranih modelov z ekskluzivno ponudbo
17.11.2025

V hladnejših mesecih HONOR razveseljuje s posebno akcijo. Od 3. novembra do 31. decembra 2025 lahko pri pooblaščenih prodajnih partnerjih ob nakupu izbranih pametnih telefonov HONOR prejmete praktična darila – kavni aparat, Bluetooth zvočnik ali brezžične slušalke – in si tako polepšate vsakdan.

članki

V letu razglašene pandemije so Slovenci med operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije


07.06.2021
Objavil: Thomas Bergant

V letu 2020, ki ga je zaznamovala pandemija Covid-19, so Slovenke in Slovenci med telekomunikacijskimi operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije, je pokazala neodvisna raziskava Trusted Brand. V raziskavi, ki jo izvaja Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana, so anketiranci Telekom Slovenije kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko navedli tako v kategoriji mobilnih kot internetnih storitev.

Zaposlenim v Telekomu Slovenije takšno priznanje v letu izjemnih okoliščin, v katerih smo se skupaj znašli, ogromno pomeni. Pomeni namreč, da je bil med uporabniki prepoznan njihov trud, da so kljub težkim okoliščinam naredili vse, kar je bilo v njihovi moči, da so 24 ur na dan in vse dni v tednu zagotavljali nemotene, hitre in varne komunikacijske storitve ter tehnično podporo. V negotovih situacijah se potrebe po komunikaciji nekajkrat povečajo, s tem pa se povečajo tudi obremenitve omrežja in prometni tokovi, zato je še toliko bolj pomembno, da je vsem zagotovljena možnost komunikacije z bližnjimi.

Poleg zagotavljanja zanesljivih mobilnih in fiksnih komunikacij se je Telekom Slovenije ob razglašeni pandemiji kot odgovoren člen družbe odzval izredno srčno ter priskočil na pomoč tistim, ki so pomoč najbolj potrebovali. Tako je:
• uporabnikom podaril mobilni prenos podatkov in jim povečal internetne hitrosti v optičnem omrežju,
• TV-programske sheme brezplačno nadgradil z otroškimi, dokumentarnimi, poljudnoznanstvenimi, filmskimi in športnimi vsebinami, za otroke pa dodatno v NEO Otroški park dodal tudi pet lutkovnih predstav Lutkovnega gledališča Ljubljana,
• oskrbovancem domov za starejše omogočil brezplačno klicno in video komunikacijo, s čimer jim je ob zaprtju domov omogočil stik z bližnjimi,
• mladostnikom iz socialno ogroženih okolij doniral mobilne modeme in prenos podatkov za šolanje na daljavo,
• UKC Ljubljana in UKC Maribor doniral sredstva za nakup nujno potrebne medicinske opreme za zdravljenje bolnikov s koronavirusom,
• Bolnišnici za ženske bolezni in porodništvo Postojna doniral sredstva za novo porodno posteljo, namenjeno porodnicam, okuženim s Covid-19,
• doniral sredstva štirim humanitarnim organizacijam (združenje Slovenska filantropija, društvo Humanitarček, zavod za medgeneracijsko solidarnost Sopotniki in zavod Zlata mreža), ki lajšajo osamljenost in nudijo pomoč starejšim, ki živijo sami,
• za spremljanje bolnikov s COVID-19 na daljavo nadgradili rešitev telemedicine in razvil rešitev centralnega spremljanja vitalnih funkcij pacientov s težjim potekom bolezni v realnem času,
• mnogim podjetjem zagotovil dodatne kapacitete in jim nadgradil obstoječe IKT-rešitve
ter sodeloval še v številnih večjih in manjših iniciativah.

In nenazadnje, v letu, ko so bile komunikacije še pomembnejše kot sicer, je Telekom Slovenije kot edini slovenski operater naredil naslednji razvojni korak in svoje omrežje nadgradil s peto generacijo mobilne tehnologije (5G), ki prinaša še boljšo zanesljivost, še večjo varnost in še višje hitrosti. Z omrežjem 5G je pokril že več kot 32 % prebivalcev, ob tem pa je po vsej Sloveniji brez prestanka gradil tudi dostopovno optično omrežje, na katerega se lahko priklopi že skoraj 400.000 slovenskih gospodinjstev. 5G je od 1. junija letos dalje uporabnikom na voljo brezplačno. Vse to predstavlja temelje za zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje tudi v prihodnje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki