marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

članki

Uporabniki bi se odrekli družbenim omrežjem v zameno za večno zasebnost osebnih podatkov


09.08.2019
Objavil: Dare Gliha

Vsak četrti (38 %) potrošnik bi se odrekel profilom na družbenih omrežjih, če bi si s tem zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja. Strah okoli zaščite digitalne zasebnosti je povzročil, da so potrošniki bolj zaskrbljeni glede uporabe in deljenja svojih osebnih podatkov na internetu.

Družbena omrežja kot so Facebook, Instagram ali Twitter so postala pomemben del življenja sodobnega uporabnika. Glede na poročilo družbe Kaspersky jih danes uporablja kar 82 % ljudi. V zameno za nekaj uporabnikovih podatkov družbena omrežja ljudem ponujajo priložnosti za izražanje, komunikacijo s prijatelji in družino, slednje novicam, odkrivanje idej in trendov. Vse to, brez da bi uporabniki morali zapustili svoj dom.

Danes so družbena omrežja na stopnji, ko je kakovost uporabniške izkušnje močno odvisna od velike količine osebnih podatkov. Pa naj bodo to finančni ali lokacijski podatki, informacije o vzorcih nakupovanja, prehrambnih navadah ali o statusu razmerja. Tako morda ni nič čudnega, da se lahko pojavi nostalgični občutek navidezno za vedno izgubljene zasebnosti podatkov. Kljub številnim prednostim bi se nekateri vseeno odpovedali družbenim omrežjem, če bi jim to pomagalo ponovno in za vedno vzpostaviti digitalno zasebnost. V času, ko število uporabnikov mobilnih telefonov narašča za 2 % letno, se je vsak peti (19 %) celo pripravljen odreči svojemu telefonu, da bi zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja.

Posledice odrekanja bi na primer občutil vsak deseti uporabnik (12 %), ki svoje osebne informacije uporablja kot prijavne podatke za igranje zabavnih kvizov. To pomeni, da bi se moral odpovedati igranju kvizov, ki mu denimo povedo, kdo je njegov slavni dvojnik ali pa katera je njegova najljubša jed. Še bolj problematično bi lahko bilo za tistih 58 % uporabnikov, ki svojih prijavnih podatkov za družbena omrežja ne bi mogli več uporabljati za hitro in priročno prijavo na različne spletne strani ali storitve.

Na žalost pa niti žrtvovanje celotne prisotnosti na družbenih omrežjih ne bi bilo dovolj za zaščito zasebnosti. Gre namreč za proces in ne za enkratno kupčijo.

»Pred leti so ljudje delili svoje osebne podatke s storitvami na družbenih omrežjih v zameno za številne koristi, brez da bi sploh pomislili na možne zlorabe in posledice. Z naraščajočim številom uhajanja podatkov v javnost po vsem svetu pa smo priča novemu trendu med uporabniki. Veliko jih ima rajše, če določenih dejstev o njih ni razkritih javnosti, in so zato bolj pozorni glede podatkov, ki jih delijo pri uporabi spletnih storitev. Kljub temu večina še vedno ne ve, kako zaščititi svojo digitalno zasebnost. Tako bi se raje odrekli uporabi družbenih omrežji, če bi s tem zagotovili, da njihovi podatki ostanejo varni. Zaščita osebnih podatkov z rednim posodabljanjem gesel za prijavo v profile na družbenih omrežjih in uporabo varnostnih rešitev bo potrošnikom vlila več zaupanja glede varnosti njihovih podatkov na spletu,« izpostavlja Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky.

To, poleg razlogov zakaj in kako osebni podatki za uporabnike postajajo neprecenljivi, razkriva poročilo družbe Kaspersky z naslovom »The true value of digital privacy: are consumers selling themselves short?«.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki