marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Uporabniki mobilnih telefonov uporabljajo aplikacije kar štiri ure na dan


27.10.2021
Objavil: Dare Gliha

Aplikacije so sestavni del vsakdanjega življenja mobilnih uporabnikov. Zaradi tega so uporabniki preživeli veliko ur pred zasloni svojih mobilnih telefonov in pri tem uporabljali aplikacije iz različnih kategorij.

Po podatkih, ki jih je pridobil Finbold, so uporabniki v tretjem četrtletju v večini držav dnevno uporabljali aplikacije (na sistemu Android) kar 4,32 ur na dan. V tem obdobju so uporabniki iz Indonezije porabili največ časa in sicer 5,5 ure, sledila jim je Brazilija s 5,4 ure, Južnokorejski uporabniki so porabili 5 ur, v Indiji pa 4,8 ure.

Druge države z večjim številom porabljenih ur za aplikacije so še Mehika (4,8 ure), Japonska (4,8 ure), Kanada (4,4 ure), Rusija (4,3 ure), ZDA (4,2 ure), Turčija (4,2 ure), Avstralija (4,1 ure), Združeno kraljestvo (4,0 ure), Argentina (3,6 ure), Francija (3,6 ure), Nemčija (3,3 ure) in Kitajska (3,3 ure).

V primerjavi z drugim četrtletjem 2021 so Rusi zabeležili najvišjo spremembo in sicer 16,21 %, s 3,7 ure na 4,3 ure. Avstralski uporabniki so zabeležili drugo največjo spremembo s 13,88 %, Turčija pa je zabeležila največjo negativno razliko med Q2 in Q3, in sicer 6,66 %.

Poročilo Finbolda predstavlja tudi dejavnike za rast uporabe mobilnih aplikacij. "Ure, porabljene za aplikacije, so se povečale, saj se je večina podjetij prilagodila spreminjajočemu vedenju uporabnikov s prednostjo mobilnih naprav. Predvsem se je mobilni telefon pojavil kot pot za podjetja, da ostanejo pred konkurenco. Nekatere poslovne kategorije, ki so vplivale na uporabo mobilnih telefonov v pandemiji vključujejo predvsem videokonference in mobilno komunikacijo."

V prihodnosti se bo čas s višjo penetracijo pametnih telefonov še naprej povečeval. Poleg tega se bo pojav in širjenje tehnologij (kot je npr. 5G) vse bolj osredotočal na mobilne aplikacije.

Celotno poročilo je dostopno na spletnih straneh Finbolda.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki