marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaA1 Slovenija z novo serijo pametnih telefonov A1 Alpha 20 in A1 Alpha 20+
29.05.2020

A1 Slovenija predstavlja dovršena telefona serije A1 Alpha z zmogljivo kamero, vzdržljivo baterijo in 3-letno garancijo. Modela A1 Alpha 20 in A1 Alpha 20+ z operacijskim sistemom Android 10 in vrhunskimi funkcionalnostmi zagotavljata napredno uporabniško izkušnjo, dodatno pa A1 z vsakim prodanim telefonom namenja 1 EUR boju proti pandemiji COVID- 19.

slikaPrihaja Motorola Razr 2 z bolšo strojno opremo
27.05.2020

Motorola je obudila legendarno serijo Razr z mobilnikom, ki je imel prepogljiv zaslon, a žal precej slabo strojno opremo, od povprečnega procesorja, do slabe kamere. Očitno so pri tem vse stavili na nostalgijo kupcev.

slikaHuawei gradi brezhibno z umetno inteligenco podprto življenje
25.05.2020

Na dogodku 2020 Huawei Analyst Summit v kitajskem mestu Shenzhen so predstavniki podjetja Huawei Consumer BG z analitiki razpravljali o najnovejših tehnoloških trendih, inovativnih tehnologijah in razvoju ekosistema. Tema srečanja je bilo brezhibno z umetno inteligenco podprto življenje, razprava pa se je dotaknila tudi smeri razvoja poslovanja.

slikaHMD Global za novega direktorja produktnega marketinga imenoval Adama Fergusona
22.05.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je danes imenoval Adama Fergusona za novega direktorja produktnega marketinga. Ferguson je nekdanji vodja marketinga za OnePlus v Evropi in ima bogate izkušnje na področju FMCG industrije. Bil je tudi na vodilnih marketinških položajih v EE, Nestle in Unilever.

slikaOnePlus končno tudi z brezžičnimi slušalkami
20.05.2020

OnePlus je pred letom dni predstavil nekaj slušalk znamke Bullets, vseeno pa do sedaj še nimajo pravih brezžičnih TWS slušalk. Glede na nove govorice pa se bo to spremenilo že v juliju, ko naj bi poleg OnePlus Z predstavili še nove slušalke.

članki

Tušmobilu zaupa več kot 300.000 uporabnikov


27.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil, ki je že vrsto let najhitreje rastoči mobilni operater, je danes presegel mejo 300.000 uporabnikov. Podjetje tako še dodatno utrjuje svoj položaj tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja hkrati pa ohranja tudi najvišjo rast deleža aktivnih uporabnikov, saj je po zadnjem poročilu AKOS-a svoj tržni delež povečal na 12,7 %.

Tušmobil je v letu 2014 zaznamovala konstantna rast tržnega deleža in trend rasti števila uporabnikov. »Rast tržnega deleža in števila aktivnih uporabnikov, ki nas spremlja v zadnjih letih, dokazuje, da znamo prisluhniti potrebam uporabnikov, ki krojijo trg mobilne telefonije. Preskok meje 300.000 uporabnikov to zagotovo še potrjuje,« je povedal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

V Tušmobilu so z jasnim in preglednim pristopom do uporabnikov, ki se je začel s sloganom »Čisti računi« postavili nove standarde na slovenskem trgu mobilnih komunikacij in danes v svoje vrste sprejeli 300.000. uporabnika. Slovencem so dokazali, kako je mogoče dobiti več storitev za manj denarja in hkrati telefonirati z najsodobnejšimi mobilnimi telefoni za dostopno ceno.

Kot najhitreje rastoči mobilni operater svojo pozicijo dodatno utrjuje tudi z nedavno prejeto nagrado »Produkt leta«, ki so jo potrošniki nadeli Tušmobilovim paketom Mobilni internet. Tušmobilova ponudba je odgovor na sodoben življenjski stil uporabnikov mobilne telefonije, kar prepoznavajo tudi slovenski potrošniki.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki