marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Tušmobil z brezplačnim testnim obdobjem za mobilne storitve


28.10.2011
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil novim uporabnikom ponuja sedemdnevno testno obdobje, v katerem lahko brezplačno preizkusijo mobilne storitve in spoznajo kakovost omrežja. Uporabniki lahko znotraj Tušmobilovega paketa FREE 15 testiranjo klice, sporočila SMS in MMS, prenos podatkov ali na svojem računalniku preverijo delovanje Tušmobilovega mobilnega interneta v paketu BREZMEJNI INTERNET. Tušmobilu danes zaupa več kot 213.000 uporabnikov in je po zadnjih podatkih trenutno najhitreje rastoči mobilni operater v Sloveniji.

V času testnega obdobja daje Tušmobil priložnost, da uporabniki na podlagi svojih izkušenj, pričakovanj in želja pretehtajo odločitev o sklenitvi naročniškega razmerja. »Ker zaupamo svojim storitvam, dajemo svojim novim uporabnikom možnost, da se pred svojo odločitvijo o izbiri mobilnega operaterja sami prepričajo o kakovosti naših storitev in napredku, ki smo ga dosegli,« dodajajo v Tušmobilu. Prav zaradi uporabnikovim pričakovanjem prilagojene ponudbe paketov in storitev Tušmobilu danes zaupa več kot 213.000 uporabnikov in je po zadnjih podatkih ponovno najhitreje rastoči mobilni operater v Sloveniji.

»Naše storitve si zaslužijo priložnost, saj pri nas uporabnik dobi največ za svoj denar,« pojasnjujejo v Tušmobilu. V sedemdnevnem testnem obdobju lahko znotraj Tušmobilovega paketa FREE 15 preizkušajo klice, sporočila SMS in MMS, prenos podatkov, ali na svojem računalniku preverijo delovanje Tušmobilovega mobilnega interneta v paketu BREZMEJNI INTERNET in se tako sami prepričajo, ali ponujene storitve ustrezajo njihovim pričakovanjem, željam, obsegu in načinu uporabe.

Poleg uporabe storitev je namen brezplačnega testiranja nove uporabnike seznaniti z napredkom, ki ga je Tušmobil dosegel pri svojem omrežju. »Naše omrežje je povsem primerljivo z največjim omrežjem v državi, zato ni razloga, da nam uporabniki ne bi dali priložnosti,« razlagajo v Tušmobilu. V dobrih treh letih delovanja je Tušmobilu uspelo z več kot 470 baznimi postajami zagotoviti 97,97 % pokritost prebivalstva. Pokritost prebivalstva s Tušmobilovim UMTS omrežjem je že 75,76 %, prav tako pa uspešno omrežje nadgrajujejo z najsodobnejšo tehnologijo HSPA+.

Več informacij o brezplačnem testnem obdobju lahko najdete tudi na Tušmobilovi spletni strani.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki