marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaraščajoč vpliv nosljive tehnologije na spremljanje osebnega zdravja
09.05.2025

V zadnjem desetletju so se nosljive pametne naprave razvile v prefinjena orodja, ki pomagajo pri spremljanju fizioloških znakov in zgodnjem odkrivanju bolezni. Vključitev tovrstnih tehnologij v vsakdan posameznikov in zdravstvenega osebja tako predstavlja revolucijo v spremljanju zdravja.

slikaGooglov Gemini prihaja v avtomobile in pametne ure Wear OS
07.05.2025

Izvršni direktor družbe Google Sundar Pichai je napovedal, da podjetje pripravlja uvedbo sistema Gemini v vaš avtomobil in pametno uro. Prve bo dosegel prek sistema Android Auto, druge pa v operacijskem sistemu Wear OS. Pichai je omenil tudi tablične računalnike in slušalke, ki bodo "še letos" dobili nadgradnjo Google Assistant na Gemini.

slikaApple bo vse ameriške iPhone izdeloval v Indiji
05.05.2025

Apple namerava proizvodnjo iPhonov, ki se prodajajo v ZDA, prenesti v Indijo, je poročal časnik Financial Times. Po navedbah virov je razlog za to trgovinska vojna predsednika Donalda Trumpa s Kitajsko, ki se nadaljuje in sili podjetje iz Cupertina, da poišče ekonomsko ugodnejšo rešitev.

slikaSamsung razširja neposreden dostop do UI pomočnika s stranskim gumbom na seriji Galaxy A
02.05.2025

Samsung je napovedal, da bodo izbrane naprave Galaxy A serije kmalu podpirale aktivacijo UI pomočnika prek stranskega gumba, s čimer bo priljubljena funkcija iz Galaxy S serije dostopna širšemu krogu uporabnikov in bo še dodatno uresničevala Samsung vizijo demokratizacije najnovejših izkušenj z umetno inteligenco.

članki

Tušmobil v prvi polovici leta z 1,5 milijona evrov dobička


01.09.2014
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil je po nerevidiranih podatkih v prvem polletju letošnjega leta ustvaril 38,7 milijonov evrov čistih prihodkov od prodaje, kar predstavlja 8-odstotno povečanje glede na enako obdobje lani.

Z uspešnim poslovanjem je v prvem polletju ustvaril 1,5 milijona evrov čistega dobička. Tušmobil z 12,2-odstotnim tržnim deležem (vir: AKOS) ostaja najhitreje rastoči slovenski mobilni operater, ki je z inovativno in cenovno ugodno ponudbo prepričal že več kot 288.765 uporabnikov. Kmalu bo na voljo tudi tehnologija četrte mobilne generacije, ki jo v družbi pospešeno uvajajo, s čimer pričakujejo še nadaljnjo rast števila uporabnikov.

Prvo polletje 2014 je družba Tušmobil zaključila z več kot 288.765 uporabniki in še povečala tržni delež na 12,2 odstotka (podatek za Q1, vir AKOS). Z lastnim mobilnim omrežjem pokriva 98,90 odstotka slovenskega prebivalstva in z njim svojim zadovoljnim uporabnikom zagotavlja najsodobnejše mobilne storitve: »Doseženi rezultati v letošnjem polletju so pričakovani in prepričani smo, da bomo s takšnim trendom nadaljevali še naprej. V letošnjem letu krepimo pozitivno poslovno zgodbo najhitreje rastočega mobilnega operaterja na slovenskem trgu, hkrati pa smo utrdili svoj položaj na trgu. Na javni dražbi letos smo uspešno pridobili željen spekter radijskih frekvenc, ki je temelj za uresničevanje zastavljene razvojne strategije ter nam omogoča, da bomo tudi v prihodnje lahko uporabnikom zagotavljali kakovostne in tehnološko napredne storitve,« je povedal Gregor Štampohar, direktor Tušmobila.

Z nedavno izdajo Odločbe o dodelitvi radijskih frekvenc si je Tušmobil namreč zagotovil pravico do nudenja mobilnih javnih komunikacijskih storitev preko lastnega omrežja za obdobje nadaljnjih 15 let. S tem bo družba še naprej uporabnikom nudila že implementirane tehnologije, hkrati pa je pridobila nove radijske frekvence, ki so ključne za dolgoročni razvoj hitrih mobilnih omrežij četrte generacije (4G). »V Tušmobilu pospešeno uvajamo in testiramo tehnologijo četrte mobilne generacije, ki bo uporabnikom kmalu tudi komercialno na voljo,« je dodal Gregor Štampohar, direktor Tušmobila.

Četrta generacija mobilnih telekomunikacij pomeni novo uporabniško izkušnjo in je izjemnega pomena za uporabo mobilnih storitev v prihodnosti, saj predvsem pomeni doseganje večjih hitrosti in vpeljavo najcenejšega mobilnega interneta v vsako slovensko vas. Tako se Tušmobil s svojo začrtano strategijo še naprej posveča svojim uporabnikom, ki jim bo tudi v prihodnjih letih zagotavljal nove in inovativne ponudbe ter tako aktivno oblikoval podobo slovenskega trga mobilnih komunikacij.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki