marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Tušmobil v prvi polovici leta z 1,5 milijona evrov dobička


01.09.2014
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil je po nerevidiranih podatkih v prvem polletju letošnjega leta ustvaril 38,7 milijonov evrov čistih prihodkov od prodaje, kar predstavlja 8-odstotno povečanje glede na enako obdobje lani.

Z uspešnim poslovanjem je v prvem polletju ustvaril 1,5 milijona evrov čistega dobička. Tušmobil z 12,2-odstotnim tržnim deležem (vir: AKOS) ostaja najhitreje rastoči slovenski mobilni operater, ki je z inovativno in cenovno ugodno ponudbo prepričal že več kot 288.765 uporabnikov. Kmalu bo na voljo tudi tehnologija četrte mobilne generacije, ki jo v družbi pospešeno uvajajo, s čimer pričakujejo še nadaljnjo rast števila uporabnikov.

Prvo polletje 2014 je družba Tušmobil zaključila z več kot 288.765 uporabniki in še povečala tržni delež na 12,2 odstotka (podatek za Q1, vir AKOS). Z lastnim mobilnim omrežjem pokriva 98,90 odstotka slovenskega prebivalstva in z njim svojim zadovoljnim uporabnikom zagotavlja najsodobnejše mobilne storitve: »Doseženi rezultati v letošnjem polletju so pričakovani in prepričani smo, da bomo s takšnim trendom nadaljevali še naprej. V letošnjem letu krepimo pozitivno poslovno zgodbo najhitreje rastočega mobilnega operaterja na slovenskem trgu, hkrati pa smo utrdili svoj položaj na trgu. Na javni dražbi letos smo uspešno pridobili željen spekter radijskih frekvenc, ki je temelj za uresničevanje zastavljene razvojne strategije ter nam omogoča, da bomo tudi v prihodnje lahko uporabnikom zagotavljali kakovostne in tehnološko napredne storitve,« je povedal Gregor Štampohar, direktor Tušmobila.

Z nedavno izdajo Odločbe o dodelitvi radijskih frekvenc si je Tušmobil namreč zagotovil pravico do nudenja mobilnih javnih komunikacijskih storitev preko lastnega omrežja za obdobje nadaljnjih 15 let. S tem bo družba še naprej uporabnikom nudila že implementirane tehnologije, hkrati pa je pridobila nove radijske frekvence, ki so ključne za dolgoročni razvoj hitrih mobilnih omrežij četrte generacije (4G). »V Tušmobilu pospešeno uvajamo in testiramo tehnologijo četrte mobilne generacije, ki bo uporabnikom kmalu tudi komercialno na voljo,« je dodal Gregor Štampohar, direktor Tušmobila.

Četrta generacija mobilnih telekomunikacij pomeni novo uporabniško izkušnjo in je izjemnega pomena za uporabo mobilnih storitev v prihodnosti, saj predvsem pomeni doseganje večjih hitrosti in vpeljavo najcenejšega mobilnega interneta v vsako slovensko vas. Tako se Tušmobil s svojo začrtano strategijo še naprej posveča svojim uporabnikom, ki jim bo tudi v prihodnjih letih zagotavljal nove in inovativne ponudbe ter tako aktivno oblikoval podobo slovenskega trga mobilnih komunikacij.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki