marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Tušmobil v letu 2013 zopet povečal tržni delež


28.02.2014
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil je tudi v letu 2013 kljub izjemni konkurenci in novim ponudnikom na trgu edini iz trojice največjih ponudnikov mobilne telefonije uspel opazno povečati svoj tržni delež, in sicer za 0,7 %, in leto 2013 zaključil z 11,9 odstotnim deležem vseh uporabnikov mobilne telefonije v Sloveniji.

Z inovativno in cenovno ugodno ponudbo paketov, s katero že vse od prihoda na trg pred 7 leti narekuje paketno ponudbo na trgu, odlično storitvijo in lastnim tehnološkim naprednim omrežjem, s katerim pokriva že kot 98,90 % prebivalstva, je tako samo v letu 2013 prepričal več kot 25.000 novih uporabnikov, skupno pa jih danes šteje že preko 275.000.

V Tušmobilu že več let ostajajo najbolj inovativen in cenovno najbolj ugoden ponudnik na trgu. »Podatki o povečevanju našega tržnega deleža nas ne presenečajo, saj so povsem logična posledica našega pristopa ter ponudbe in kakovosti, ki jo zagotavljamo uporabnikom. Zavedamo se, da so uporabniki vse bolj zahtevni in da ob odlični storitvi pričakujejo za svoj denar največ in to je tisto, kar v Tušmobilu nedvomno tudi dobijo«, so ob objavi zadnjega četrtletnega poročila AKOS-a o razvoju elektronskih komunikacijah povedali v Tušmobilu.

Nadaljevanje pozitivnega trenda načrtujejo tudi v tem letu, ki so ga začeli s ponudbo trenutno cenovno daleč najbolj ugodnega paketa na trgu. S stalnimi nadgradnjami in izboljšavami lastnega omrežja, ki so ga zgradili v rekordno hitrem času, pa bodo uporabnikom v prihodnje zagotavljali še bolj udobno in brezskrbno komunikacijo, zato so prepričani, da je tudi število 300.000 zvestih Tušmobilovih uporabnikov zelo kmalu dosegljivo.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki