marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

članki

Tušmobil v letu 2012 med mobilnimi operaterji najbolj zrasel


22.02.2013
Objavil: Thomas Bergant

Zadnje četrtletno poročilo APEK-a je potrdilo, da je Tušmobil med vsemi mobilnimi operaterji v letu 2012 najbolj povečal svoj tržni delež. Od konca leta 2011, ko je znašal 10,1 %, se je v enem letu povzpel za dober odstotek na 11,2 %.

Prav tako se je v lanskem letu, ko je minilo pet let od delovanja Tušmobila, povečal tudi delež naročnikov in predplačnikov v strukturi uporabnikov. Ti so v letu 2012 poslali tudi bistveno več sporočil.

Tušmobilu je v prelomnem petem letu delovanja uspelo ohraniti status najhitreje rastočega mobilnega operaterja: »V letu 2012 smo kljub spremembam v navadah potrošnikov uspešno rasli, saj smo jim uspeli pravočasno ponuditi odgovor na njihova pričakovanja,« poudarjajo v Tušmobilu. Tržni delež se je od konca leta 2011, ko je znašal 10,1 %, povečal na 11,2 %, kolikor je znašal ob koncu leta 2012. To pomeni, da je Tušmobil v svojih vrstah štel že več kot 250.000 uporabnikov. »Rezultati iz leta 2012 so vsekakor dobra popotnica in potrditev, da so slovenski uporabniki v petih letih prepoznali, da pri Tušmobilu dobijo največ za svoj denar,« dodajajo v Tušmobilu.

Večje število uporabnikov prinaša tudi povečano uporabo storitev: »Naši uporabniki so v letu 2012 poslali tudi več SMS in MMS sporočil, opravili več klicev in več časa preživeli na mobilnem internetu,« pojasnjujejo v Tušmobilu. S svojim nacionalnim mobilnim omrežjem pokrivajo že 98,45 % slovenskega prebivalstva, s čimer so vzpostavili še konkurenčnejše pogoje za razvoj.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki