marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

članki

Tušmobil še vedno povečuje tržni delež


11.12.2013
Objavil: Dare Gliha

Tudi tretje četrtletno poročilo APEK o razvoju trga elektronskih komunikacij na trgu mobilnih storitev ne prinaša velikih novosti. Med prvimi štirimi operaterji Tušmobil še vedno edini uspeva kontinuirano povečevati tržni delež in s trenutno več kot 270.000 uporabniki in 11,8-odstotnim deležem nadaljuje utrjevanje svojega položaj na trgu.

Ob paleti odličnih, predvsem pa cenovno izjemno privlačnih ponudb, ki so jih v Tušmobilu predstavili v zadnjih mesecih, pa rezultat, ki so ga v Tušmobilu seveda pričakovali, ni nobeno presenečenje in je plod jasno zastavljene strategije in profesionalnega dela Tušmobilove ekipe, ki se kaže ne le v rasti števila uporabnikov, ampak tudi v odličnih poslovnih rezultatih, ki jih v Tušmobilu beležijo v zadnjem letu.

Da je mobilna telefonija področje, ki še vedno beleži trende rasti, kaže ponovno povečanje aktivnih uporabnikov mobilnih storitev, ki danes dosega že penetracijo aktivnih uporabnikov kar 109,7 % na prebivalstvo. Med velikimi operaterji je to rast v tretjem četrtletju leta uspelo izkoristiti le Tušmobilu, ki je potem, ko je v prvi polovici leta dosegel rast za 0,5 %, delež aktivnih uporabnikov uspel povečati še za 0,1 %, nasprotno pa sta njegova največja konkurenta zabeležila negativni izid. S prepričljivim nastopom, s katerim je nagovoril oba glavna segmenta uporabnikov, je Tušmobil tržni delež povečal tako pri naročnikih, kjer je APEK izmeril 0,2-odstotno rast, kot tudi pri predplačniškem segmentu. Tušmobilovi uporabniki so v zadnjih dveh mesecih tudi bistveno povečali uporabo sporočilnih storitev, saj se je za več kot pol odstotka povečal tako delež poslanih sms kot mms sporočil.

»Čeprav so razmere na trgu zelo zaostrene, smo izjemno veseli, da tudi v drugi polovici leta 2013 nadaljujemo trende rasti, ki jih nepretrgoma beležimo že več kot dve leti. Našim uporabnikom se zahvaljujemo za zaupanje in jim obljubljamo, da bo tudi v prihodnje Tušmobil zanje najboljša in najbolj ugodna izbira,« so ob objavi poročila povedali v Tušmobilu.

Glede na zadnje novosti, so jih v Tušmobilu uporabnikom predstavili v mesecih, ki jih aktualna meritev še ni zajela, in odličen odziv, ki so ga doživele med uporabniki, pa v Tušmobilu tudi ob koncu leta pričakujejo nove pozitivne premike in potrditev odličnega dela v nadaljnji rasti tržnih deležev, katerih objavo kot najhitreje rastoči operater vedno z veseljem pričakujejo.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki