marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

članki

Tušmobil še naprej povečuje svoj tržni delež


22.09.2014
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil, najhitreje rastoči mobilni operater na slovenskem trgu mobilnih storitev, je po poročilu AKOS-a v drugem četrtletju letošnjega leta povečal svoj tržni delež na 12,5 %, kar je največ med vsemi mobilnimi operaterji. Kmalu bo dosegel 300.000 uporabnikov in s tem še utrjuje položaj tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja ter uspešno začrtano poslovanje.

Podatki AKOS-a še kažejo, da je Tušmobil izmed vseh operaterjev v Sloveniji najbolj zvišal odstotek predplačniških razmerij, hkrati že tretje leto zapored raste tudi v številu poslanih SMS in MMS sporočil in je v drugem letošnjem četrtletju v deležu poslanih SMS sporočil ponovno zabeležil rekorden odstotek rasti v primerjavi z drugimi ponudniki.

Tušmobil je tudi v letošnjem letu zaznamoval z rastjo tržnega deleža, in sicer iz 12,2-% v prvem kvartalu 2014 na 12,5-% v drugem. Povečevanje tržnega deleža zaznamuje podjetje že vrsto let, hkrati pa družba nadaljuje lanske uspešne poslovne rezultate. »V Tušmobilu strmo povečujemo število uporabnikov in kmalu bomo dosegli 300.000 uporabnikov. V prvem polletju letošnjega leta smo še povečali prihodke od prodaje in ustvarili 1,5 milijona evrov čistega dobička. S septembrom smo predstavili nove naročniške pakete Premium ter slovenskemu trgu ekskluzivno ponudili odlične in izjemno ugodne pametne telefone kitajskega proizvajalca Meizu. Tudi rezultati AKOS-a kažejo na dejstvo, da uspešno utrjujemo položaj ključnega igralca na slovenskem trgu mobilne telefonije,« je povedal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

Rast v vseh segmentih po podatkih AKOS-a
Po podatkih četrtletnega AKOS-ovega poročila je Tušmobil v primerjavi z vsemi operaterji v Sloveniji najbolj zvišal odstotek predplačnikov, ki predstavlja 16,7-% delež med vsemi predplačniškimi razmerji na slovenskem trgu mobilne telefonije. Prav tako je za 2 odstotni točki zvišal delež naročniških razmerij, povečuje govorni promet, za več kot polovico odstotne točke je povečal delež poslanih SMS sporočil in s tem postavil ponovni rekord med vsemi operaterji, ki so bodisi zmanjšali ali ohranili delež bodisi ga minimalno zvišali (za 0,1odstotne točke). Tušmobil je že vrsto let po povečanju deleža poslanih SMS sporočil mobilni operater z daleč najvišjim odstokom povečevanja deleža poslanih SMS sporočil iz kvartala v kvartal, skupno pa ga je v obdobju ob leta 2013 povečal kar za 3,3 odstotne točke, kar v omenjenem obdobju ni uspelo nobenemu od preostalih operaterjev. Zrasel je tudi tržni delež poslanih MMS sporočil na 11,0 %, torej so uporabniki poslali za 0,5 odstotne točke več MMS sporočil glede na preteklo četrtletje.

Rast v tržnem deležu omogoča privlačna ponudba in uvajanje novih tehnologij 4G
S svojim mobilnim omrežjem Tušmobil pokriva že 98,90 % slovenskega prebivalstva in z njim svojim zadovoljnim uporabnikom zagotavljajo najsodobnejše mobilne storitve in ugodno ponudbo. V letošnjem oktobru bo družba praznovala sedmo obletnico delovanja in ravno na ta jubilej nestrpno pričakuje tudi prihod svojega 300.000 uporabnika: »Za nami je še eno odlično polletje, kar smo dokazali z izjemnimi poslovnimi rezultati in prepričani smo, da bomo s takšnim trendom nadaljevali še naprej. Tako uresničujemo zastavljeno razvojno strategijo, pospešeno uvajamo in testiramo tehnologijo četrte mobilne generacije, ki bo uporabnikom kmalu tudi komercialno na voljo. Torej bomo tudi v prihodnje našim uporabnikom zagotavljali kakovostne in tehnološko napredne storitve,« je dodal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki