marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Tušmobil tudi v drugem četrtletju povečal tržni delež


25.09.2013
Objavil: Thomas Bergant

Tudi drugo četrtletno poročilo APEK-a je zabeležilo nadaljevanje trenda rasti števila uporabnikov Tušmobila. Potem ko je že v letu 2012 ter prvem četrtletju leta 2013 osvojil naslov najhitreje rastočega mobilnega operaterja na slovenskem trgu mobilnih storitev, ...

... tudi v drugem četrtletju letošnjega leta nadaljuje s krepitvijo tržnega položaja in se z 11,7-% tržnim deležem na trgu ter več kot 265.000 uporabniki še močneje utrjuje na poziciji tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja. Da je Tušmobil še vedno najhitreje rastoči mobilni operater, potrjujejo tudi podatki iz poročila APEK-a, ki kažejo, da mu je edinemu od operaterjev v tem četrtletju uspelo povečanje tržnega deleža za več kot 0,1 odstotno točko in sicer kar za 0,4 odstotne točke.

Potem ko je Tušmobil v letu 2012 praznoval 5. obletnico delovanja na slovenskem mobilnem trgu in dosegel pomembno prelomnico – 250.000 uporabnikov – tudi v letu 2013 povečuje število uporabnikov svojih storitev. Danes tako Tušmobilu zaupa že več kot 265.000 uporabnikov, njihovo število pa se je samo v drugem četrtletju tega leta povečalo za 0,4 odstotne točke v primerjavi s prvim četrtletjem tega leta, skupno pa v prvi polovici leta za kar 0,5 odstotne točke. »Po najhitrejši rasti med vsemi operaterji v letu 2012 smo v leto 2013 stopili s prenovljeno ponudbo in podobo, s katero nam uspeva, da kljub zahtevnim razmeram na trgu in splošnemu padcu potrošnje povečujemo naš tržni delež in število zadovoljnih uporabnikov,« pojasnjujejo v Tušmobilu.

Tržni delež Tušmobila na slovenskem trgu tako zdaj znaša 11,7 %, pri čemer so povečali tako število naročnikov kot predplačnikov, povečal pa se je tudi obseg uporabe storitev, predvsem pri opravljenih storitvah poslanih SMS sporočil. S svojim mobilnim omrežjem Tušmobil pokriva že 98,45 % slovenskega prebivalstva in z njim svojim zadovoljnim uporabnikom zagotavljajo najsodobnejše mobilne storitve.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki