marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

slikaSamsung Galaxy AI: Nova doba mobilne inteligence
06.10.2025

Z lansiranjem serije Galaxy S24 je Samsung začel novo poglavje v svetu mobilne tehnologije. Galaxy AI, inovativna platforma umetne inteligence, je redefinirala vlogo pametnega telefona. Iz naprave za komunikacijo je postal intuitiven digitalni sopotnik, ki razume uporabnika, predvideva njegove potrebe in se prilagaja njegovemu vsakdanu.

članki

Tušmobil tudi v drugem četrtletju povečal tržni delež


25.09.2013
Objavil: Thomas Bergant

Tudi drugo četrtletno poročilo APEK-a je zabeležilo nadaljevanje trenda rasti števila uporabnikov Tušmobila. Potem ko je že v letu 2012 ter prvem četrtletju leta 2013 osvojil naslov najhitreje rastočega mobilnega operaterja na slovenskem trgu mobilnih storitev, ...

... tudi v drugem četrtletju letošnjega leta nadaljuje s krepitvijo tržnega položaja in se z 11,7-% tržnim deležem na trgu ter več kot 265.000 uporabniki še močneje utrjuje na poziciji tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja. Da je Tušmobil še vedno najhitreje rastoči mobilni operater, potrjujejo tudi podatki iz poročila APEK-a, ki kažejo, da mu je edinemu od operaterjev v tem četrtletju uspelo povečanje tržnega deleža za več kot 0,1 odstotno točko in sicer kar za 0,4 odstotne točke.

Potem ko je Tušmobil v letu 2012 praznoval 5. obletnico delovanja na slovenskem mobilnem trgu in dosegel pomembno prelomnico – 250.000 uporabnikov – tudi v letu 2013 povečuje število uporabnikov svojih storitev. Danes tako Tušmobilu zaupa že več kot 265.000 uporabnikov, njihovo število pa se je samo v drugem četrtletju tega leta povečalo za 0,4 odstotne točke v primerjavi s prvim četrtletjem tega leta, skupno pa v prvi polovici leta za kar 0,5 odstotne točke. »Po najhitrejši rasti med vsemi operaterji v letu 2012 smo v leto 2013 stopili s prenovljeno ponudbo in podobo, s katero nam uspeva, da kljub zahtevnim razmeram na trgu in splošnemu padcu potrošnje povečujemo naš tržni delež in število zadovoljnih uporabnikov,« pojasnjujejo v Tušmobilu.

Tržni delež Tušmobila na slovenskem trgu tako zdaj znaša 11,7 %, pri čemer so povečali tako število naročnikov kot predplačnikov, povečal pa se je tudi obseg uporabe storitev, predvsem pri opravljenih storitvah poslanih SMS sporočil. S svojim mobilnim omrežjem Tušmobil pokriva že 98,45 % slovenskega prebivalstva in z njim svojim zadovoljnim uporabnikom zagotavljajo najsodobnejše mobilne storitve.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki