marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

članki

Tušmobil ponovno najhitreje rastoči mobilni operater


04.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil, vrsto let najhitreje rastoči mobilni operater na slovenskem trgu mobilnih storitev, je po poročilu AKOS-a v četrtem četrtletju lanskega leta zvišal svoj tržni delež na 12,7 %.

Na tem področju je med slovenskimi mobilnimi operaterji ponovno beležil največjo rast, hkrati pa je, v primerjavi s koncem leta 2013, tudi edini med največjimi ponudniki mobilne telefonije, ki je uspel povečati tržni delež. S skoraj 300.000 uporabniki tako Tušmobil dodatno utrjuje položaj tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja. Hkrati ohranja tudi najvišjo rast števila naročnikov mobilne telefonije, kjer se je tržni delež povečal na 11,2 %.

Tušmobil je v letu 2014 zaznamovala konstantna rast tržnega deleža ter trend rasti števila uporabnikov. Med slovenskimi mobilnimi operaterji ohranja po hitrosti rasti tržnega deleža aktivnih uporabnikov ohranja vodilno mesto. Iz 11,9-% tržnega deleža konec leta 2013 se je delež aktivnih uporabnikov mobilne telefonije pri Tušmobilu v zadnjem kvartalu 2014 povzpel na 12,7 %. Trend povečevanja tržnega deleža se tako nadaljuje že vrsto let.
»Rast tržnega deleža potrjuje, da v Tušmobilu delamo prave stvari in da so uporabniki z našimi storitvami zadovoljni. Prav to šteje največ,« je povedal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

Hitra rast Tušmobila tudi različnih segmentih
Tušmobil je v primerjavi s koncem leta 2013 rastel na različnih segmentih mobilne telefonije. Med drugim povečuje govorni promet, ohranja pa tudi trdno tretje mesto po deležu poslanih SMS in MMS sporočil. Na tem področju je od začetka leta 2013 svoj delež povečal za 3,7 odstotne točke na segmentu poslanih SMS sporočil in za 2 odstotni točki na segmentu MMS sporočil. Trdno tretje mesto Tušmobil ohranja tudi na segmentu predplačniških razmerij, kjer povečuje svoj tržni delež v primerjavi z letom 2013, in sicer za eno odstotno točko. V primerjavi z vsemi operaterji v Sloveniji Tušmobil tako ohranja vodilno mesto po hitrosti rasti deleža tudi na tem segmentu.

Ključ do rasti je zagotavljanje odlične izkušnje uporabnikov
Z lastnim mobilnim omrežjem, ki pokriva že 98,90 % slovenskega prebivalstva, Tušmobil svojim uporabnikom zagotavlja najsodobnejše mobilne storitve. Kakovost storitev nadgrajuje ugodna in inovativna ponudba, ki sledi najsodobnejšim trendom. Ob rastočih potrebah uporabnikov, ki so tudi vse bolj zahtevni, poleg govornih in sporočilnih storitev v ospredje postavljajo podatkovne storitve, kot so dostop do interneta ter mobilni prenos podatkov. Tušmobilova ponudba tako ponuja odgovor na sodoben življenjski stil uporabnikov mobilne telefonije, kar prepoznavajo tudi slovenski potrošniki. Poleg hitre najvišje rasti števila uporabnikov je dokaz za to tudi nagrada »Produkt leta«, ki so jo potrošniki nedavno nadeli Tušmobilovim paketom Mobilni internet.

»Naziv najhitreje rastočega slovenskega mobilnega operaterja, ki ga ohranjamo že vrsto let, je rezultat posluha do naših uporabnikov. Med vodilne slovenske mobilne operaterje nas uvršča inovativna ponudba, s katero zagotavljamo najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, kar prepoznavajo tudi uporabniki. Poleg konstantne rasti števila uporabnikov to dokazuje tudi z naziv 'Produkt leta', s katerim so pakete Mobilni internet nedavno okronali potrošniki. To so za nas potrditve in spodbude, s katerimi nam kreativnosti še dolgo ne bo zmanjkalo,« je povedal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki