marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

članki

Tušmobil ponovno najhitreje rastoči mobilni operater


04.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil, vrsto let najhitreje rastoči mobilni operater na slovenskem trgu mobilnih storitev, je po poročilu AKOS-a v četrtem četrtletju lanskega leta zvišal svoj tržni delež na 12,7 %.

Na tem področju je med slovenskimi mobilnimi operaterji ponovno beležil največjo rast, hkrati pa je, v primerjavi s koncem leta 2013, tudi edini med največjimi ponudniki mobilne telefonije, ki je uspel povečati tržni delež. S skoraj 300.000 uporabniki tako Tušmobil dodatno utrjuje položaj tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja. Hkrati ohranja tudi najvišjo rast števila naročnikov mobilne telefonije, kjer se je tržni delež povečal na 11,2 %.

Tušmobil je v letu 2014 zaznamovala konstantna rast tržnega deleža ter trend rasti števila uporabnikov. Med slovenskimi mobilnimi operaterji ohranja po hitrosti rasti tržnega deleža aktivnih uporabnikov ohranja vodilno mesto. Iz 11,9-% tržnega deleža konec leta 2013 se je delež aktivnih uporabnikov mobilne telefonije pri Tušmobilu v zadnjem kvartalu 2014 povzpel na 12,7 %. Trend povečevanja tržnega deleža se tako nadaljuje že vrsto let.
»Rast tržnega deleža potrjuje, da v Tušmobilu delamo prave stvari in da so uporabniki z našimi storitvami zadovoljni. Prav to šteje največ,« je povedal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

Hitra rast Tušmobila tudi različnih segmentih
Tušmobil je v primerjavi s koncem leta 2013 rastel na različnih segmentih mobilne telefonije. Med drugim povečuje govorni promet, ohranja pa tudi trdno tretje mesto po deležu poslanih SMS in MMS sporočil. Na tem področju je od začetka leta 2013 svoj delež povečal za 3,7 odstotne točke na segmentu poslanih SMS sporočil in za 2 odstotni točki na segmentu MMS sporočil. Trdno tretje mesto Tušmobil ohranja tudi na segmentu predplačniških razmerij, kjer povečuje svoj tržni delež v primerjavi z letom 2013, in sicer za eno odstotno točko. V primerjavi z vsemi operaterji v Sloveniji Tušmobil tako ohranja vodilno mesto po hitrosti rasti deleža tudi na tem segmentu.

Ključ do rasti je zagotavljanje odlične izkušnje uporabnikov
Z lastnim mobilnim omrežjem, ki pokriva že 98,90 % slovenskega prebivalstva, Tušmobil svojim uporabnikom zagotavlja najsodobnejše mobilne storitve. Kakovost storitev nadgrajuje ugodna in inovativna ponudba, ki sledi najsodobnejšim trendom. Ob rastočih potrebah uporabnikov, ki so tudi vse bolj zahtevni, poleg govornih in sporočilnih storitev v ospredje postavljajo podatkovne storitve, kot so dostop do interneta ter mobilni prenos podatkov. Tušmobilova ponudba tako ponuja odgovor na sodoben življenjski stil uporabnikov mobilne telefonije, kar prepoznavajo tudi slovenski potrošniki. Poleg hitre najvišje rasti števila uporabnikov je dokaz za to tudi nagrada »Produkt leta«, ki so jo potrošniki nedavno nadeli Tušmobilovim paketom Mobilni internet.

»Naziv najhitreje rastočega slovenskega mobilnega operaterja, ki ga ohranjamo že vrsto let, je rezultat posluha do naših uporabnikov. Med vodilne slovenske mobilne operaterje nas uvršča inovativna ponudba, s katero zagotavljamo najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, kar prepoznavajo tudi uporabniki. Poleg konstantne rasti števila uporabnikov to dokazuje tudi z naziv 'Produkt leta', s katerim so pakete Mobilni internet nedavno okronali potrošniki. To so za nas potrditve in spodbude, s katerimi nam kreativnosti še dolgo ne bo zmanjkalo,« je povedal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki