marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMednarodna klinična študija potrjuje učinkovitost treninga vida AmblyoPlay
24.12.2025

Podjetje Smart Optometry je doseglo velik mejnik. Učinkovitost aplikacije AmblyoPlay za trening vida, je bila klinično dokazana v Turčiji. Gre za prvo strokovno recenzirano znanstveno študijo, ki je po šestih mesecih kontroliranega kliničnega testiranja pri otrocih z ambliopijo, potrdila konkretne izboljšave vidnih in motorično-koordinacijskih funkcij.

slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

članki

Tušmobil ponovno najhitreje rastoči mobilni operater


04.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil, vrsto let najhitreje rastoči mobilni operater na slovenskem trgu mobilnih storitev, je po poročilu AKOS-a v četrtem četrtletju lanskega leta zvišal svoj tržni delež na 12,7 %.

Na tem področju je med slovenskimi mobilnimi operaterji ponovno beležil največjo rast, hkrati pa je, v primerjavi s koncem leta 2013, tudi edini med največjimi ponudniki mobilne telefonije, ki je uspel povečati tržni delež. S skoraj 300.000 uporabniki tako Tušmobil dodatno utrjuje položaj tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja. Hkrati ohranja tudi najvišjo rast števila naročnikov mobilne telefonije, kjer se je tržni delež povečal na 11,2 %.

Tušmobil je v letu 2014 zaznamovala konstantna rast tržnega deleža ter trend rasti števila uporabnikov. Med slovenskimi mobilnimi operaterji ohranja po hitrosti rasti tržnega deleža aktivnih uporabnikov ohranja vodilno mesto. Iz 11,9-% tržnega deleža konec leta 2013 se je delež aktivnih uporabnikov mobilne telefonije pri Tušmobilu v zadnjem kvartalu 2014 povzpel na 12,7 %. Trend povečevanja tržnega deleža se tako nadaljuje že vrsto let.
»Rast tržnega deleža potrjuje, da v Tušmobilu delamo prave stvari in da so uporabniki z našimi storitvami zadovoljni. Prav to šteje največ,« je povedal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

Hitra rast Tušmobila tudi različnih segmentih
Tušmobil je v primerjavi s koncem leta 2013 rastel na različnih segmentih mobilne telefonije. Med drugim povečuje govorni promet, ohranja pa tudi trdno tretje mesto po deležu poslanih SMS in MMS sporočil. Na tem področju je od začetka leta 2013 svoj delež povečal za 3,7 odstotne točke na segmentu poslanih SMS sporočil in za 2 odstotni točki na segmentu MMS sporočil. Trdno tretje mesto Tušmobil ohranja tudi na segmentu predplačniških razmerij, kjer povečuje svoj tržni delež v primerjavi z letom 2013, in sicer za eno odstotno točko. V primerjavi z vsemi operaterji v Sloveniji Tušmobil tako ohranja vodilno mesto po hitrosti rasti deleža tudi na tem segmentu.

Ključ do rasti je zagotavljanje odlične izkušnje uporabnikov
Z lastnim mobilnim omrežjem, ki pokriva že 98,90 % slovenskega prebivalstva, Tušmobil svojim uporabnikom zagotavlja najsodobnejše mobilne storitve. Kakovost storitev nadgrajuje ugodna in inovativna ponudba, ki sledi najsodobnejšim trendom. Ob rastočih potrebah uporabnikov, ki so tudi vse bolj zahtevni, poleg govornih in sporočilnih storitev v ospredje postavljajo podatkovne storitve, kot so dostop do interneta ter mobilni prenos podatkov. Tušmobilova ponudba tako ponuja odgovor na sodoben življenjski stil uporabnikov mobilne telefonije, kar prepoznavajo tudi slovenski potrošniki. Poleg hitre najvišje rasti števila uporabnikov je dokaz za to tudi nagrada »Produkt leta«, ki so jo potrošniki nedavno nadeli Tušmobilovim paketom Mobilni internet.

»Naziv najhitreje rastočega slovenskega mobilnega operaterja, ki ga ohranjamo že vrsto let, je rezultat posluha do naših uporabnikov. Med vodilne slovenske mobilne operaterje nas uvršča inovativna ponudba, s katero zagotavljamo najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, kar prepoznavajo tudi uporabniki. Poleg konstantne rasti števila uporabnikov to dokazuje tudi z naziv 'Produkt leta', s katerim so pakete Mobilni internet nedavno okronali potrošniki. To so za nas potrditve in spodbude, s katerimi nam kreativnosti še dolgo ne bo zmanjkalo,« je povedal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki