marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

članki

Tušmobil odprl nov multimedijski center v Ljubljani


24.06.2014
Objavil: Thomas Bergant

Tušmobil je v petek odprl nov, že 9 multimedijski center, tokrat v Ljubljani, v Zupančičevi jami. Tako ima družba sedaj 9 lastnih in kar 74 posredniških poslovnih enot širom Slovenije. Družba je vstop v leto 2014 zaznamovala z rastjo tržnega deleža, saj se je po poročilu AKOS-a delež aktivnih uporabnikov povečal na 12,2 %.

Povečevanje tržnega deleža zaznamuje Tušmobil že nekaj let, lanski uspešni poslovni rezultati pa utrjujejo njegov status ključnega igralca na slovenskem trgu mobilne telefonije.

Tušmobilova poslovalnica v Ljubljani na Železni cesti 20 ima nov multimedijski center, ki je opremljen z najsodobnejšo tehnologijo in s pomočjo številnih LCD zaslonov obiskovalcem na interaktivni način predstavlja svojo ponudbo. Tušmobil tako ponovno dokazuje, da je tehnološko napredno podjetje, ki sledi sodobnim trendom. Obiskovalce je družba ob tej priložnosti razveselila z nagradno igro za HTC telefon ter boni za nakup novega telefona. Vsem obiskovalcem je ponudila tudi aktualno ponudbo, saj je v letošnjem juniju oba paketa MINGL, prej namenjena zgolj mladim, sedaj ponudila vsem brez starostnih omejitev.

Z razširitvijo svoje maloprodajne mreže, ki vsebuje 74 posredniških in 9 lastnih enot po Sloveniji, družba utrjuje status ključnega igralca na slovenskem trgu mobilne telefonije. »V sedmih letih smo pridobili več kot 285.000 aktivnih in zadovoljnih uporabnikov, sedaj pa širimo lastno mrežo poslovalnic. Ta je ključnega pomena za stik z našimi uporabniki, saj je naše vodilo ponudbo oblikovati po potrebah in željah strank. V letošnjem letu to zgodbo nadaljujemo, hkrati pa krepimo poslovno zgodbo najhitreje rastočega mobilnega operaterja na slovenskem trgu,« je povedal Gregor Štampohar, direktor Tušmobila.

Z lastnim mobilnim omrežjem Tušmobil pokriva že 98,90 % slovenskega prebivalstva in z njim svojim zadovoljnim uporabnikom zagotavljajo najsodobnejše mobilne storitve in ugodno ponudbo. V prvem četrtletju letošnjega leta je po podatkih AKOS-a družba povečala delež aktivnih uporabnikov iz 11,9 % ob koncu 2013 na 12,2 % in tako trdno zaseda položaj tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja. Podatki AKOS-a še kažejo, da je Tušmobil izmed vseh operaterjev v Sloveniji najbolj zvišal odstotek naročnikov. Hkrati že tretje leto zapored raste tudi v številu poslanih SMS in MMS sporočil in je v prvem letošnjem četrtletju v deležu poslanih SMS sporočil zabeležil rekorden odstotek rasti v primerjavi z drugimi ponudniki. Družba se s svojo poslovno usmeritvijo izrazito obrača k uporabnikom, ki jim je na voljo na 74 posredniških enotah ter 9 lastnih multimedijskih centrih.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki