marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Tušmobil odprl nov multimedijski center v Ljubljani


24.06.2014
Objavil: Thomas Bergant

Tušmobil je v petek odprl nov, že 9 multimedijski center, tokrat v Ljubljani, v Zupančičevi jami. Tako ima družba sedaj 9 lastnih in kar 74 posredniških poslovnih enot širom Slovenije. Družba je vstop v leto 2014 zaznamovala z rastjo tržnega deleža, saj se je po poročilu AKOS-a delež aktivnih uporabnikov povečal na 12,2 %.

Povečevanje tržnega deleža zaznamuje Tušmobil že nekaj let, lanski uspešni poslovni rezultati pa utrjujejo njegov status ključnega igralca na slovenskem trgu mobilne telefonije.

Tušmobilova poslovalnica v Ljubljani na Železni cesti 20 ima nov multimedijski center, ki je opremljen z najsodobnejšo tehnologijo in s pomočjo številnih LCD zaslonov obiskovalcem na interaktivni način predstavlja svojo ponudbo. Tušmobil tako ponovno dokazuje, da je tehnološko napredno podjetje, ki sledi sodobnim trendom. Obiskovalce je družba ob tej priložnosti razveselila z nagradno igro za HTC telefon ter boni za nakup novega telefona. Vsem obiskovalcem je ponudila tudi aktualno ponudbo, saj je v letošnjem juniju oba paketa MINGL, prej namenjena zgolj mladim, sedaj ponudila vsem brez starostnih omejitev.

Z razširitvijo svoje maloprodajne mreže, ki vsebuje 74 posredniških in 9 lastnih enot po Sloveniji, družba utrjuje status ključnega igralca na slovenskem trgu mobilne telefonije. »V sedmih letih smo pridobili več kot 285.000 aktivnih in zadovoljnih uporabnikov, sedaj pa širimo lastno mrežo poslovalnic. Ta je ključnega pomena za stik z našimi uporabniki, saj je naše vodilo ponudbo oblikovati po potrebah in željah strank. V letošnjem letu to zgodbo nadaljujemo, hkrati pa krepimo poslovno zgodbo najhitreje rastočega mobilnega operaterja na slovenskem trgu,« je povedal Gregor Štampohar, direktor Tušmobila.

Z lastnim mobilnim omrežjem Tušmobil pokriva že 98,90 % slovenskega prebivalstva in z njim svojim zadovoljnim uporabnikom zagotavljajo najsodobnejše mobilne storitve in ugodno ponudbo. V prvem četrtletju letošnjega leta je po podatkih AKOS-a družba povečala delež aktivnih uporabnikov iz 11,9 % ob koncu 2013 na 12,2 % in tako trdno zaseda položaj tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja. Podatki AKOS-a še kažejo, da je Tušmobil izmed vseh operaterjev v Sloveniji najbolj zvišal odstotek naročnikov. Hkrati že tretje leto zapored raste tudi v številu poslanih SMS in MMS sporočil in je v prvem letošnjem četrtletju v deležu poslanih SMS sporočil zabeležil rekorden odstotek rasti v primerjavi z drugimi ponudniki. Družba se s svojo poslovno usmeritvijo izrazito obrača k uporabnikom, ki jim je na voljo na 74 posredniških enotah ter 9 lastnih multimedijskih centrih.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki