marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Tušmobil obdržal naslov najhitreje rastočega mobilnega operaterja


22.02.2012
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil je tudi v zadnjem četrtletju leta 2011 obdržal naslov najhitreje rastočega mobilnega operaterja in postavil nov mejnik – presegel je 10 % tržnega deleža. Rast beležijo tako med naročniki kot predplačniki, kjer pa znotraj te skupine uporabnikov dosegajo že skoraj 15 % trga.

Tušmobil je po podatkih državnega regulatorja elektronskih komunikacij konec decembra dosegal 10,1 % slovenskega mobilnega trga, danes pa je ta odstotek že višji. V strukturi uporabnikov sta se povečala deleža naročnikov in predplačnikov, in sicer za 0,5 % točke. S predplačniki tako dosegajo že skoraj 15 % tega segmenta. Tušmobil tako nadaljuje konstantno rast od leta 2010, ko je dosegal 7,9 %.

Prav tako se povečuje delež poslanih sporočil SMS in MMS, kar gre zagotovo pripisati neomejeni ponudbi komunikacijskih storitev v paketih. K večanju prepoznavnosti in poslovni uspešnosti so v letu 2011 zagotovo pomembno prispevali tudi mobilni telefoni Huawei, ki so v Sloveniji na voljo le pri Tušmobilu. Uspeh pri uporabnikih pa v letu 2011 v Tušmobilu pripisujejo tudi tehnološko najsodobnejšemu in do okolja najprijaznejšemu mobilnemu omrežju v Sloveniji s skoraj 500 baznimi postajami in z 98,01–% pokritostjo prebivalstva.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki