marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Tušmobil leto 2013 zaključil z dobičkom


07.04.2014
Objavil: Thomas Bergant

Za Tušmobilom je prelomno leto prisotnosti na slovenskem trgu. Potem ko že več let drži status najhitreje rastočega mobilnega operaterja v Sloveniji in iz leta v leto povečuje število uporabnikov, je v letu 2013 zabeležil novo prelomnico na svoji poslovni poti.

S pravilnim pristopom do uporabnikov, ki cenijo odlično storitev in ugodne cene, ter usmeritvijo v poslovni model, v katerem so se osredotočili na mobilne komunikacije, so že v šestem letu po prihodu na trg poslovali z dobičkom, čisti poslovni izid pa samo v zadnjem letu izboljšali za več kot 5 milijona evrov. Pozitivni trend rasti, ki je zaznamoval poslovanje Tušmobila v letu 2012, se je tako nadaljeval tudi v letu 2013. Z inovativno in cenovno ugodno ponudbo so leto končali več kot 270.000 uporabniki, ob tem pa povečali prihodke od prodaje, ki so znašali 78,2 milijonov evrov, prav tako pa so rast dosegli tudi pri EBITDA, ki se je povečala za skoraj 30 % in je znašala 12 milijonov evrov.

Za Tušmobilom je najuspešnejše leto delovanja, v katerem so še utrdili svoj položaj na slovenskem telekomunikacijskem trgu. »Tudi v letu 2013 smo bili najhitreje rastoči mobilni operater, število uporabnikov pa smo v primerjavi z letom 2012 povečali za 8,3 %. Z več kot 270.000 uporabniki smo imeli tako ob koncu leta 11,9 % tržni delež,« so z rezultati minulega leta zadovoljni v Tušmobilu in ob tem dodajajo: »Tušmobil je danes eno najperspektivnejših slovenskih podjetij, kar poleg odličnih rezultatov dokazuje tudi uspešna izdaja obveznic v letu 2013 in njihova uvrstitev na borzo.«

Kot izhaja iz AKOS-ovih četrtletnih poročil, je Tušmobil tudi v letu 2013 kljub izjemni konkurenci edini iz trojice največjih ponudnikov mobilne telefonije uspel opazno povečati svoj tržni delež. Z inovativno in cenovno ugodno ponudbo paketov, s katero že vse od prihoda na trg pred 7 leti narekuje paketno ponudbo na trgu, odlično storitvijo in lastnim tehnološkim naprednim omrežjem, s katerim pokriva že več kot 98,90 % prebivalstva, je tako leto 2013 zaključil z več kot 270.000 uporabniki. Dodajajo: »Nov mejnik pri številu uporabnikov je še utrdil našo pozicijo na slovenskem telekomunikacijskem trgu. Danes smo pomemben oblikovalec slovenskega telekomunikacijskega trga, ki v mnogočem definira parametre cenovne in storitvene ponudbe mobilne telefonije.«

Z jasnim ciljem, še naprej rasti tako po številu uporabnikov kot na strani ponudbe, so vstopili v leto 2014, v katerem pričakujejo popolno stabilizacijo delovanja ter nadaljevanje pozitivnega trenda tako pri številu uporabnikov kot pri poslovnih rezultatih. »V letu, ki so ga začeli s ponudbo cenovno daleč najbolj ugodnega paketa na trgu, obljubljamo nove inovativne ponudbe, s kakršnimi smo tudi v preteklem letu večkrat pretresli slovenski trg.«

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki