marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

članki

Tušmobil podpisal Kodeks o zaščiti otrok in mladostnikov


31.03.2009
Objavil: Thomas Bergant

Tretji največji slovenski mobilni operater Tušmobil je danes s podpisom Kodeksa o varnejši rabi mobilnih telefonov podprl zaščito otrok in mladostnikov pred škodljivimi vsebinami. V Tušmobilu so že do zdaj tovrstni zaščiti namenjali posebno pozornost, zdaj pa bodo osveščanje še povečali in ga z apeli razširili tudi na druge ponudnike mobilnih vsebin.

V najhitreje rastočem mobilnem operaterju Tušmobil so takoj pozdravili pobudo Združenja za informatiko in telekomunikacije pri Gospodarski zbornici Slovenije, ki je pripravila Samoregulacijski kodeks ravnanja operaterjev mobilnih javnih elektronskih komunikacijskih storitev. V Tušmobilu se zavedajo, da prav hiter razvoj dodatnih vsebin v mobilnih komunikacijah, ki so namenjene odraslim, predstavlja potencialno grožnjo za razvoj otrok in mladostnikov. Zato so že pred časom tovrstne vsebine na svojem mobilnem portalu Tuškabina primerno označili in dodali obvestila o primernosti vsebin, ki so namenjene polnoletnim uporabnikom.

S podpisom kodeksa, ki je nadgradnja Evropskega pravnega okvira za varnejšo rabo mobilnih telefonov s strani mladostnikov in otrok, so se na Tušmobilu zavezali, da bodo nadaljevali z uveljavljanjem mehanizmov nadzora dostopa. Direktor trženja Tušmobila Marko Fujs je obljubil nadaljevanje odgovornega odnosa do družbe in okolja: »Tako staršem kot drugim skrbnikom bomo zagotovili možnost nadzora in upravljanja vsebin, o pomenu takšne prakse pa bomo osveščali javnost.« Na Tušmobilu ob tem dodajajo, da bodo k podpisu Kodeksa pozvali tudi ponudnike mobilnih vsebin, ki z njimi sodelujejo.

Pri Tušmobilu so to pomlad na svojem mobilnem spletnem portalu Tuškabina pripravili mnoge vsebine, ki so namenjene najširšemu krogu uporabnikov. Obljubljajo, da bodo njihov vedno bolj obiskan portal kmalu dopolnile nove vsebine, namenjene predvsem pozitivni zabavi in kratkočasenju mlajših uporabnikov.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki