marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Tuš predstavil mobilno aplikacijo za kupovenje v svojih trgovinah


17.01.2014
Objavil: Dare Gliha

Nakupovanje v Tuševih trgovinah in pregled nad številnimi ugodnostmi, po katerih so v Tušu znani, je lahko sedaj še bolj učinkovito. Skladno s potrebami sodobnega potrošnika, ki si tudi pri nakupovanju v vse večji meri pomaga s sodobnimi tehnološkimi pripomočki, so namreč v Tušu pripravili praktično brezplačno mobilno aplikacijo, ki bo za številne njihove kupce gotovo postala nepogrešljiv pomočnik pri nakupih.

S praktičnimi in uporabniško prijaznimi funkcijami, med njimi tudi učinkovitim nakupovalnim listkom, pregledom nad aktualnimi akcijami in mobilnimi kuponi, ter vsemi koristnimi informacijami na enem mestu bo mobilna aplikacija Tuš poskrbela za prihranek pri času in denarju, nakupovanju pa dala novo dimenzijo.

Pri zasnovi mobilne aplikacije, ki si jo je moč brezplačno naložiti na Google Play in App Store, so imeli v Tušu v mislih uporabnika, ki od tovrstnega pripomočka pričakuje predvsem učinkovite in pri vsakodnevnih nakupih uporabniško praktične rešitve. Ena od takšnih je v Tuševi mobilni aplikaciji prav gotovo funkcionalen nakupovalni listek, ki navduši s številnimi uporabnimi funkcijami, možnostjo skeniranja kode izdelka, oblikovanja, enostavnega upravljanja in pošiljanja nakupovalnega seznama ter drugimi funkcijami, s katerimi bo nakupovanje doseglo nov nivo organiziranosti. Aplikacija zagotavlja hiter in učinkovit pregled nad aktualnimi akcijskimi ponudbami izdelkov, ki jih je moč tudi preprosto dodati na nakupovalni seznam. Z lokatorjem Tuševih trgovin v vsakem trenutku usmeri na najbližjo poslovalnico, uporabnike pa vsak teden nagradi z ekskluzivnimi mobilnimi kuponi s popusti in ugodnostmi, ki jih lahko s svojim telefonom koristijo le uporabniki aplikacije.

»V Tušu vedno iščemo načine, kako se približati našim kupcem in jim nakupovanje narediti še bolj prijazno in učinkovito. Mobilna realnost je danes postala naš vsakdan, mobilni telefon pa za nekatere nepogrešljiv pripomoček tudi pri nakupovanju. Mobilna aplikacija Tuš se tako učinkovito vključuje v življenjski slog velikega dela naših kupcev, ki bodo lahko z njeno pomočjo nakupe v trgovinah Tuš opravljali še z večjim veseljem, prepričani pa smo, da bo aplikacija z enostavno uporabo in uporabnimi funkcijami prepričala tudi tiste, ki se s pametnimi telefoni šele spoznavajo«, so ob predstavitvi novosti povedali v Tušu.

Aplikacija je namenjena tako članom Tuš kluba, ki lahko z njo svoj telefon uporabijo tudi za identifikacijo članstva in koriščenje članskih ugodnosti ter evidentiranje in pregled zbranega D*NAR-ja na svojem uporabniškem računu, kot tudi za nove člane, ki se lahko kar preko aplikacije v Tuš klub zvestobe hitro in enostavno včlanijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki