marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Tudi Popeye na mobilnikih!


30.03.2007
Objavil: Mitja Zupančič

Pri družbi Namco Networks so predkratkim oznanili načrte, da bodo pripeljali znanega mišičnjaka tudi na mobilne telefone. Sodelovali pa bodo z družbo King Features.

Znani Popeye (Popaj) je že od njegovega premiernega šova leta 1929 eden izmed najbolj popularnih ikon 20. stoletja. Nastopal je tako v risankah, kot v obliki igrač, pojavil pa se je tudi na videoigricah, v raznih arkadnih sistemih in seveda tudi na Nintendu.

"Popeye je za masovni trg ikona, ki je desetletja zabavala tako odrasle, kot tudi malčke," je povedal Scott Rubin, podpredsednik prodaje in marketinga pri družbi Namco Networks. "Izjemno smo veseli, da lahko uvrstimo Popeya v našo linijo klasičnih mobilnih iger. Pridružil se bo igram: PAC-MAN, Ms. PAC-MAN, Galaga, Dig Dug in ostalimi."

Z duhom arkadnih iger iz 80 let se bomo postavili v vlogo junaka Popeye. Cilj bo zopet osvojiti svojo ljubezen, medtem, ko nam bo na poti stal znani rival Bluto. Pobirali bomo srčke, glasbene note in pa se ozirali k Olivinemu joku na pomoč. Vse to med izogibanjem Sea Hagovim odbijajočim se lobanjam. V skladu z risanko pa bo Popeye tudi v igri postal izjemno močan po zaužitju famozne špinače.

Za razliko od ostalih različic bo mobilna vsebovala tudi bonuse v obliki mrežnih komponent, naprednem načinu z dodatnim načinom igranja in pa kameje drugih likov iz Popeyevih nadaljevank.

"Z močno, očitno definirano osebnostjo bo Popeye užival univerzalno popularnost," je povedal Ita Golzman iz družbe King Features. "Verjamemo, da bo kombinacija klasičnega Popeyeja z Namcovim dokazanim rekordom pri razvijanju inovativnih in zabavnih mobilnih iger prinesla igro pri kateri bodo uporabniki vseh let neizmerno uživali."

Igra naj bi doživela svoj debi jeseni 2007.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki