marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Tudi Popeye na mobilnikih!


30.03.2007
Objavil: Mitja Zupančič

Pri družbi Namco Networks so predkratkim oznanili načrte, da bodo pripeljali znanega mišičnjaka tudi na mobilne telefone. Sodelovali pa bodo z družbo King Features.

Znani Popeye (Popaj) je že od njegovega premiernega šova leta 1929 eden izmed najbolj popularnih ikon 20. stoletja. Nastopal je tako v risankah, kot v obliki igrač, pojavil pa se je tudi na videoigricah, v raznih arkadnih sistemih in seveda tudi na Nintendu.

"Popeye je za masovni trg ikona, ki je desetletja zabavala tako odrasle, kot tudi malčke," je povedal Scott Rubin, podpredsednik prodaje in marketinga pri družbi Namco Networks. "Izjemno smo veseli, da lahko uvrstimo Popeya v našo linijo klasičnih mobilnih iger. Pridružil se bo igram: PAC-MAN, Ms. PAC-MAN, Galaga, Dig Dug in ostalimi."

Z duhom arkadnih iger iz 80 let se bomo postavili v vlogo junaka Popeye. Cilj bo zopet osvojiti svojo ljubezen, medtem, ko nam bo na poti stal znani rival Bluto. Pobirali bomo srčke, glasbene note in pa se ozirali k Olivinemu joku na pomoč. Vse to med izogibanjem Sea Hagovim odbijajočim se lobanjam. V skladu z risanko pa bo Popeye tudi v igri postal izjemno močan po zaužitju famozne špinače.

Za razliko od ostalih različic bo mobilna vsebovala tudi bonuse v obliki mrežnih komponent, naprednem načinu z dodatnim načinom igranja in pa kameje drugih likov iz Popeyevih nadaljevank.

"Z močno, očitno definirano osebnostjo bo Popeye užival univerzalno popularnost," je povedal Ita Golzman iz družbe King Features. "Verjamemo, da bo kombinacija klasičnega Popeyeja z Namcovim dokazanim rekordom pri razvijanju inovativnih in zabavnih mobilnih iger prinesla igro pri kateri bodo uporabniki vseh let neizmerno uživali."

Igra naj bi doživela svoj debi jeseni 2007.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki