marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei Watch Fit 4 Pro že v slovenskih trgovinah
09.06.2025

V slovenskih trgovinah je že na voljo najnovejša pametna ura Huawei Watch Fit 4 Pro, zadnja izmed pred kratkim predstavljenih novosti. Če se zanjo odločite do konca meseca, prejmete še brezžične slušalke FreeBuds SE 2, zato se vsekakor splača pohiteti.

slikaSamsung začenja beta program za One UI 8
06.06.2025

One UI 8 prihaja, zgodnji dostop pa je zdaj na voljo prek beta programa, ki začenja novo ero programske inteligence s pravim multimodalnim AI-agentom, zasnovanim za različne formate naprav Samsung Galaxy.

slikaSerija HONOR 400: Pametni telefon, ki združuje moč, vzdržljivost in inovacije
04.06.2025

HONOR je predstavil novo serijo pametnih telefonov HONOR 400, ki z izjemno vzdržljivostjo, napredno strojno opremo in umetno inteligenco postavlja nova merila zanesljivosti in zmogljivosti v mobilni industriji. HONOR 400 ni le pametni telefon, temveč partner za vsakodnevne izzive – odporen, zmogljiv in vedno pripravljen.

slikaPrihodki Xiaomija v prvem četrtletju 2025 so dosegli 111,3 milijarde RMB
02.06.2025

Podjetje Xiaomi je objavilo svoje nerevidirane konsolidirane rezultate za tri mesece, ki so se končali 31. marca 2025 (»rezultati za prvo četrtletje 2025«). Xiaomi je drugo zaporedno četrtletje zabeležil prihodke nad 100 milijard RMB, prilagojeni čisti dobiček pa je prvič presegel 10 milijard RMB.

članki

Trg pametnih zvočnih naprav se je v drugem četrtletju povečal za deset odstotkov


30.08.2024
Objavil: Dare Gliha

Svetovni trg pametnih zvočnih naprav je imel rekordno četrtletje v smislu skupnih dobav, saj je po najnovejšem poročilu družbe Canalys zabeležil 10,6-odstotno medletno rast. V obdobju od aprila do junija je bilo skupaj dobavljenih 106 milijonov enot, kar je največ v drugem četrtletju doslej.

Med pametne zvočne naprave spadajo brezžične slušalke in ušesne slušalke s fizično žico, ki povezuje obe slušalki, ter prave brezžične slušalke, ki nimajo povezovalnih žic med zvočnikoma in lahko vsaka stran deluje neodvisno.

Brezžične slušalke z odprtimi ušesi in slušalke TWS so v drugem četrtletju največ prispevale k rasti segmenta pametnega zvoka. Modeli TWS v cenovnem segmentu pod 50 USD so v četrtletju predstavljali več kot 50 % celotnega trga.

Apple (vključno z Beats) je bil v tem obdobju vodilni prodajalec z 18 milijoni dobavljenih enot in 17,1-odstotnim tržnim deležem. Na drugem mestu je bil Samsung (vključno s hčerinskimi družbami podjetja Harman) z 8,1 milijona dobavljenih enot in 7,6-odstotnim tržnim deležem. Indijska blagovna znamka Boat Audio je zaokrožila prvo trojico s 6,7 milijona pošiljk in ocenjenim 6,3-odstotnim deležem na svetovnem trgu.

Xiaomi je bila četrta vodilna blagovna znamka na svetu s 5,2 milijona pošiljk in tržnim deležem, ki je znašal slabih 5 %. Bila je tudi edina blagovna znamka v prvi peterici s 40-odstotno pozitivno letno rastjo. Sony je bil s 4 milijoni pošiljk in 3,7-odstotnim tržnim deležem na petem mestu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki