marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Trg pametnih ur oz. zapestnic se je v tretjem četrtletju 2024 povečal za tri odstotke


23.12.2024
Objavil: Dare Gliha

Pametna nosljiva oprema za zapestje - pametne zapestnice, osnovne pametne ure in napredne pametne ure, je v 3. četrtletju 2024 v primerjavi z enakim obdobjem leta 2023 zrasla za skromne 3 %. To pomeni skupno 52,9 milijona dobavljenih enot, znotraj tega skupnega števila pa se nahaja kompleksna mešanica.

Pametne zapestnice so imele največji zagon navzgor z rastjo 7 % na skupno 10,4 milijona enot. Ta kategorija je od tretjega četrtletja 2020 upadala, to je prvo četrtletje rasti. Analitiki družbe Canalys to pripisujejo velikemu povpraševanju na razvijajočih se trgih, kjer so prve kupce privabili z izboljšano strojno opremo poceni pametnih zapestnic, ki jih je bilo mogoče kupiti v letu 2020. Xiaomi Smart Band 9 in Samsung Galaxy Fit3 sta bila omenjena kot priljubljena modela v Latinski Ameriki in regiji EMEA.

Zlasti Xiaomi je v vzponu in se po številu dobavljenih enot (16,1-odstotni tržni delež) kosa z vodilnim podjetjem Apple, oba imata po 8,5 milijona dobavljenih enot. Poleg zapestnice se je za priljubljeno izkazala tudi Xiaomijeva serija Redmi Watch 5. Tudi linija Xiaomi Watch S je postala zelo priljubljena, saj se je število dobav na letni ravni povečalo za 70 %.

Čeprav Apple in Xiaomi pošiljata enako število enot, imata različno donosnost - Apple je ustvaril kar 40 % celotne vrednosti pošiljk (10,9 milijarde USD, kar je 5,6 % več kot pred letom dni), Xiaomi pa desetino te vrednosti, 4 %. Deloma zato, ker se je Xiaomijev nabor izdelkov preusmeril v cenovno dostopnejše naprave, zaradi česar se je povprečna prodajna cena (ASP) znižala za 9 % - Xiaomijeva ASP je na najnižji ravni od prvega četrtletja 2021.

Medtem zreli trgi, kot je Severna Amerika, predstavljajo izziv - celo Apple opaža manjše povpraševanje po svojih starejših modelih, medtem ko se Fitbitov tržni delež še naprej krči. Lastniki naprednejših pametnih ur vidijo manj razlogov za nadgradnjo, saj proizvajalci z novimi izdajami ne ponujajo dovolj privlačnih funkcij.

Jack Leathem, analitik pri Canalysu, pravi: „Pametne ure, ki bodo v tretjem četrtletju 2024 predstavljale le 35 % dobav, vendar 74 % tržne vrednosti, ostajajo ključnega pomena za ambicije proizvajalcev glede premijizacije in privrženosti ekosistema končnih uporabnikov. Da bi ostali konkurenčni, morajo prodajalci še naprej vlagati v programsko in strojno opremo, ki jim pomaga, da so v ospredju industrije, na primer z vpogledi, ki temeljijo na strojnem učenju, dvoprocesorsko arhitekturo in naprednim sledenjem spanju.“

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki