marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaInfinix predstavil 260W žično in 110W brezžično polnilno tehnologijo
20.03.2023

Infinix je predstavil nov korak v svojem prizadevanju za izjemno hitro polnjenje - 260W žično in 110W brezžično tehnologijo All-Round FastCharge. Nova rešitev lahko baterijo napolni od 0 do 25 % v eni minuti po žici in doseže 100 % v manj kot 8 minutah. Brezžično lahko 0 do 100 % doseže v 16 minutah.

slikaSamsung naj bi še letos predstavil nov Galaxy SmartTag
17.03.2023

Samsung je prvo naporavo Galaxy SmartTag predstavil v začetku leta 2021 skupaj s serijo Galaxy S21, vendar od takrat ni bilo nadaljnjega izdelka. Morda zaradi dejstva, da so pte naprave precej preproste naprave, ki ne potrebujejo pogostih posodobitev, saj preprosto delujejo.

slikaApple spreminja cenovni sistem trgovine App Store
15.03.2023

Apple je objavil dokumentacijo za razvijalce, ki razkriva nov sistem cen v trgovini App Store. Podjetje bo zdaj desetkrat povečalo število cenovnih točk, razvijalci pa bodo lahko izbirali med 900 možnostmi.

slikaPametne nosljive naprave Huawei na MWC prejele 16 nagrad
13.03.2023

Na Svetovnem kongresu mobilne telefonije MWC 2023 sta pozornost obiskovalcev pritegnili inovativni nosljivi napravi Huawei Watch Buds in Watch GT Cyber. Prejeli sta kar 16 medijskih nagrad, ki odražajo priznanje strokovnemu znanju in zavezanosti podjetja Huawei k izrednim inovacijam.

članki

IDC: Trg pametnih telefonov v Q4 2022 doživel neverjeten 18,3-odstotni padec


03.02.2023
Objavil: Dare Gliha

IDC Smartphone Tracker je poročal o precej podpovprečnih podatkih o svetovnih dobavah pametnih telefonov v četrtem četrtletju leta 2022, saj se je trg zmanjšal za 18,3 % na 300,3 milijona dobav. Vseh pet glavnih blagovnih znamk se je v primerjavi s 4. četrtletjem 2021 soočilo z dvomestnim upadom na letni ravni, skupna številka pa predstavlja največji četrtletni upad.

Velik upad dobav v četrtem četrtletju je prispeval k 11,3-odstotnemu letnemu krčenju v primerjavi s številkami iz leta 2021. Leta 2022 je bilo dobavljenih skupno 1,21 milijarde pametnih telefonov v primerjavi z 1,36 milijarde v letu 2021.

Če se osredotočimo na predhodne podatke za 4. četrtletje leta 2022, je Apple z 72,3 milijona pošiljk in 24,1-odstotnim tržnim deležem ponovno vodil na trgu. Na drugem mestu je bil Samsung z 58,2 milijona dobavljenih telefonov in 19,4-odstotnim tržnim deležem. Na tretjem mestu je bil Xiaomi s 33,2 milijona dobav in 11-odstotnim tržnim deležem, pri čemer je podjetje zabeležilo največji padec dobav v primerjavi z vrednostmi iz 4. četrtletja 2021, in sicer -26,3 %. Vrstico prvih petih mest sta zaokrožili podjetji Oppo (25,3 milijona) in vivo (22,9 milijona).

Skupne vrednosti dobav za leto 2022 kažejo, da je Samsung vodilni z 260,9 milijona enot in 21,6-odstotnim tržnim deležem. Apple je na drugem mestu z 226,4 milijona in 18,8-odstotnim tržnim deležem, medtem ko si je Xiaomi zagotovil 153,1 milijona dobav in 12,7-odstotni delež celotnega trga.

Oppo (103,3 milijona) in vivo (99 milijonov) zaokrožujeta prvo peterico, pri čemer sta ti dve podjetji zabeležili največji letni padec, in sicer -22,7 % oziroma -22,8 %.

Po mnenju analitikov IDC so bili glavni vzroki za zmanjšano povpraševanje po novih napravah zmanjšana potrošniška poraba in naraščajoča stopnja inflacije.Uporabniki tudi dlje časa hranijo naprave, saj je cikel osveževanja pri nekaterih uporabnikih narasel na 40 mesecev (3,3 leta). V prihodnosti IDC napoveduje, da bodo prodajalci skušali ponovno premisliti o svojih portfeljih naprav, medtem ko bodo morali maloprodajni kanali bolje razporediti svoje obstoječe zaloge.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki