marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

IDC: Trg pametnih telefonov v Q4 2022 doživel neverjeten 18,3-odstotni padec


03.02.2023
Objavil: Dare Gliha

IDC Smartphone Tracker je poročal o precej podpovprečnih podatkih o svetovnih dobavah pametnih telefonov v četrtem četrtletju leta 2022, saj se je trg zmanjšal za 18,3 % na 300,3 milijona dobav. Vseh pet glavnih blagovnih znamk se je v primerjavi s 4. četrtletjem 2021 soočilo z dvomestnim upadom na letni ravni, skupna številka pa predstavlja največji četrtletni upad.

Velik upad dobav v četrtem četrtletju je prispeval k 11,3-odstotnemu letnemu krčenju v primerjavi s številkami iz leta 2021. Leta 2022 je bilo dobavljenih skupno 1,21 milijarde pametnih telefonov v primerjavi z 1,36 milijarde v letu 2021.

Če se osredotočimo na predhodne podatke za 4. četrtletje leta 2022, je Apple z 72,3 milijona pošiljk in 24,1-odstotnim tržnim deležem ponovno vodil na trgu. Na drugem mestu je bil Samsung z 58,2 milijona dobavljenih telefonov in 19,4-odstotnim tržnim deležem. Na tretjem mestu je bil Xiaomi s 33,2 milijona dobav in 11-odstotnim tržnim deležem, pri čemer je podjetje zabeležilo največji padec dobav v primerjavi z vrednostmi iz 4. četrtletja 2021, in sicer -26,3 %. Vrstico prvih petih mest sta zaokrožili podjetji Oppo (25,3 milijona) in vivo (22,9 milijona).

Skupne vrednosti dobav za leto 2022 kažejo, da je Samsung vodilni z 260,9 milijona enot in 21,6-odstotnim tržnim deležem. Apple je na drugem mestu z 226,4 milijona in 18,8-odstotnim tržnim deležem, medtem ko si je Xiaomi zagotovil 153,1 milijona dobav in 12,7-odstotni delež celotnega trga.

Oppo (103,3 milijona) in vivo (99 milijonov) zaokrožujeta prvo peterico, pri čemer sta ti dve podjetji zabeležili največji letni padec, in sicer -22,7 % oziroma -22,8 %.

Po mnenju analitikov IDC so bili glavni vzroki za zmanjšano povpraševanje po novih napravah zmanjšana potrošniška poraba in naraščajoča stopnja inflacije.Uporabniki tudi dlje časa hranijo naprave, saj je cikel osveževanja pri nekaterih uporabnikih narasel na 40 mesecev (3,3 leta). V prihodnosti IDC napoveduje, da bodo prodajalci skušali ponovno premisliti o svojih portfeljih naprav, medtem ko bodo morali maloprodajni kanali bolje razporediti svoje obstoječe zaloge.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki