marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOdprt je natečaj mobilne fotografije Huawei XMAGE Awards 2025
14.07.2025

Vsakoletno tekmovanje XMAGE Awards 2025 je preraslo v globalno razstavo mobilne fotografije posnete s telefoni Huawei. Tekmovanje poteka od leta 2017 in na njem je do danes sodelovalo skoraj pet milijonov uporabnikov iz 170 držav in regij, kar ga uvršča med največja in najvplivnejša tekmovanja na področju mobilne fotografije na svetu.

slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

članki

Transakcije z uporabo nosljive tehnologije se povečujejo


06.12.2019
Objavil: Dare Gliha

Uporaba pasivne nosljive tehnologije za plačila še naprej narašča po Evropi, saj lahko potrošniki ta relativno nov način plačevanja hitro in enostavno vključijo v svoj vsakdan. V primerjavi z letom poprej, se je število plačilnih transakcij z uporabo nosljive tehnologije v 2019 povečalo za osemkrat.

Ta trend je prisoten po celotni Evropi, saj je nosljiva tehnologija, ki omogoča plačila, na voljo v 26 državah EU in sicer v obliki 30 različnih naprav. V Evropi na področju plačilnih transakcij s pomočjo nosljive tehnologije prednjači Nizozemska, kjer je bila v letu 2019 izvedena tretjina (33 %) vseh takih transakcij. Nizozemski sledijo Združeno kraljestvo (18 %), Švica (8 %) in Rusija (7 %). Zabeležena plačila so bila izvedena tako z uporabo aktivne (z baterijo) in pasivne (brez baterije) nosljive tehnologije, kot so zapestnice, prstani in običajne ure.

Gledano globalno, je bilo največ takih plačil izvedenih v Avstraliji, ki ji sledi Nizozemska. ZDA so pristale na osmem mestu in poleg Avstralije predstavljajo edino izvenevropsko državo v prvi deserici. Število plačilnih transakcij s pomočjo nosljive tehnologije letos v Evropi narašča; skupno število takih transakcij je za skoraj dvajsetkrat (19.4-krat) presegalo količino takih plačil, ki je bila zabeležena v Severni Ameriki.

Prvih 10 evropskih držav po številu plačil s pomočjo nosljive tehnologije
1. Nizozemska
2. Združeno kraljestvo
3. Švica
4. Rusija
5. Poljska
6. Švedska
7. Republika Češka
8. Finska
9. Nemčija
10. Ukrajina

Ko se tehnologija in moda združita
Ob dozorevanju nosljive tehnologije, so vlogo motorja za nadaljnji razvoj na trgu prevzele modne znamke, katerih izdelki predstavljajo vrhunski modni dodatek in ne le funkcionalni pripomoček. Trenutno vsak peti odrasli nosi pametno ročno uro ali pašček za fitnes in v letu 2020 bo globalni trg nosljive tehnologije po napovedih vreden 30 milijard evrov. Poleg tega plačilne transakcije s pomočjo nosljive tehnologije ponujajo enostaven in udoben način plačevanja s preprostim dotikom ali potegom.

Hitra rast brezkontaktne tehnologije
Potrošniki lahko uporabljajo nosljivo tehnologijo povsod, kjer je moč za plačilo uporabiti brezkontaktno tehnologijo. Brezkontaktna plačila so, zlasti v Evropi, povzročila radikalne spremembe in njihova popularnost hitro narašča tako med izdajatelji kot tudi med trgovci in potrošniki. Uporaba brezkontaktnih plačil je v strmem porastu: 61 % vseh transakcij v evropskih trgovinah je brezkontaktnih, kar je za 23 % več kot v začetku 2018. Število maloprodajnih objektov, ki sprejemajo tako vrsto plačil, je medtem iz 42 % naraslo na zavidljivih 70 %. Ta hitra rast in uveljavitev postavlja temelje za plačila z uporabo nosljive tehnologije.

Luka Gabrovšek, poslovni direktor, Mastercard Slovenija: »V podjetju Mastercard pričakujemo hitro uveljavitev novih načinov plačevanja, saj si potrošniki želijo hitrejšega in bolj udobnega plačevanja – v primeru, da je ponudnik zaupanja vredna blagovna znamka. Prav neverjetno je, kako hitro potrošniki prevzemajo inovativne plačilne tehnologije, ki se skladajo z njihovim digitalnim načinom življenja. Nosljiva tehnologija ponuja praktičnost in enostavnost ter hkrati zagotavlja potrebno zaupanje in varnost.«

Pasivna in aktivna nosljiva tehnologija
Nosljive naprave, kot so prstani, zapestnice ali pametne ure, lahko komunicirajo z uporabo brezžične tehnologije kratkega dosega. Ko napravo povežete s svojo debetno ali kreditno kartico, lahko plačujete na brezkontakten način. Na tržišču so na voljo tako »pasivna« kot »aktivna« nosljiva tehnologija. Na pasivnih napravah, kot so prstani, transakcijo odobrite tako, da na plačilnem terminalu vnesete svojo PIN kodo, enako kot če bi plačevali s kartico. Aktivne naprave, kot je pametna ura, medtem omogočajo vnos osebne PIN kode v napravo samo in posledično izvedbo plačil z enostavno potrditvijo z dotikom.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki