marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaOpažen prototip zložljivega telefona Xiaomi
22.01.2021

Samsung, Huawei in Motorola so že nekaj časa na trgu zložljivih mobilnikov in samo vprašanje časa je bilo, kdaj se bo pridružilo še več podjetij. Zdi se, da Xiaomi v tej smeri precej napreduje, saj je bil v kitajski podzemni železnici opažen zakamufliran prepogljivi model tega podjetja.

slikaGoogle sporočil, da je bil nakup Fitbita končan
20.01.2021

Prejšnji teden je velikan Google v sporočilu za javnost sporočil, da je nakup družbe Fitbit vendarle končan. Napoved je objavil Rick Osterloh, višji podpredsednik Googlovih naprav in storitev.

slikaZDA uvrstile Xiaomi na črni seznam
18.01.2021

Ameriška vlada je prejšnji teden Xiaomi razglasila za "komunistično kitajsko vojaško podjetje" in ga uvrstila na črni seznam. Posledično to pomeni, da bo ameriškim podjetjem in vlagateljem prepovedano vlagati v Xiaomi, tisti, ki pa že imajo delnice podjetja, pa jih bodo primorani prodati do novembra letos.

slikaPregled Googlovega telefona namiguje na funkcijo beleženja klicev
15.01.2021

Lani je Google pri aplikaciji Phone predstavila novo funkcijo snemanja klicev, ki deluje samo z napravami Pixel ter nekaterimi telefoni Nokia in Xiaomi. Na zaslonu tekočega klica se prikaže gumb za snemanje, ki ob pritisku predvaja posnetek, ki oba udeleženca obvesti, da se klic snema.

slikaSamsung bo predstavil množico ISOCELL senzorjev, vključno z 200 MP
13.01.2021

Po mnenju enega najbolj zanesljivih Samsungovih poznavalcev IceUniverse, naj bi korejski tehnološki velikan letos predstavil veliko novih senzorjev za kamere ISOCELL, verjetno pa bo kmalu na voljo tudi tak z ločljivostjo 200 MP.

članki

Težave s plačljivim SMS klubom Dimoco


28.10.2010
Objavil: Thomas Bergant

Na Evropski potrošniški center (EPC), ki deluje v okviru Zveze potrošnikov Slovenije, se je v zadnjem mesecu obrnilo več potrošnikov, ki so nevede postali člani plačljivega SMS kluba Dimoco. S članstvom v klubu so bili seznanjeni šele ob prejemu računa mobilnega operaterja.

Ta je bil občutno višji kot v predhodnih mesecih. EPC se je že povezal z Evropskim potrošniškim centrom v Avstriji, kjer ima družba Dimoco svoj sedež, saj menimo, da gre za nepošteno poslovno prakso podjetja. Kako ukrepati v teh primerih pojasnjujemo na naši spletni strani www.epc.si. Od mobilnih operaterjev zahtevamo, da zaščitijo svoje naročnike, od Tržnega inšpektorata RS pa pričakujemo, da ukrepa v skladu s svojimi pooblastili.

Potrošniki so na internetu zlasti pogosto reševali IQ teste, za katere je bilo izrecno oglaševano, da so brezplačni oziroma, da imajo potrošniki možnost zadeti nagrado. Brezplačnost takšnih IQ testov ali sedaj popularnih »vpišite številko svojega prijatelja in ga locirajte« pa je zgolj navidezna. Še preden potrošnik prične reševati test je v spodnjem delu spletne strani v drobnem tisku sicer navedeno, kakšna je cena storitve, način odjave ter drugi pogoji, vendar je informacija napisana dvoumno, tako da potrošnik ne more razbrati, da se v konkretnem primeru včlani v SMS klub. Po odgovoru na zadnje vprašanje testa se na zaslonu pojavi grafično poudarjeno okence kamor je potrebno vpisati telefonsko številko, da bi potrošnik prejel rezultat testa. Ob vsem tem pa ozadje potemni, tako da postane že tako slabše opazno besedilo o splošnih pogojih SMS kluba praktično neopazno. Po vpisu telefonske številke prejme potrošnik SMS sporočilo s kodo in nepreglednimi informacijami o članstvu v SMS klubu.

Potrebno je poudariti, da so sporočila, ki jih potrošniku pošilja ponudnik, torej dohodna sporočila, plačljiva (2,49 EUR/SMS) in ne le odhodna, kakor večina potrošnikov zmotno meni.

Upoštevaje način trženja storitve IQ testa in podobnih vsebin iz zgoraj navedenih razlogov po naši presoji pomeni nepošteno poslovno prakso.

Evropski potrošniški center potrošnikom svetuje, da v kolikor prejmejo SMS sporočilo in njegove vsebine ne razumejo, naj nanj ne odgovarjajo. V kolikor so se že včlanili v SMS klub in ne želijo prejemati plačljivih SMS sporočil, naj nemudoma prekličejo storitev na način kot je določen v splošnih pogojih ponudnika. Za več informacij v zvezi s preklicem storitev naj se obrnejo na svojega mobilnega operaterja. Pri slednjem lahko tudi zahtevajo (nadaljnjo) preprečitev (blokado) storitev na svoji telefonski številki. EPC potrošnikom še svetuje, da s svojo telefonsko številko ravnajo enako skrbno kot s svojo bančno kartico, kajti tudi telefon je plačilno sredstvo. Več na naši spletni strani www.epc.si.

Evropski potrošniški center poziva mobilne operaterje, naj zaradi varstva pravic svojih naročnikov družbo Dimoco pozovejo, naj preneha z nepoštenimi poslovnimi praksami, v nasprotnem primeru pa naj odpovedo pogodbeno razmerje z družbo Dimoco. Od Tržnega inšpektorata RS pa pričakuje, da ukrepa v skladu s svojimi pooblastili.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki