marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

slikaUstvarite telefon po svoji meri: z aplikacijo Good Lock in robnimi ploščami
21.11.2025

Če je telefon vaš vsakodnevni spremljevalec, naj odraža vaš slog. Z aplikacijo Good Lock lahko prilagodite skoraj vse, od zaklenjenega zaslona do videza pregledovalnika odprtih aplikacij in načina, kako se odpira plošča z obvestili.

slikaPametni sopotnik, ki ujame lepoto vsakega jesenskega trenutka
19.11.2025

Jesen je čas, ko narava pokaže svoj najlepši obraz in nas vabi na potepanja. Za popolno družbo na teh barvitih odklopih pa poskrbi serija pametnih telefonov HONOR 400, ki združuje napredno umetno inteligenco, izjemno fotografsko zmogljivost in vzdržljivost. Namenjena je vsem, ki želijo brezskrbno ujeti vsak trenutek – od gorskih razgledov do sproščenih trenutkov z bližnjimi.

članki

Skupina Telekom Slovenije v devetih mesecih ustvarila rekorden čisti dobiček, v tretjem četrtletju pa tudi višji EBITDA in čiste prihodke od prodaje kot v enakem obdobju lani


29.10.2015
Objavil: Thomas Bergant

Skupina Telekom Slovenije je v devetih mesecih letošnjega leta ustvarila 70,6 milijona evrov čistega poslovnega izida, kar je za 33 milijonov evrov več od doseženega v enakem obdobju lani.

Ob tem je Skupina Telekom Slovenije dosegla 160,2 milijona evrov EBITDA, ustvarjeni EBITDA v tretjem četrtletju letošnjega leta pa je, ob izločitvi učinkov družb Gibtelecom in One, za 16 odstotkov višji kot v enakem obdobju lanskega leta. Prav tako je Skupina Telekom Slovenije v tretjem četrtletju, ob izločitvi učinkov Gibtelecoma in družbe One na poslovanje Skupine Telekom Slovenije, ustvarila za 2 odstotka višje čiste prihodke od prodaje kot v enakem obdobju lani.

V primerjavi z zaključkom leta 2014 je Skupina Telekom Slovenije v devetih mesecih letošnjega leta izboljšala tudi delež EBITDA v čistih prihodkih od prodaje, ki znaša 29,2 odstotka.

Skupina Telekom Slovenije je v devetih mesecih ustvarila 549,5 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, pri tem pa pomembno povečuje prihodke na področju IKT storitev, ki so se, v primerjavi z enakim obdobjem lani, povečali za 85 odstotkov. Doseženi čisti prihodki od prodaje v devetih mesecih letošnjega leta sicer niso neposredno primerljivi z enakim obdobjem lanskega leta, saj so prihodki makedonske družbe One vključeni le za sedem mesecev letošnjega leta. Poslovni prihodki Skupine Telekom Slovenije v devetih mesecih skupaj znašajo 559,7 milijona evrov.

V Skupini Telekom Slovenije, v primerjavi z letom 2014, beležijo tudi rast števila uporabnikov. Število mobilnih uporabnikov je večje za en odstotek, število TV-priključkov za 4,3-odstotka, število fiksnih širokopasovnih priključkov pa za 3,6-odstotka. Zaradi primerljivosti podatkov so iz primerjave izvzeti priključki makedonske družbe One, ki se je združila z družbo Vip.

»Doseženi rezultati Skupine Telekom Slovenije dokazujejo, da zastavljeno strategijo uspešno uresničujemo. Intenzivno vlagamo v razvoj in tako uporabnikom zagotavljamo najsodobnejše telekomunikacijske storitve v prvem omrežju v Sloveniji, povečujemo prihodke na področju IKT storitev, uresničujemo zastavljeni kadrovski plan, hkrati pa s konsolidacijo na trgih, na katerih smo prisotni, krepimo svoj tržni položaj. Ključna konkurenčna prednost Skupine Telekom Slovenije je in bo tudi v prihodnje vrhunska kakovost celovitih telekomunikacijskih storitev, v strateškem poslovnem načrtu, ki ga pripravljamo za obdobje do leta 2020, pa bomo opredelili smeri nadaljnjega razvoja,« pravi mag. Rudolf Skobe, predsednik uprave Telekoma Slovenije.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki