marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Skupina Telekom Slovenije v devetih mesecih ustvarila rekorden čisti dobiček, v tretjem četrtletju pa tudi višji EBITDA in čiste prihodke od prodaje kot v enakem obdobju lani


29.10.2015
Objavil: Thomas Bergant

Skupina Telekom Slovenije je v devetih mesecih letošnjega leta ustvarila 70,6 milijona evrov čistega poslovnega izida, kar je za 33 milijonov evrov več od doseženega v enakem obdobju lani.

Ob tem je Skupina Telekom Slovenije dosegla 160,2 milijona evrov EBITDA, ustvarjeni EBITDA v tretjem četrtletju letošnjega leta pa je, ob izločitvi učinkov družb Gibtelecom in One, za 16 odstotkov višji kot v enakem obdobju lanskega leta. Prav tako je Skupina Telekom Slovenije v tretjem četrtletju, ob izločitvi učinkov Gibtelecoma in družbe One na poslovanje Skupine Telekom Slovenije, ustvarila za 2 odstotka višje čiste prihodke od prodaje kot v enakem obdobju lani.

V primerjavi z zaključkom leta 2014 je Skupina Telekom Slovenije v devetih mesecih letošnjega leta izboljšala tudi delež EBITDA v čistih prihodkih od prodaje, ki znaša 29,2 odstotka.

Skupina Telekom Slovenije je v devetih mesecih ustvarila 549,5 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, pri tem pa pomembno povečuje prihodke na področju IKT storitev, ki so se, v primerjavi z enakim obdobjem lani, povečali za 85 odstotkov. Doseženi čisti prihodki od prodaje v devetih mesecih letošnjega leta sicer niso neposredno primerljivi z enakim obdobjem lanskega leta, saj so prihodki makedonske družbe One vključeni le za sedem mesecev letošnjega leta. Poslovni prihodki Skupine Telekom Slovenije v devetih mesecih skupaj znašajo 559,7 milijona evrov.

V Skupini Telekom Slovenije, v primerjavi z letom 2014, beležijo tudi rast števila uporabnikov. Število mobilnih uporabnikov je večje za en odstotek, število TV-priključkov za 4,3-odstotka, število fiksnih širokopasovnih priključkov pa za 3,6-odstotka. Zaradi primerljivosti podatkov so iz primerjave izvzeti priključki makedonske družbe One, ki se je združila z družbo Vip.

»Doseženi rezultati Skupine Telekom Slovenije dokazujejo, da zastavljeno strategijo uspešno uresničujemo. Intenzivno vlagamo v razvoj in tako uporabnikom zagotavljamo najsodobnejše telekomunikacijske storitve v prvem omrežju v Sloveniji, povečujemo prihodke na področju IKT storitev, uresničujemo zastavljeni kadrovski plan, hkrati pa s konsolidacijo na trgih, na katerih smo prisotni, krepimo svoj tržni položaj. Ključna konkurenčna prednost Skupine Telekom Slovenije je in bo tudi v prihodnje vrhunska kakovost celovitih telekomunikacijskih storitev, v strateškem poslovnem načrtu, ki ga pripravljamo za obdobje do leta 2020, pa bomo opredelili smeri nadaljnjega razvoja,« pravi mag. Rudolf Skobe, predsednik uprave Telekoma Slovenije.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki