marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Telefonica s svojo trgovino


01.10.2009
Objavil: Mitja Zupančič

Španska Telefonica odpira svojo trgovino z aplikacijami imenovano m-store. Ponudili bodo več kot tisoč mobilnih aplikacij. Zadeva bo univerzalna in odprta za vse vrste kupcev.

Nova trgovina bo del globalnega projekta, v katero bo prispelo več kot 200 milijonov mobilnih uporabnikov po vsem svetu. Čeprav bo začetna faza lokalnega pomena, jo bo vendarle koristilo skoraj 10 milijonov Movistar strank v Španiji.

Guillermo Ansaldo, predsednik Telefonica Španija je pripomnil, da je trgovina m-store del Telefonicove strategije pri omogočanju mobilne širokopasovne povezave njihovim strankam, z dopolnjevanjem pavšalne vrednosti podatkov in hitrim dostopom do novega sveta zabave, načina življenja in storitev.

Trgovina bo začela z več kot 1000 aplikacijami, ki so razvrščene v 14 kategorij: igre, slovarji, zabava, finance, zdravje, GPS-zemljevidi, informacije, fotografije in videoposnetki, socialne strani, potovanja in knjige, šport, nakupovanje, orodja in izobraževanje / otroci.

Strošek aplikacij bo znašal med 0,49 EUR in 19,99 EUR (brez prometnega davka). Okoli 10 % aplikacij je brezplačnih.

Novi m-store bo dostopen z Movistar portala emoción in novih Movistar mobilnikov preko mobilne ikona na menijih.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki