marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaraščajoč vpliv nosljive tehnologije na spremljanje osebnega zdravja
09.05.2025

V zadnjem desetletju so se nosljive pametne naprave razvile v prefinjena orodja, ki pomagajo pri spremljanju fizioloških znakov in zgodnjem odkrivanju bolezni. Vključitev tovrstnih tehnologij v vsakdan posameznikov in zdravstvenega osebja tako predstavlja revolucijo v spremljanju zdravja.

slikaGooglov Gemini prihaja v avtomobile in pametne ure Wear OS
07.05.2025

Izvršni direktor družbe Google Sundar Pichai je napovedal, da podjetje pripravlja uvedbo sistema Gemini v vaš avtomobil in pametno uro. Prve bo dosegel prek sistema Android Auto, druge pa v operacijskem sistemu Wear OS. Pichai je omenil tudi tablične računalnike in slušalke, ki bodo "še letos" dobili nadgradnjo Google Assistant na Gemini.

slikaApple bo vse ameriške iPhone izdeloval v Indiji
05.05.2025

Apple namerava proizvodnjo iPhonov, ki se prodajajo v ZDA, prenesti v Indijo, je poročal časnik Financial Times. Po navedbah virov je razlog za to trgovinska vojna predsednika Donalda Trumpa s Kitajsko, ki se nadaljuje in sili podjetje iz Cupertina, da poišče ekonomsko ugodnejšo rešitev.

slikaSamsung razširja neposreden dostop do UI pomočnika s stranskim gumbom na seriji Galaxy A
02.05.2025

Samsung je napovedal, da bodo izbrane naprave Galaxy A serije kmalu podpirale aktivacijo UI pomočnika prek stranskega gumba, s čimer bo priljubljena funkcija iz Galaxy S serije dostopna širšemu krogu uporabnikov in bo še dodatno uresničevala Samsung vizijo demokratizacije najnovejših izkušenj z umetno inteligenco.

članki

Zatiranje nezaželenih (spam) kratkih sporočil


Spam

28.04.2006
Objavil: Aljoša Cankar

Avstralski operater Telstra je svojim strankam predstavil preprost način boja proti nezaželenim tekstovnim sporočilom.

Storitev bo pričela z delovanjem nekje v sredini maja. Operater bo v imenu strank kontaktiral ponudnike nadležnih in nezahtevanih storitev, ter jim "zabičal", da prenehajo s tovrstnimi aktivnostmi, lahko pa bodo celo zahtevali odškodnine za prizadete uporabnike.

V ozadju celotne akcije bo še izobraževalna kampanja na temo tovrstnih storitev. Jenny Young, vodja marketinškega področja, pravi, da se je število nezadovoljnih strank, ki se pritožujejo nad nezaželenimi sporočili, v zadnjem letu potrojilo.

"Telstra želi uporabnikom pomagati pri izogibanju visokim računom, nezadovoljstvu in frustracijam, katere povzročajo nenaročene in nezaželene vsebine. Nekatere storitve, s katerimi se lahko uporabniki zaščitijo pred tovrstnim nevšečnostim, kot je npr. omejitev mesečne porabe. Vsak mesec prejmemo na stotine klicev uporabnikov, ki so se nehote ali nevede ujeli v kako storitev, prek katere stalno prejemajo sporočila, za katera morajo še plačevati.

Naša želja je omogočiti hiter in učinkovit način odjave oziroma popolno blokado teh storitev, ki sicer prav rade izsušijo potrošnikov žep." Dodali so še, da se s ponudniki pogajajo tudi s pomočjo avstralske Mobilne Telekomunikacijske Družbe - AMTD (v originalu Australian Mobile Telecommunications Association - AMTA), iščoč popolno rešitev za težave, ki pestijo praktično vse mobilne trge širom sveta.

fotografije
Spam
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki