marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaVeselje je večje, ko ga delimo: Galaxy AI za nove načine ustvarjanja in komunikacije
19.09.2025

Samsung predstavlja ekskluzivno promocijo, ki bo vsem, ki jim je mobilna naprava pomembna za izboljšanje komunikacije, večjo produktivnost in poenostavitev vsakodnevnih interakcij, hkrati pa se prilagaja vsakemu uporabniku, polepšala jesen ter omogočila lažji in prijetnejši povratek v vsakodnevno rutino po poletnih počitnicah.

slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

članki

Zatiranje nezaželenih (spam) kratkih sporočil


Spam

28.04.2006
Objavil: Aljoša Cankar

Avstralski operater Telstra je svojim strankam predstavil preprost način boja proti nezaželenim tekstovnim sporočilom.

Storitev bo pričela z delovanjem nekje v sredini maja. Operater bo v imenu strank kontaktiral ponudnike nadležnih in nezahtevanih storitev, ter jim "zabičal", da prenehajo s tovrstnimi aktivnostmi, lahko pa bodo celo zahtevali odškodnine za prizadete uporabnike.

V ozadju celotne akcije bo še izobraževalna kampanja na temo tovrstnih storitev. Jenny Young, vodja marketinškega področja, pravi, da se je število nezadovoljnih strank, ki se pritožujejo nad nezaželenimi sporočili, v zadnjem letu potrojilo.

"Telstra želi uporabnikom pomagati pri izogibanju visokim računom, nezadovoljstvu in frustracijam, katere povzročajo nenaročene in nezaželene vsebine. Nekatere storitve, s katerimi se lahko uporabniki zaščitijo pred tovrstnim nevšečnostim, kot je npr. omejitev mesečne porabe. Vsak mesec prejmemo na stotine klicev uporabnikov, ki so se nehote ali nevede ujeli v kako storitev, prek katere stalno prejemajo sporočila, za katera morajo še plačevati.

Naša želja je omogočiti hiter in učinkovit način odjave oziroma popolno blokado teh storitev, ki sicer prav rade izsušijo potrošnikov žep." Dodali so še, da se s ponudniki pogajajo tudi s pomočjo avstralske Mobilne Telekomunikacijske Družbe - AMTD (v originalu Australian Mobile Telecommunications Association - AMTA), iščoč popolno rešitev za težave, ki pestijo praktično vse mobilne trge širom sveta.

fotografije
Spam
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki