marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaEkosistem HMS dosegel nov mejnik
10.08.2020

Huawei je predstavil napredek glede ekosistema mobilnih storitev HMS in trgovine z aplikacijami AppGallery. Ekosistem HMS je osegel že 700 milijonov uporabnikov Huaweievih naprav s celega sveta (32 % več kot v enakem obdobju lani), število registriranih razvijalcev pa se je povzpelo na 1,6 milijona (76 % medletna rast). Razvijalci so funkcionalnosti HMS Core integrirali že v več kot 81.000 aplikacij.

slikaHuawei je odprt za pogovore z Vlado Republike Slovenije o varnostnih vprašanjih 5G
07.08.2020

Kitajski Huawei sporoča, da je pripravljen na pogovore z Vlado Republike Slovenije in njihovimi strokovnjaki o varnostnih vprašanjih 5G tehnologije. Huawei slovenski vladi ponuja tudi podpis »no-spy agreement«.

slikaNa Sony Xperio 1 II prihaja podpora za RAW
05.08.2020

Sony je Xperio 1 II najavil kot mobilnik z vrhunsko kamero, v katerega je vgradil Photo Pro način. Le-ta omogoča prilagoditev kar nekaj fotografskih funkcij, žal pa pa ni podpiral RAW posnetkov. To pomanjkljivost pri Sonyu odpravljajo z julijsko nadgradnjo 58.0.A.3.88.

slikaVstopni iPhone 12 še vedno z LCD zaslonom
03.08.2020

Do predstavitve nove serije iPhonov je še dobra dva meseca, zato ni presenetljivo, da se govorice pojavljajo vse pogosteje. Zadnja prihaja s strani DigitalChatStationa, kjer trdijo, da bo zaslon vstopnega iPhona 12 še vedno LCD velikosti 5,4 palca in hkrati enak kot pri sedanjem iPhonu 11, velikost mobilnika pa bo bolj podobna iPhonu SE (2020).

slikaOnePlus Nord ni prestal testa upogljivosti
31.07.2020

Novo predstavljeni OnePlus Nord je cenejša različica modelov OnePlus 8 in 8 Pro, zato so pri podjetju zelo verjetno varčevali pri njegovi izdelavi. Uporablja manj zmogljiv procesor Snapdragon 765G, manjši zaslon in plastičen okvir.

članki

Zatiranje nezaželenih (spam) kratkih sporočil


Spam

28.04.2006
Objavil: Aljoša Cankar

Avstralski operater Telstra je svojim strankam predstavil preprost način boja proti nezaželenim tekstovnim sporočilom.

Storitev bo pričela z delovanjem nekje v sredini maja. Operater bo v imenu strank kontaktiral ponudnike nadležnih in nezahtevanih storitev, ter jim "zabičal", da prenehajo s tovrstnimi aktivnostmi, lahko pa bodo celo zahtevali odškodnine za prizadete uporabnike.

V ozadju celotne akcije bo še izobraževalna kampanja na temo tovrstnih storitev. Jenny Young, vodja marketinškega področja, pravi, da se je število nezadovoljnih strank, ki se pritožujejo nad nezaželenimi sporočili, v zadnjem letu potrojilo.

"Telstra želi uporabnikom pomagati pri izogibanju visokim računom, nezadovoljstvu in frustracijam, katere povzročajo nenaročene in nezaželene vsebine. Nekatere storitve, s katerimi se lahko uporabniki zaščitijo pred tovrstnim nevšečnostim, kot je npr. omejitev mesečne porabe. Vsak mesec prejmemo na stotine klicev uporabnikov, ki so se nehote ali nevede ujeli v kako storitev, prek katere stalno prejemajo sporočila, za katera morajo še plačevati.

Naša želja je omogočiti hiter in učinkovit način odjave oziroma popolno blokado teh storitev, ki sicer prav rade izsušijo potrošnikov žep." Dodali so še, da se s ponudniki pogajajo tudi s pomočjo avstralske Mobilne Telekomunikacijske Družbe - AMTD (v originalu Australian Mobile Telecommunications Association - AMTA), iščoč popolno rešitev za težave, ki pestijo praktično vse mobilne trge širom sveta.

fotografije
Spam
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki