marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Pri T-Mobile pobarvali letalo


12.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Pri mobilnem operaterju T-Mobile so se odločili prebarvati celotno letalo v oglaševalske namene. Družba je pobarvala letalo Airbus A319 nemškega nizkocenovnega letalskega prevoznika Germanwings v njihovo značilno škrlatno barvno shemo.

Airbus ima tudi ime, "Spirit of T-Mobile" (Duh T-Mobila) in je pretekli teden po uradni slovesnosti poimenovanja tudi vzletelo iz Hamburga. Med drugim so bili na krovu celotna nogometna ekipa FC Köln, z njimi pa je bilo 30 navijačev (izžrebanci raznih nagradnih iger). Skupaj so poleteli na tekmo proti nogometnemu klubu Hamburger SV.

"Spirit of T-Mobile v škrlatni barvi povečuje našo tržno prisotnost in obenem izraža naše bližnje partnerstvo z letalsko družbo Germanwings," je povedal Martin Knauer, član uprave vodstva, odgovoren za prodajo in servisne storitve družbe T-Mobile International. "S simpatičnim potniškim letalom si utiramo nove sledi v oglaševanju, s skupno slovesnostjo pa izražamo regionalno podobnost z nogometnim klubom FC Köln."

Dr. Andreas Bierwirth, direktor letalske družbe Germanwings je poudaril skupne cilje obeh družb: "Za nas je T-Mobile idealen partner za tako obliko marketinškega sodelovanja. Oboji smo vodilni na svojih poslovnih področjih in oboji iščemo strateške cilje biti prvi z našimi ponudbami na evropskem trgu."

Označitev letala "Spirit of T-Mobile", ki jo nosi letalo Airbus A319 z registracijo D-AKNS, je del triletnega tržnega sodelovanja med mobilnim operaterjem in letalskim prevoznikom. Logotip T-Mobile ni opažen samo zunaj letala, temveč tudi v notranjosti, kot npr. na zložljivi mizici ali na kartah. Letalo, ki potuje po celi Evropi, pa lahko sprejme 144 potnikov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki