marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Študentje pripravljeni sprejeti oglase – za primerno ceno


26.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Oglaševalci vse bolj pogosto uporabljajo storitve mobilne telefonije za doseganje študentov in občinstva, ki bi sprejelo oglase, govori nova študija na univerzi Ball State Universitry.

V anketi, kjer je novembra sodelovalo 669 študentov, je tretjina študentov prejemala oglase na svoje mobilnike, kar je okoli 9 % več, kot v prvi raziskavi, ki je bila izvedena v začetku leta.

Michael Hanley, asistent profesorja za oglaševanje: "Število oglasov na mobilnikih, namenjeni študentom, hitro narašča," je povedal. "Oglaševalci težko dosežejo študente preko klasičnih medijev. Ponudbe preko mobilnikov pa zelo hitro dosežejo študente. Ključno je najti sprejem in ne zavrnitev oglasnih sporočil."

Pri raziskavi so ugotovili, da študentje ne bi imeli nič proti tovrstnemu početju, pod pogojem, da se oglasi plačujejo. Ideja pa je zelo sporna pri oglaševalcih, je povedal Hanley.

"Študentje kažejo manj odpora pri sprejemanju oglasov na njihovih mobilnikih, vendar bi še vedno hoteli kontrolirati število in tip sporočil," je povedal. "Ko smo jih vprašali, kaj bi naredili, da bi sprejemali oglase, so vsi odvrnili, da brezplačne storitve ali denar. Največji odziv je bil pri plačilu oglasov."

Pri raziskavi so še odkrili, da bi 40 % študentov bilo zadovoljno s 25 centov ali manj na sporočilo, medtem ko ostalih 60 % zahteva 1 ameriški dolar ali več na sporočilo.

Študija o študentih je še pokazala:

    [*]Okoli 96 % študentov ima mobilnik.
    [*]Okoli 70 % študentov ima mobilnik z dostopom do interneta.
    [*]20 % je sprejelo oglas od neznane osebe ali firme.
    [*]Samo ena tretjina študentov od 92 % v prejšni študiji, ki so prejeli oglase, so bili nezadovoljni s tovrstnimi storitvami.
    [*]Okoli 55 % študentov po vsej verjetnosti ne bo kupilo produkta, ki se oglašuje v poslanem oglasnem sporočilu.
    [*]Skoraj 66 % študentov bi prejemalo oglase, če bi bili plačljivi.

Hanley je še povedal, da so mobilniki postali vse bolj sofisticirani z dodatnimi multimedijskimi programi, čemur se bo prilagodila tudi oglaševalska industrija.

"Oglaševalci, ki bodo zadovoljili interaktivne in vizualne potrebe študentov, bodo nagrajeni,"je povedal. "Vedno bodo študentje, ki ne bodo hoteli oglasov na njihovih mobilnikih, vendar bodo drugi eventuelno sprejeli oglase, ki jim bodo nudili zaposlitev in kontrolo oglaševalskega prostora. To in pa četrt dolarja na oglas bo zelo hitro motiviralo študente."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki