marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Študentje pripravljeni sprejeti oglase – za primerno ceno


26.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Oglaševalci vse bolj pogosto uporabljajo storitve mobilne telefonije za doseganje študentov in občinstva, ki bi sprejelo oglase, govori nova študija na univerzi Ball State Universitry.

V anketi, kjer je novembra sodelovalo 669 študentov, je tretjina študentov prejemala oglase na svoje mobilnike, kar je okoli 9 % več, kot v prvi raziskavi, ki je bila izvedena v začetku leta.

Michael Hanley, asistent profesorja za oglaševanje: "Število oglasov na mobilnikih, namenjeni študentom, hitro narašča," je povedal. "Oglaševalci težko dosežejo študente preko klasičnih medijev. Ponudbe preko mobilnikov pa zelo hitro dosežejo študente. Ključno je najti sprejem in ne zavrnitev oglasnih sporočil."

Pri raziskavi so ugotovili, da študentje ne bi imeli nič proti tovrstnemu početju, pod pogojem, da se oglasi plačujejo. Ideja pa je zelo sporna pri oglaševalcih, je povedal Hanley.

"Študentje kažejo manj odpora pri sprejemanju oglasov na njihovih mobilnikih, vendar bi še vedno hoteli kontrolirati število in tip sporočil," je povedal. "Ko smo jih vprašali, kaj bi naredili, da bi sprejemali oglase, so vsi odvrnili, da brezplačne storitve ali denar. Največji odziv je bil pri plačilu oglasov."

Pri raziskavi so še odkrili, da bi 40 % študentov bilo zadovoljno s 25 centov ali manj na sporočilo, medtem ko ostalih 60 % zahteva 1 ameriški dolar ali več na sporočilo.

Študija o študentih je še pokazala:

    [*]Okoli 96 % študentov ima mobilnik.
    [*]Okoli 70 % študentov ima mobilnik z dostopom do interneta.
    [*]20 % je sprejelo oglas od neznane osebe ali firme.
    [*]Samo ena tretjina študentov od 92 % v prejšni študiji, ki so prejeli oglase, so bili nezadovoljni s tovrstnimi storitvami.
    [*]Okoli 55 % študentov po vsej verjetnosti ne bo kupilo produkta, ki se oglašuje v poslanem oglasnem sporočilu.
    [*]Skoraj 66 % študentov bi prejemalo oglase, če bi bili plačljivi.

Hanley je še povedal, da so mobilniki postali vse bolj sofisticirani z dodatnimi multimedijskimi programi, čemur se bo prilagodila tudi oglaševalska industrija.

"Oglaševalci, ki bodo zadovoljili interaktivne in vizualne potrebe študentov, bodo nagrajeni,"je povedal. "Vedno bodo študentje, ki ne bodo hoteli oglasov na njihovih mobilnikih, vendar bodo drugi eventuelno sprejeli oglase, ki jim bodo nudili zaposlitev in kontrolo oglaševalskega prostora. To in pa četrt dolarja na oglas bo zelo hitro motiviralo študente."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki