marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Spotify Wrapped 2022 razkril letošnje glasbene trende


14.12.2022
Objavil: Dare Gliha

Spotify Wrapped je letni pregled uporabniških navad na platformi za pretakanje glasbe, ki naročnikom omogoča, da svoje priljubljene skladbe na privlačen način delijo v družabnih omrežjih. Podjetje pri tem razkrije najboljše skladbe, izvajalce, podkaste in trende poslušanja v letu 2022.

Najuspešnejši izvajalec je že tretje leto zapored raper in pevec Bad Bunny, sledita mu Taylor Swift in Drake. Spotify je razkril tudi, kateri izvajalci so bili najbolj deljeni na družbenih omrežjih. Najbolj viralna izvajalka je bila Taylor Swift, sledita pa ji The Weeknd in Bad Bunny.

Zanimivo je, da nobena od prvih treh skladb ni bila skladba katerega od vodilnih izvajalcev, saj Harry Styles s skladbo "As It Was" vodi na tej lestvici, na drugem mestu je "Heat Waves" skupine Glass Animals, na tretjem pa "Stay" skupine The Kid LAROI. Priljubljenost vseh treh skladb je spodbudila njihova prisotnost v družbenih omrežjih kot sta TikTok in Instagram Reels.

Spotify je velika platforma za podcaste, globalno najbolj priljubljen pa je bil "The Joe Rogan Experience".

Spotify je razkril tudi najbolj predvajane albume in skladbe "throwback" - The Marshall Mathers LP Eminema oziroma "Running Up That Hill" Kate Bush, pri čemer se je zanimanje za skladbo po nastopu v seriji Stranger Things povečalo za 8700 %.

Poročne vsebine na Spotifyju so po dveh letih pandemije skokovito narasle za 620 %, uporabniki pa so poslušali skladbe in ustvarili veliko seznamov predvajanja na podlagi memov, kot so "Little Miss", "They're a 10 but" in otrok iz videa "I really like corn".

Platforma YouTube Music, ki ima osmino Spotifyjeve baze uporabnikov, je prav tako objavila svoj letni pregled, imenovan Recap. Googlovo podjetje ni razkrilo podrobnih rezultatov, je pa poslušalcem omogočilo, da na podlagi poslušalskih navad in težko dostopnih vsebin, ki so edinstvene na YouTubu, ustvarijo "glasbeno osebnost".

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki