marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOdprt je natečaj mobilne fotografije Huawei XMAGE Awards 2025
14.07.2025

Vsakoletno tekmovanje XMAGE Awards 2025 je preraslo v globalno razstavo mobilne fotografije posnete s telefoni Huawei. Tekmovanje poteka od leta 2017 in na njem je do danes sodelovalo skoraj pet milijonov uporabnikov iz 170 držav in regij, kar ga uvršča med največja in najvplivnejša tekmovanja na področju mobilne fotografije na svetu.

slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

članki

Spotify Wrapped 2022 razkril letošnje glasbene trende


14.12.2022
Objavil: Dare Gliha

Spotify Wrapped je letni pregled uporabniških navad na platformi za pretakanje glasbe, ki naročnikom omogoča, da svoje priljubljene skladbe na privlačen način delijo v družabnih omrežjih. Podjetje pri tem razkrije najboljše skladbe, izvajalce, podkaste in trende poslušanja v letu 2022.

Najuspešnejši izvajalec je že tretje leto zapored raper in pevec Bad Bunny, sledita mu Taylor Swift in Drake. Spotify je razkril tudi, kateri izvajalci so bili najbolj deljeni na družbenih omrežjih. Najbolj viralna izvajalka je bila Taylor Swift, sledita pa ji The Weeknd in Bad Bunny.

Zanimivo je, da nobena od prvih treh skladb ni bila skladba katerega od vodilnih izvajalcev, saj Harry Styles s skladbo "As It Was" vodi na tej lestvici, na drugem mestu je "Heat Waves" skupine Glass Animals, na tretjem pa "Stay" skupine The Kid LAROI. Priljubljenost vseh treh skladb je spodbudila njihova prisotnost v družbenih omrežjih kot sta TikTok in Instagram Reels.

Spotify je velika platforma za podcaste, globalno najbolj priljubljen pa je bil "The Joe Rogan Experience".

Spotify je razkril tudi najbolj predvajane albume in skladbe "throwback" - The Marshall Mathers LP Eminema oziroma "Running Up That Hill" Kate Bush, pri čemer se je zanimanje za skladbo po nastopu v seriji Stranger Things povečalo za 8700 %.

Poročne vsebine na Spotifyju so po dveh letih pandemije skokovito narasle za 620 %, uporabniki pa so poslušali skladbe in ustvarili veliko seznamov predvajanja na podlagi memov, kot so "Little Miss", "They're a 10 but" in otrok iz videa "I really like corn".

Platforma YouTube Music, ki ima osmino Spotifyjeve baze uporabnikov, je prav tako objavila svoj letni pregled, imenovan Recap. Googlovo podjetje ni razkrilo podrobnih rezultatov, je pa poslušalcem omogočilo, da na podlagi poslušalskih navad in težko dostopnih vsebin, ki so edinstvene na YouTubu, ustvarijo "glasbeno osebnost".

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki