marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

članki

Spotify še vedno prevladuje na trgu pretočne glasbe


02.02.2022
Objavil: Dare Gliha

Po poročilu družbe MIDIA Research se trg pretočne glasbe še naprej razvija, pri čemer Spotify še vedno vodi s pomembnim 31-odstotnim tržnim deležem. Podatki so nekoliko starejši in zajemajo drugo četrtletje lanskega leta, vendar je bilo poročilo objavljeno šele pred kratkim.

Drugo mesto zaseda Applova storitev pretakanja s 15-odstotnim tržnim deležem, sledi ji Amazon Music s 13-odstotnim deležem. Slednja si tretje mesto deli s storitvijo Tencent Music, medtem ko dosega Googlova storitev YouTube music le 8 %. Kljub temu poročilo ugotavlja, da gre za najhitreje rastočo storitev v panogi.

Toda ob tako hitro rastočih številkah so pravzaprav vsi zmagovalci. Celoten trg se je na letni ravni povečal za 26,4 %, skupno pa je po vsem svetu naročenih 523,9 milijona ljudi. Zaradi tega se je delež Spotifyja v drugem četrtletju leta 2021 nekoliko zmanjšal v primerjavi s 34 % v letu 2019 in 33 % v letu 2020.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki