marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Spotify prvič presegel 600 milijonov aktivnih uporabnikov


21.02.2024
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Spotify je objavilo četrtletno poročilo in podatki so obetavni. V zadnjih treh mesecih je platforma za pretakanje povečala število aktivnih mesečnih uporabnikov (MAU) za 28 milijonov, s čimer je presegla svoja pričakovanja in dosegla 600 milijonov, kar je za švedsko podjetje nov rekord.

Prihodki za celotno leto 2023 so znašali 3,7 milijarde evrov, kar je 16 % več kot leta 2022. Prihodki iz poslovanja so sicer zdrsnili v rdeče številke z izgubo v višini 75 milijonov evrov, vendar se je podjetje pohvalilo, da so prihodki iz oglaševanja dosegli rekordno visoko vrednost 501 milijona evrov.

602 milijona aktivnih uporabnikov vključuje 236 milijonov naročnikov Premium. Preostali so del brezplačne storitve, ki je opremljena z oglasi in nima funkcij, kot sta naključno preklapljanje in prenos glasbe za poslušanje brez povezave. Število plačljivih uporabnikov se je z 205 milijonov v četrtem četrtletju leta 2022 povečalo za 15 %.

Finančno poročilo je razkrilo, da je imela družba Spotify trajno letno rast v vseh regijah, pri čemer je izstopala Latinska Amerika.

Po internih podatkih se je 225 milijonov uporabnikov vključilo v program Spotify Wrapped, ki zagotavlja prilagojen povzetek poslušalskih navad vsakega uporabnika. Vsi plačilni uporabniki v Združenih državah Amerike lahko zdaj izbirajo med več kot 200.000 zvočnimi knjigami z do 15 urami dostopa na mesec.

Po pričakovanjih naj bi v prvem četrtletju leta 2024 baza uporabnikov dosegla 618 milijonov, število plačilnih strank pa naj bi se povečalo za 3 milijone.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki