marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Spotify prvič presegel 600 milijonov aktivnih uporabnikov


21.02.2024
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Spotify je objavilo četrtletno poročilo in podatki so obetavni. V zadnjih treh mesecih je platforma za pretakanje povečala število aktivnih mesečnih uporabnikov (MAU) za 28 milijonov, s čimer je presegla svoja pričakovanja in dosegla 600 milijonov, kar je za švedsko podjetje nov rekord.

Prihodki za celotno leto 2023 so znašali 3,7 milijarde evrov, kar je 16 % več kot leta 2022. Prihodki iz poslovanja so sicer zdrsnili v rdeče številke z izgubo v višini 75 milijonov evrov, vendar se je podjetje pohvalilo, da so prihodki iz oglaševanja dosegli rekordno visoko vrednost 501 milijona evrov.

602 milijona aktivnih uporabnikov vključuje 236 milijonov naročnikov Premium. Preostali so del brezplačne storitve, ki je opremljena z oglasi in nima funkcij, kot sta naključno preklapljanje in prenos glasbe za poslušanje brez povezave. Število plačljivih uporabnikov se je z 205 milijonov v četrtem četrtletju leta 2022 povečalo za 15 %.

Finančno poročilo je razkrilo, da je imela družba Spotify trajno letno rast v vseh regijah, pri čemer je izstopala Latinska Amerika.

Po internih podatkih se je 225 milijonov uporabnikov vključilo v program Spotify Wrapped, ki zagotavlja prilagojen povzetek poslušalskih navad vsakega uporabnika. Vsi plačilni uporabniki v Združenih državah Amerike lahko zdaj izbirajo med več kot 200.000 zvočnimi knjigami z do 15 urami dostopa na mesec.

Po pričakovanjih naj bi v prvem četrtletju leta 2024 baza uporabnikov dosegla 618 milijonov, število plačilnih strank pa naj bi se povečalo za 3 milijone.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki