marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR najavil novi funkciji AI Defocus Eye Protection in AI Deepfake Detection
12.07.2024

HONOR je razkril dve inovaciji umetne inteligence v napravah, ki sta ustvarjeni za krepitev moči posameznikov in uvedbo nove ravni varnosti uporabnikov. Na sejmu MWC Šanghaj so namreč predstavili svoje najnovejše dosežke na področju umetne inteligence, usmerjene v človeka, in sicer AI Defocus Eye Protection in AI Deepfake Detection.

slikaVsi štirje modeli iPhone 16 bodo imeli čipe A18
10.07.2024

Lani je Apple predstavil iPhone 15 in iPhone 15 Plus s čipom A16 Bionic, iPhone 15 Pro in iPhone 15 Pro Max pa s čipom A17 Pro, s čimer je uvedel še večje razlikovanje med modeli Pro in drugimi modeli. To ni bilo najbolje sprejeto, in zdi se, da je bila ta poteza še posebej krivična, če upoštevamo, da samo iPhone 15 Pro in iPhone 15 Pro Max ravno zaradi čipovja podpirata Apple Intelligence.

slikaSamsung razkriva slikovne senzorje za vrhunsko fotografijo s pametnimi telefoni
08.07.2024

Samsung je predstavil tri nove slikovne senzorje, namenjene glavni in sekundarni kameri pametnih telefonov - ISOCELL HP9, ISOCELL GNJ in ISOCELL JN5. Ker pričakovanja uporabnikov glede kakovosti in zmogljivosti kamer pametnih telefonov še naprej naraščajo, bodo najnovejši Samsung slikovni senzorji zagotavljali osupljive rezultate iz vseh kotov in postavljali nov standard za mobilno fotografijo.

slikaSamsung vabi navdušence po vsem svetu v prostore Galaxy Experience Spaces
06.07.2024

Samsung je napovedal odprtje sedmih prostorov Galaxy Experience Spaces po vsem svetu, kjer bodo predstavljeni novi načini opravljanja nalog, komuniciranja in ustvarjanja z umetno inteligenco Galaxy AI v okviru najnovejšega ekosistema Galaxy.

članki

Spotify prvič presegel 600 milijonov aktivnih uporabnikov


21.02.2024
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Spotify je objavilo četrtletno poročilo in podatki so obetavni. V zadnjih treh mesecih je platforma za pretakanje povečala število aktivnih mesečnih uporabnikov (MAU) za 28 milijonov, s čimer je presegla svoja pričakovanja in dosegla 600 milijonov, kar je za švedsko podjetje nov rekord.

Prihodki za celotno leto 2023 so znašali 3,7 milijarde evrov, kar je 16 % več kot leta 2022. Prihodki iz poslovanja so sicer zdrsnili v rdeče številke z izgubo v višini 75 milijonov evrov, vendar se je podjetje pohvalilo, da so prihodki iz oglaševanja dosegli rekordno visoko vrednost 501 milijona evrov.

602 milijona aktivnih uporabnikov vključuje 236 milijonov naročnikov Premium. Preostali so del brezplačne storitve, ki je opremljena z oglasi in nima funkcij, kot sta naključno preklapljanje in prenos glasbe za poslušanje brez povezave. Število plačljivih uporabnikov se je z 205 milijonov v četrtem četrtletju leta 2022 povečalo za 15 %.

Finančno poročilo je razkrilo, da je imela družba Spotify trajno letno rast v vseh regijah, pri čemer je izstopala Latinska Amerika.

Po internih podatkih se je 225 milijonov uporabnikov vključilo v program Spotify Wrapped, ki zagotavlja prilagojen povzetek poslušalskih navad vsakega uporabnika. Vsi plačilni uporabniki v Združenih državah Amerike lahko zdaj izbirajo med več kot 200.000 zvočnimi knjigami z do 15 urami dostopa na mesec.

Po pričakovanjih naj bi v prvem četrtletju leta 2024 baza uporabnikov dosegla 618 milijonov, število plačilnih strank pa naj bi se povečalo za 3 milijone.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki